Cytuj:
Co do pauzy to przeczytaj sobie przepisy,masz nie aktualne dane, teraz nie ma 8, tylko może być 3 lub 9 albo 11, to jest regularny odpoczynek, może być też skrócony np 10g45min.
Pewnie, że nie zawsze ta cała pauza wyjdzie na tarczce bo np trzeba jechać na Urząd,ale jak ładują cię 7 godzin to śpisz, więc gadanie że 10 godzin na cały tydzień się śpi to jest nieprawda, a że tarczki w wielu firmach często latają za okno to nie neguje.Jednak są i tacy co potrafią jeździć wg przepisów zwłaszcza na 20.
Oczym ty człowieku piszesz czy ty masz pojęcie o realiach na kontenerach nie wspominająć że nie można skrucic pauzy 11 godzinej do 10 i 45 minut co najwyrzej podzielić na 3 i 9 godzin. Po pierwsze nie zawsze sie czeka cały dzień na załadunek, Po drugie w dzień sobie nie odpoczniesz zwłaszcza latem. Po trzecie nawet jak byś stał nawet te 8 godzin to nie stoisz przez te 8 godzin pod rampa i sobie smacznie szpisz. Często się zdarza że trzeba pilnować kolejki, potem podjechac pod rampę, następnie odjechać no i jeszcze zaczekać za papierami w najgorszym wypadku jechać na urząd celny czyli jak sobie pospisz te 4-5 z przerwami to napewno odpoczniesz. W tej firmie jest kołchoz irotacja durza tak samo jak u A Lipińskiego u którego miałem okazję popracować gdzie tarczki za okno latały i jeżdziło się po20 godzin. Np. wieczorem ładowałem pudło do Kielc rano rozładunek w kielcach potem jazda do Łomianek po przesyłki kurierskie wyjazd w okolicach 23 i przyjazd do Gdyni z przesyłkami na 7 rano. Powiedz mi w takim przypadku kiedy miałem wykręcić sobie pauze.