Regulamin forum


Drogi Użytkowniku!

Pamiętaj że bierzesz odpowiedzialność za swoje wypowiedzi, dlatego ostrożnie dobieraj słowa uwzględniając fakt, że nie jesteś wystarczająco anonimowy.

Administrator forum, zastrzega sobie prawo do usuwania wątków bądź pojedynczych wypowiedzi, na podstawie art. 14 ust. 1 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną o treści:

„Nie ponosi odpowiedzialności za przechowywane dane ten, kto udostępniając zasoby systemu teleinformatycznego w celu przechowywania danych przez usługobiorcę nie wie o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności, a w razie otrzymania urzędowego zawiadomienia lub uzyskania wiarygodnej wiadomości o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności niezwłocznie uniemożliwi dostęp do tych danych”.



Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 29 maja 2007, 19:07
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 kwie 2006, 16:11
Posty: 713
GG: 41206084
Samochód: SCANIA R420
Lokalizacja: Augustów

Fixemer Polska Sp. z o. o. jest członkiem grupy Fixemer, jest młodym, skutecznym przedsiębiorstwem transportowo-logistycznym, z siedziba w Słubicach, Polska.
Nasze usługi świadczymy w państwach Europy zachodniej i wschodniej.

W skład naszego parku maszynowego wchodza naczepy: plandeki, kofry i chłodnie. Jest wyposażony w najnowoczesniejszy system komputerowy i technologiczny. Dzieki temu podjete ładunki dostarczamy na miejsce przeznaczenia punktualnie, skutecznie i w korzystnych cenach.

Nasi klienci korzystają z naszego systemu Tracking i Tracing. Każdy z klientów poprzez dostep do Internetu, i otrzymane przez nas kody , może dokładnie sprawdzić pozycje samochodu i przebieg swojego transportu.
Regularnie inwestujemy w personel, sprzęt i technologie komputerowe, co pomaga nam osiągać bardzo dobre wyniki i jednocześnie być dobrym partnerem w transporcie i logistyce.

Zaufajcie naszemu doświadczeniu!

Partner of Fixemer Logistics
ul Transportowa 11
PL 69-100 Slubice
Kontakt:
Ulrich Sierpinski
Telefon: +48 (0) 957590600
Telefax: +48 (0) 957590601
E-Mail: Fixemer-Polska@fixemer.com
http://www.fixemer.pl
Obrazek Obrazek Obrazek

(C) lkw-infos.eu

_________________
scania R-serie "Stronger than ever"

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
International Transport

Augustów najpiękniejsze miasto Polski


Tytuł:
Post Wysłano: 29 maja 2007, 20:59

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 lut 2007, 13:41
Posty: 215
GG: 0

Ja ostatnio widziałem ich ogłoszenie. Poszukują przewożników którzy mają swoje zestwy. Proponują trasy D-ESP-D, płace od 0.8E z kilometra w zwyż.

Jak znajde te ogłoszenie to je zacytuje...

DOLACZ DO NASZEJ FLOTY!!WARTO!!!! SZUKAMY PRZEWOZNIKOW ZAPRASZAMY DO WSPOLPRACY/SZUKAMY PRZEWOZNIKOW Witam Jestem przedstawicielem na Polske firmy Fixemer Logistics(http://www.fixemer.com). duzej firmy spedycyjno-logistycznej pochodzacej z Niemiec.Prowadze flote aut roznych firm przewozowych oraz spedycyjnych z naszego kraju.Autka zazwyczaj oddawane sa w Europie Zachodniej do naszej floty i od tej pory krazy pod moja opieka ladujac z niemiec do francji,hiszpanii itd w kolkach.Opiekuje sie zaladunkami rozladunkami oraz zapewniam zeby nie nastepowaly przestoje.W tej chwili ladunki na hiszpanie czy francje kreca sie okolo 1euro za km,sa to trasy dluzsze od 900 do 2500km w zaleznosci od sytuacji autka gdzie laduje i w jakich godzinach.Powroty z hiszpani oraz francji tez zalezne sa od rejonu w jakim bedzie auto sie rozladowywalo.Wysylam autka tylko tam gdzie bede je mogl zaladowac z powrotem.Srednia za km staram sie zeby krecila sie od 0,85euro za km wzwyz za kolko wykonane liczac z kilometrami pustymi.Wymagania to plandeki o ladownosci 24t .Jezeli maja Panstwo jakies pytania chetnie odpowiem.Posiadamy szeroka game ladunkow na plandeki w Europie Zachodniej!!!!Mozliwa jazda w kolkach.Posiadamy ladunki do kraju z D Zapraszamy!!!!kontakt: Marcin Kacprowski Kacprowski Logistics - Fixemer Logistics Partner Tel. 0048957464365-0048500036762 Fax.0048957464397


Tytuł:
Post Wysłano: 30 maja 2007, 15:37
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 kwie 2006, 17:43
Posty: 162
GG: 0
Samochód: bez adblue
Lokalizacja: SKL

Z tego co wiem to jest to firma spokrewniona z Willi Betz"em !

_________________
EKIPA TYSIĄCA I JEDNEJ TARCZY :):)


Tytuł:
Post Wysłano: 30 maja 2007, 15:39

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 kwie 2007, 19:20
Posty: 175
GG: 1361427
Samochód: Scania R420 Topline
Lokalizacja: Wrocław

Cytuj:
Z tego co wiem to jest to firma spokrewniona z Willi Betz"em !
kolego kilka razy w trasie widzialem te wozy pod naczepa williego betza


Tytuł:
Post Wysłano: 30 maja 2007, 15:44
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 kwie 2006, 17:43
Posty: 162
GG: 0
Samochód: bez adblue
Lokalizacja: SKL

Wiem znajomy mi mówił ze Fixemera załozył szwagier Willego !
A naczpey tez od williego widziałem od ich ciagnikami

_________________
EKIPA TYSIĄCA I JEDNEJ TARCZY :):)


Tytuł:
Post Wysłano: 16 gru 2007, 20:48

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 lut 2007, 22:55
Posty: 527

Na tej stronie można zobaczyć kilkanaście zdjęć z wyprawy Fixemer'a i Willy Betz'a do Gruzji i Kazachstanu.


Tytuł:
Post Wysłano: 18 gru 2007, 1:27
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 30 kwie 2006, 14:23
Posty: 48
Lokalizacja: PL

Classic Fixemer :D

Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek

(C) radine-trucking.de

_________________
Zapraszam na ===> http://www.fan4truck.yoyo.pl/forum


Tytuł: Re: Fixemer
Post Wysłano: 02 lut 2008, 21:25

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 lut 2006, 16:55
Posty: 1360
Samochód: Duży
Lokalizacja: WLKP

Myślę że znalazłem coś ciekawego...:

“Der Spiegel” nr 17/2002 pisze:

RZECZYWISCIE OPŁACALNE

Dochodzenie przeciw dużej spedycji pokazuje, jakimi metodami firmy transportowe oszukują w skali wielu setek milionów Euro na podatkach i świadczeniach socjalnych

To była prawie inwazja: oddział złożzony z 200 funkcjonariuszy Bundesgrenzschutz (niemiecka policja federalna), cła, policji fiskalnej i Urzędu Kryminalnego wtargnęeło rankiem, 20 czerwca ubiegłego roku na teren znajdującej się na skraju liczącej 6500 dusz gminy w Saarland spedycji Fixemer.

Punktualnie o godz. 07.30 ta mała armia zaatakowała: funkcjonariusz Bundesgrenzschutz zapresentował zdumionym menedżerom spedycji Fixemer nakaz rewizji. W ciągu krótkiego czasu urzędnicy zajęli teren spedycji; opróżnili szafy i biurka, spakowali skofiskowane dyskietki i przeszukali samochody ciężarowe.

Trzy i pół miesiąca później służby śledcze uderzyły znowu: zaaresztowano jednocześnie w Saarland Joachima Fixemer (37) i jego brata, Christiana (32). Oprócz obu braci, którzy sterowali z Perl w Saarland flotą liczącą 1500 samochodów cięeżarowych, policja Sachsen - Anhalt aresztowała Wiaczesława Minaiłowa (35); ten Rosjanin pracował w ekspozyturze spedycji w Landsberg.

Po wpłaceniu kaucji w wysokości 11,5 miliona Euro - jednej z najwyższych, w historii sądownictwa niemieckiego - pozwolono braciom Fixemer opuścić areszt śledczy. Na teren ich spedycji nie wolno im jednak wejść - tam rządzi w chwili obecnej syndyk masy upadłościowej.

Dochodzenie w tej sprawie służy jako przykład, jakimi metodami posługująa się wielcy branży transportowej na trudnym konurencyjnie rynku europejskim: przy pomocy armii niewolniczo pracujących kierowców z Europy Wschodniej, z Niemiec do Europy Wschodniej przemeldowanymi samochodami cięeżarowymi i niby-firmami tamże dyktowali bracia Fixemer warunki gry.

Od czasu załamania się Związku Radzieckiego i otwarcia granic pańnstw członkowskich WNP, tysiące Białorusinów, Ukraińców, Uzbeków, Azerów i Gruzinów prowadzi za - często - mniej, niż EUR 500 miesięcznie ciężkie zestawy ciężarowe przez całą Europę. Ekspeci logistyki szacują straty, poniesione we wpływach podatkowych i socjalnych w setkach milionów Euro rocznie.

Obok "cesarza spedycyjnego" na celownik służzb śledczych został wzięty też jeden z największych branży transportowej: prokuratura w Tuebingen (Badenia - Wirtenbergia) prowadzi dochodzenie przeciw menedżerom spedycji Willy Betz z Reutlingen - o nielegalne zatrudnianie obcokrajowców jako kierowców.

Przede wszystkim jednak, przy pomocy dochodzenia przeciwko braciom Fixemer prawo niemieckie próbuje przy pomocy środków stojących do dyspozycji zahamować rozlewający się niebezpiecznie dumping socjalny; prokuratura zarzuca obu braciom cięeżkie oszustwo, oszustwo podatkowe, łapownictwo i fałszowanie dokumentów. Szacowane straty: minimum 25 milionów Euro.

Adwokat braci Fixemer, Egon Müller z Saarbrücken nie chce szcegółowo odpowiadać na poszczególne zarzuty: "konieczne jest sprawdzenie, czy w przeszłośsci poczynione zostały błędy w pojedyńczych przypadkach".

Służby dochodzeniowe szacują, że bracia Fixemer zatrudniali masowo kierowców z Europy Wschodniej między innymi poprzez ich firmęTRANSLOGISTIK w Belgii, nie płacąc za nich świadczeń socjalnych. W ten sposób "zaoszczędzili" minimum 2,2 miliony marek.

Zysk przynosił inny trick, przy pomocy którego specjaliści transportowi z Perl "zaoszczędzili" potężne sumy na podatku drogowym: bracia Fixemer wymeldowali po prostu gros ich floty samochodowej z Niemiec i zameldowali ją w w byłych republikach radzieckich - przede wszystkim w Azerbajdżanie i Gruzji. W rzeczywistości jednak, wszystkie samochody były dysponowane z Perl, przez co spedycja powinna była zapłacić w Niemczech podatek drogowy. Dochodzeniowcy szacują, że w ten sposób państwo zostało oszukane na 14 milionów marek.

Według służb śledczych, bracia Fixemer oszukali również na podatku WAT. W latach 1996 - 2000 ich ekspozytura z Luxemburga zamówiła w Daimler - Benz AG 1047 ciąagników siodłowych za przeciętnie 95.000 marek za sztukę. Fixemer Luxembourg GmbH oświadczyła koncernowi Daimler-Benz AG pisemnie, że chodzi tu o "wolną od podatku WAT dostawę wewnętrzną na terenie Unii Europejskiej" -dla ekspozytury spedycji w Luxemburgu.

W rzeczywistości, luxemburska firma spedycji była jedynie skrzynką pocztową. Samochody nie zostały nigdy dostarczone do Luxemburga, tylko na terenie spedycji w Perl zostały "przygotowane" i następnie zatrudnione w spedycji. Urząd pdatkowy stracił przez to około 15 milionów marek.

Podczas gdy bracia Fixemer "odkładali" na bok miliony, ich kierowcy musieli cierpiećc: np seryjnie zamontowane klimatyzacje były wymontowywane z wozów, by w ten sposób zaoszczędzić parę tysięcy na paliwie. Dzięki temu, kierowcy spedycji Fixemer prowadzili w lecie "ruchome sauny".

Drogo stawało się dla kierowców, gdy wykraczali przeciw ostrym rządom menedżera Wiaczesława Minaiłowa - obecnie również zwolnionego z aresztu śledczego. Jeśli nie przestrzegali jego reguł, musieli płacićc "mandaty". Tak, na przykład, obraza "osoby wyżej postawionej" kosztowała 100 marek.

Naprawdę wielki szum zrobiła dzięki otwarciu granic wschodnio-europejskich spedycja Willy Betz z Reutlingen. W roku 1994 firma ta (jej motto: pieniądze można stracić wielokrotnie, dobre imię - tylko raz) kupiła bułgarską spedycję SOMAT wraz z jej 4000 kierowcami. Obecnie, ponad 3700 zestawów jeździ z niebieskim znakiem firmowym firmy Willy Betz; spedycja ta ma ekspozytury i firmy w prawie każzdym kraju Europy Zachodniej i byłego Bloku Wschodniego.

Francuski Zwiąazek Transportowy - Federation Nationale pour le Transport Routier - wyliczył. że Betz oszczędza na każdym zatrudnionym keirowcy bułgarskim w stosunku do kierowcy francuskiego, prowadzącego samochód ciężarowy zarejestrowany we Francji, prawie EURO 2.900,- rocznie. W tym nie są zawarte dużo niższe bułgarskie podatki firmowe, podstawowe i drogowe. Również tradycyjnie działająace spedycje niemieckie nie są w stanie dotrzymać kroku takiej konkurencji.

Naprawdę dochodowe jest zatrudnianie wschodnio - europejskich zestawów cięeżarowych przy transportach wewnątrz-niemieckich i wewnątrz-unijnych. Takie transporty są tylko wtedy legalne, jeśli są przeprowadzane pomiędzy krajem Unii Europejskiej i krajem, w którym samochód jest zarejestrowany. Wyjątki od tej reguły zostały poczynione dla spedycji wschodnio - europejskich, posiadających zezwolenie specjalne Konferencji Europejskich Ministrów Komunikacji, tzw licencję CEMT.

Firmy, jak Betz czy Fixemer postarały się więc o takie licencje. W ten sposób mogą one transportować ładunki wewnątrz Unii Europejskiej przy dumpingowych cenach.

Jednakże i tu - przynajmniej na papierze - istnieją stanowcze ograniczenia. T, np, kierowcy są zobowiązani posiadaćc zezwolenie na pobyt, jak i zazwolenie na pracęe - jak np w Niemczech.

Rzeczywistość wygląada inaczej. Służby celne zatrzymują prawie codziennie podejrzane cięeżarówki. Kierowca bez wymaganego zezwolenia pobytowego pochodzi np z Bułlgarii, umowę o pracę posiada z hiszpańskiej ekspozytury niemieckiej spedycji, ciągnik posiada rejestracjęe rosyjską, naczepa - holenderską. Kierowca zostaje z reguły zaaresztowany i odesłany do domu - szefom spedycji nie spada najczęściej nawet włos z głowy.

Winę tego zalewu wschodnio - europejskich cięeżarówek ponosi inflacja koncesji CEMT. Ponad połowę wydanych w roku 1999 takich zezwoleń wypadła na kraje wschodnio - europejskie i byłego Związku Radzieckiego. "Koncesje CEMT, rozdzielane w tak rozrzutny sposób" - ocenia w wenętrznej analizie dumpingu socjalnego w branży transportowej Parlament Europejski - "są źródłem licznych nadużyć". Poważne obawy budzi poza tym duża ilość fałszerstw tych zezwoleń, "które podkopują system kontyngentowy".

Także spedycja Fixemer z Saarland wykorzystywała sfałszowane według rozpoznania służzb śledczych zezwolenia CEMT z Azerbajdżanu. Manadżer Fixemera, Minajłow, dał w latach 1999 i 2000 pewnemu wysokiemu urzędnikowi państwowemu z Azerbajdżanu za sfałszowane zezwolenia CEMT i rejestracje samochodów łapówki w wysokości ponad 250.000 USD. Urzędnik ten był w tym czasie członkiem Konferencji CEMT.

Bracia Fixemer mieli przyjaciół również wsród zachodnich Europejczyków: człowiek z Saarland, ówczesny niemiecki minister transportu - przyjaźnie nastawiony do braci Fixemer - Reinhard Klimmt byłl wówczas człlonkiem powyższego gremium. Też i w ich ojczyźnie - Saarland - spedycja z Perl mogła liczyć - do momentu otwarcia dochodzenia przeciwko niej - na poparcie lokalnych polityków.

W czasie, gdy socjaldemokraci pod Oskarem Lafontaine i Reinhrdem Klimmt posiadali jeszcze absolutną większość w lokalnym parlamencie, spłynęły do spedycji Fixemer subwencje w wysokośsci 7 milionów marek. Między innymi przeznaczone one były na rozwój satelitarnego systemu nawigacyjnego, pozwalającego na dokładną koordynację pojazdów spedycji na terenie całej Europy. Przy pomocy tego systemu bracia Fixemer sterowali ich flotę, złożoną z okrągło 1000 zarejestrowanych samochodów ciężarowych.

WILFRIED VOIGT, ANDREAS WASSERMANN

Troszkę już ''wiekowe'' informacje,ale chociaż częsciowo teraz wiecie dlaczego nie ma już niemieckiego Fixemera... :>

_________________
Fan Transportu

Nowe spodnie - 300zł,
Nowy telefon - 1500zł,
Obecność na WC - bezcenne...


Post Wysłano: 05 lut 2010, 20:23

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 paź 2007, 18:13
Posty: 221
GG: 0
Samochód: Skoda Fabia 1.4 16v
Lokalizacja: Olsztyn/ NO

Koledzy odświeżam temacik.... czy polski oddział jeszcze istnieje ??z naszego oddziału to chyba Tylko latają na Międzynarodóke czy zdarza się krajówka wiecie gdzie sie ładują pozdrawiam


Post Wysłano: 06 lut 2010, 0:38
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 sty 2010, 13:31
Posty: 28
GG: 428634
Samochód: mercedes 2553
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp.

Pamiętam jeszcze z 3,4 lata temu jak latalem z ojcem czesto w strone WAWY to pełno fixmer'ow pomykało a teraz już rzadko widuje zestawy od nich. A co kiedyś spotykałem ta firme to albo mercedesy SK albo iveca eurostar/tech :mrgreen:


Post Wysłano: 06 lut 2010, 1:38

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 paź 2007, 18:13
Posty: 221
GG: 0
Samochód: Skoda Fabia 1.4 16v
Lokalizacja: Olsztyn/ NO

Też kolege pare latek widywałem na A2 E30 mnóstwo Fixemerów firma jeszcze isntieje??chodzi mi o Polski oddział??


Post Wysłano: 06 lut 2010, 14:48
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 kwie 2006, 14:55
Posty: 1587
Lokalizacja: Brzesko

Z ciekawości spojrzałem na niemieckie forum LKW-fotoforum, i w temacie o Fixemerze, pojawiają się zdjęcia z końcówki 2009 roku, a wśród nich zdjęcia Polskich Actrosów MP2 Euro5, Iveco EuroStar - firma chyba istnieje.

_________________
www.Truck-Spotters.eu


Post Wysłano: 06 lut 2010, 14:56
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 lis 2006, 21:41
Posty: 1886
Samochód: Renault Premium / Range T
Lokalizacja: PL-UE

Istnieje, istnieje w Niemczech trochę ich śmiga. I wątpię, żeby byli to jacyś prywaciarze z całymi zestawami odkupionymi od nich itd.

_________________
B O B i

Tiry na tory, pociągi na drogi, tory na traktory, traktory do obory.


Post Wysłano: 07 lut 2010, 16:06

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 paź 2007, 18:13
Posty: 221
GG: 0
Samochód: Skoda Fabia 1.4 16v
Lokalizacja: Olsztyn/ NO

To wkońcu Polski oddział istnieje???


Post Wysłano: 07 lut 2010, 16:41
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 kwie 2006, 14:55
Posty: 1587
Lokalizacja: Brzesko

Skoro jeżdżą zestawy w barwach Fixemera na polskich rejestracjach, to chyba znaczy że istnieje..

_________________
www.Truck-Spotters.eu


Post Wysłano: 14 lut 2010, 14:22

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 sty 2006, 21:21
Posty: 111

Firma istnieje. Miałem przyjemność stać poprzedni weekend z kierowcą od nich. Stał Actrosem L MP2 BlueTec5 z bodajże 2008r. Niestety... Wyposażenie aut miażdży totalnie. Actrosy nie mają szuflady pod łóżkiem, baa... Nie mają nawet zamknięć górnych schowków. Miejsca po zawiasach i lampkach są zaślepione. Jak ojciec mi powiedział, nie chciałem wierzyć, póki sam tego nie zobaczyłem.


Post Wysłano: 31 maja 2010, 16:50
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 sie 2009, 12:44
Posty: 87
GG: 1234861
Samochód: Iveco
Lokalizacja: Ostrołęka/Wishaw

Obrazek


Post Wysłano: 01 cze 2010, 10:38

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 paź 2007, 18:13
Posty: 221
GG: 0
Samochód: Skoda Fabia 1.4 16v
Lokalizacja: Olsztyn/ NO

Odświeżam temat jak wygląda praca w firmie jak z zarobkami ??


Post Wysłano: 01 cze 2010, 22:12
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 sie 2009, 12:44
Posty: 87
GG: 1234861
Samochód: Iveco
Lokalizacja: Ostrołęka/Wishaw

Post Wysłano: 31 sie 2011, 23:22

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 paź 2007, 18:13
Posty: 221
GG: 0
Samochód: Skoda Fabia 1.4 16v
Lokalizacja: Olsztyn/ NO

Co tam w firmie słychać??widać jeszcze ich na drogach??Polski Oddział się trzyma nadal???


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: