wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://www.wagaciezka.com/

Pawtrans Holding, Poniatowa
http://www.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=876
Strona 1 z 36

Autor:  Kaczor [ 03 maja 2005, 16:58 ]
Tytuł:  Pawtrans Holding, Poniatowa

HISTORIA

W 1982r. powstała firma STANISŁAW PAWŁOWSKI. Początkowo jej działalność opierała się na świadczeniu usług transportowych w kraju. Do 1989r. firma posiadała wyłącznie tabor krajowy tj.: samochody ciężarowe - Star, Jelcz, Kamaz.

W 1989r. zakupiono samochód marki Iveco do przewozu 8 sztuk samochodów osobowych -od tego momentu rozpoczynają się przewozy międzynarodowe.
W 1990 r. zwiększono tabor o samochód marki Volvo F12 z naczepą Trailor rozwijając usługi transportu międzynarodowego. Pod koniec 1990 r. wymieniono część taboru krajowego i zakupiono ciągniki drogowe marki Scania i Volvo
W 1991 r. firma wzbogaciła się o bazę transportową od byłego PTHW w Poniatowej.

Od 01.04.1992 r. firma funkcjonuje pod nazwą "PAWTRANS" Import - Export Stanisław Pawłowski. Od tego czasu datuje się dynamiczny rozwój firmy, która stale zwiększa potencjał transportowy oraz rynki zbytu usług transportowych.
W 1992 r. firma wystąpiła o przydział i zakupiła koncesje na przewozy międzynarodowe jak również stała się członkiem Związku Międzynarodowych Przewoźników Drogowych.
Własna spedycja zapewnia stały napływ zleceń transportowych o zasięgu ? ogólno Europejskim.

W 1999 r. Stanisław Pawłowski założył spółkę Stewa Sp. z o.o., która rozpoczęła działalność w zakresie hurtowego i detalicznego obrotu paliwami. W 2002 r. spółka dysponowała już własną bazą paliwową i siecią 5 stacji detalicznych.
W dniu 29 sierpnia 2002 r. nastąpiło połączenie działalności paliwowej i transportowej prowadzonej przez głównego udziałowca spółki Pana Stanisława Pawłowskiego poprzez wniesienie aportem całego zorganizowanego przedsiębiorstwa Pawtrans Transport Międzynarodowy Stanisław Pawłowski do Pawtrans Sp. z o.o. Dzięki połączeniu powstało przedsiębiorstwo z aktywami rzędu 40 mln zł, z kapitałem zakładowym 15,9 mln. zł.

Stan dzisiejszy

Aktualnie oferujemy usługi w zakresie transportu międzynarodowego dysponując 70 zestawami ciągników siodłowych z cysternami do przewozu płynnych produktów spożywczych i licencją na przewozy międzynarodowe. W tym zakresie jesteśmy największym specjalistycznym przewoźnikiem w Polsce i jednym z liczących się w Europie.
Handel paliwami prowadzimy w oparciu o 5 własnych detalicznych stacji paliw i bazę hurtową w Zamościu. Spółka posiada także 4 autocysterny.
Dzięki współpracy z Rafinerią Gdańską z którą zawarliśmy korzystne umowy handlowe na dostawy paliwa do bazy w Zamościu /transport kolejowy w cenie producenta/ prognozujemy wzrost sprzedaży paliw. Podstawą wzrostu sprzedaży jest brak przedstawiciela Rafinerii Gdańskiej.

USŁUGI

Firma PAWTRANS świadczy usługi w zakresie:

Transportu krajowego i międzynarodowego
Specjalistycznego transportu płynnych artykułów spożywczych w cysternach
Usługi naprawy samochodów
Stacja paliw
Autoryzowany serwis cystern G.Magyar
Autoryzacja BPW i SAF
Myjnia cystern spożywczych

KADRA

Firma zatrudnia kierowców legitymujących się wieloletnim stażem w przewozach krajowych i międzynarodowych, posiadających uprawnienia ADR. Kierowcy podlegają kwartalnym ocenom i szkoleniom podnoszących ich kwalifikacje. Wspólnie z naszymi Klientami kontrolujemy czy nasz personel ma dostateczną wiedzę o transportowych produktach i wymaganiach odbiorców. Każdy kierowca posiada aktualną książeczkę zdrowia i szkolenie z tzw. minimum sanitarnego.System motywacji finansowej bazuje na ocenie ilościowej i jakościowej realizowanych zadań przewozowych. Własne zaplecze techniczne oraz wykwalifikowani mechanicy zapewniają bieżące remonty i naprawy taboru. Bezpieczeństwo punktualność i czystość są dewizą naszej firmy. Planowanie, administracja i kontrola powierzona jest odpowiedzialnym pracownikom by zwiększyć efektywność, jakość i bezpieczeństwo dostaw.

NADZÓR

Prowadzimy stały 24 godzinny nadzór nad jednostkami transportowymi na terenie całej Europy w oparciu o łączność GSM. Oznacza to ciągły dostęp do informacji o pojazdach i przewożonym towarze.

KLIENCI

Współpracujemy z Klientami na bazie wzajemnej lojalności, etyki satysfakcji. Dlatego realizacja oczekiwań i wspólne wypracowywanie rozwiązań transportowych jest jednym z elementów naszej oferty. Planem na przyszłość jest wspólny rozwój z europejskimi koncernami spożywczymi.
Realizujemy przewozy głównie w oparciu o długoterminowe kontrakty i dostosowujemy się do indywidualnych wymagań każdego Klienta.

(C)http://www.pawtrans.com.pl

Autor:  misiekboss [ 04 maja 2006, 15:34 ]
Tytuł: 

Dzieki bardzo za odpowiedz Mam jeszcze pytanko ile śednio miesięcznie robiłes kilometrów sam a ile w podwojnej obsadzie ?Jak tam z tarczkami?

Autor:  oski1234 [ 04 maja 2006, 15:38 ]
Tytuł: 

Cytuj:
le śednio miesięcznie robiłes kilometrów
Średnia w pojedyńczej obsadzie wychodzi jakieś 14 000km, tak jest właściwie wszędzie, ale różnie może być, czasami Ci wyjdzie 12 a czasem jak przybutujesz to wskakuje 15 000 :)

Autor:  Mariusz [ 05 maja 2006, 16:56 ]
Tytuł: 

Ja mam pytanko do Coolio, jaki jest przybliżony czas opróżniania cysterny ? Ile trwa rozładunek wszystkich komór cysterny (magyar).

Autor:  Coolio [ 05 maja 2006, 17:51 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Ja mam pytanko do Coolio, jaki jest przybliżony czas opróżniania cysterny ? Ile trwa rozładunek wszystkich komór cysterny (magyar).
To zalezy bo np jest jeden zaklad pod Warszawa, ktory laduje cysterne w niecale 40min (mowa o jedno komorowce), a zalezy glownie od tego co masz np mleko jest zadkie i jak pompa dobra to 2 komory w godzine wyciagnie, a np koncentrat pomaranczowy jest niedosc, ze gesty to jeszcze w minusowej temperaturze ( zdazalo sie ze mial -18 stopni) to musisz go powietrzem pchac a pompa na zakladzie ciagnie wiec schodzi okolo 5 godzin, tak samo jak czekolada gesta to dluzej schodzi ze spuszczeniem.

Autor:  Mariusz [ 05 maja 2006, 19:01 ]
Tytuł: 

A ile trwa rozładunek parafiny ? I w jakiej temperaturze jest transportowana ?

Autor:  Coolio [ 05 maja 2006, 19:10 ]
Tytuł: 

Cytuj:
A ile trwa rozładunek parafiny ? I w jakiej temperaturze jest transportowana ?
Nie wiem nigdy nie wiozlem tego i nie mam zielonego pojecia jaka temp i jaki czas rozladunku, ale tak jak pisalem wszystko jest zalezne czym jestes rozladowywany, jaka jest instalacja na zakladzie (chodzi o srednice rur) i jak daleko produkt jest transportowany. Kiedys na zaladunku czekolady odstalem 18h bo byly problemy z instalacja :(

Autor:  Damian170 [ 08 lip 2006, 13:25 ]
Tytuł: 

Firma poczyniła zakupy i to spore niedawno jak przeglądałem ich starą strone było napisane że mają 70 zestawów, a dziś już ponad 100. Firma bardzo dynamicznie sie rozwija chyba obecnie jest największą firmą zajmującą sie transportem płynnych artykułów spożywczych w Polsce(jeżeli ktoś zna wieksza polską firme oferującą przewozy tego typu to niech mnie poprawi). Na dodatek nie słychac o niej złych opini(przynajmniej ja nie słyszałem) oby wiecęj takich firm.

Autor:  misiekboss [ 05 sie 2006, 19:39 ]
Tytuł: 

Słyszałem ze biora Many TGA i Dafy XF 105 niedługo.

Autor:  Pazdz [ 05 sie 2006, 20:03 ]
Tytuł: 

Tak. Many TGA XLX oraz DAFy XF 105 SC.

Autor:  łukasz [ 05 sie 2006, 23:04 ]
Tytuł: 

Z ''tajnych'' zródeł wiem,że mówi sie o zakupie 5 DAF-ów XF105 SC i 15 MAN-ów TG-A XLX.Domyślam się,że auta będą w automacie.MAN-y pewnie 440 E-5,a DAF-y 460 też może E-5...Czas pokaże... :mrgreen:

Autor:  piotrekmag1 [ 06 sie 2006, 10:14 ]
Tytuł: 

Hehe, ostatnio mówili o 15 Manach, tylko fabryka może już niemieć bez Euro 4 i 5.

Autor:  Coolio [ 03 wrz 2006, 21:10 ]
Tytuł: 

Witam
Dawno tutaj nic nie pisalem. Pracuje prawie miesiac i jak narazie jestem zadowolony :) Co tydzien jestem na przynjamniej 30h w domu, ostatnio nawet bylem autem w domu pelen weekend :) Trasy mam roznorakie, ale glownie NL/B.
Co do zakupow w firmie rozmawialem z szefem i MAN wyszedl w spalaniu bardzo dobrze i zaproponowali bardzo bardzo dobre warunki gwarancyjne na samochody, poza tym aut bylo zamowionych 15 w pelnym automacie i szef dostal dodatkowo 6 kolejnych aut ze skrzynia Comfort Shift w konfiguracji takiej jak te, ktore byly zamowione w bardzo dobrej cenie stad ilosc 21 sztuk. Te 6 zostalo juz odebranych z Krakowa.

Autor:  Justyna [ 03 wrz 2006, 23:00 ]
Tytuł: 

Jakiej marki sa te naczepy do spozywki?

Autor:  Coolio [ 03 wrz 2006, 23:01 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Jakiej marki sa te naczepy do spozywki?
Pisalem wyzej ale napisze jeszcze raz, ze jest Francuski G-Magyar i Holenderski Hobur.

Autor:  Bandit [ 26 paź 2006, 18:42 ]
Tytuł: 

Dziś do Pawtransu przyszły Dafy XF105. Jest i ch narazie 5 sztuk.
Obrazek Obrazek Obrazek

Autor:  Daniel [ 26 paź 2006, 19:44 ]
Tytuł: 

Ja już się pogubiłem ile oni tych zestawów mają... :mrgreen: Non stop kupują nowe ciągniki... Jak dla mnie to Daf prezentuje się bardzo ładnie... Jestem ciekaw skąd oni wezmą kierowców na nowy sprzęt... :)

Autor:  misiekboss [ 02 lis 2006, 19:50 ]
Tytuł: 

Udzieli mi ktos odpowiedzi.Czy w firmie jest ustalona norma paliwowa na poszczegolne modele aut?I czy cała flota jest zarzadzana i monitorowana przez GPS?

Autor:  FABIANEK [ 02 lis 2006, 22:59 ]
Tytuł: 

Normy są ustalone i zapisane w umowie. Wahają się od 23 litrów do 25 na setkę, gdzie najniższą mają SCANIE, a peleton zamykają starsze VOLVA FH12. Jest to norma na pusto, a do każdej tony doliczane jest 0,4 litra, czyli przy 24 i 25 tonach jest to 34/100. Oczywiście zdażają się wyjątki i poszczególne auta mają swoją normę, ponieważ kto by nimi nie jeździł to przepalały (np. Srebrna Strzała FH12 ma 27/100). GPS-y dopiero w wchodzą, ale i bez tego jest duża kontrola, bo wystarczy zobaczyć nasze karty drogowe. Mało kto mieści się w normie, chyba, że jeździ tylko na północny zachód, ponieważ normy są bardzo wyśrubowane. Mimo tego firma nie obciąża za przepały, jeżeli kierowca prowadzi dobrą gospodarkę paliwową, tzn. tankowanie przy najniższym stanie i w krajach gdzie jest tańsze paliwo. Pozdro :D

Autor:  Ramzes [ 04 lis 2006, 18:17 ]
Tytuł: 

To ja może wrzuce fotkę FH 12 którym jeździł Coolio :wink:
Obrazek

Strona 1 z 36 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/