Regulamin forum


Drogi Użytkowniku!

Pamiętaj że bierzesz odpowiedzialność za swoje wypowiedzi, dlatego ostrożnie dobieraj słowa uwzględniając fakt, że nie jesteś wystarczająco anonimowy.

Administrator forum, zastrzega sobie prawo do usuwania wątków bądź pojedynczych wypowiedzi, na podstawie art. 14 ust. 1 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną o treści:

„Nie ponosi odpowiedzialności za przechowywane dane ten, kto udostępniając zasoby systemu teleinformatycznego w celu przechowywania danych przez usługobiorcę nie wie o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności, a w razie otrzymania urzędowego zawiadomienia lub uzyskania wiarygodnej wiadomości o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności niezwłocznie uniemożliwi dostęp do tych danych”.



Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 04 lip 2015, 23:11

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 maja 2015, 14:11
Posty: 52

Wiesz, nie zwalniają z uwagi na to że ci pracownicy źle pracowali. Ale to wynik przeinwestowania i złych wyników finansowych firmy.


Post Wysłano: 05 lip 2015, 2:42
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 21 gru 2008, 19:03
Posty: 1314
Samochód: TGL / A4
Lokalizacja: SKL

To kiepsko przędza? Spadła im ilość pasażerów czy jakieś inne powody? Czy poprostu za dużo naprzyjmowali na początku, a teraz redukcja?


Post Wysłano: 05 lip 2015, 11:33
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 lis 2006, 13:56
Posty: 1310
GG: 1
Samochód: VOLVO
Lokalizacja: TSK

Często mijam na tych samych trasach co PB Scanie Lux Expres. Pewnie trochę pasażerów im zabrał, może i Pendolino coś podebrało.

_________________
Jak trza, to cofnę do przodu.
22.08.2016r. [*] Tomcio - przyjacielu, pamiętam.


Post Wysłano: 05 lip 2015, 16:19

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 maja 2007, 22:25
Posty: 213

zwalniac dziadów bo jezdzi taki po obwodnicy 100km/h na godzine kozak a potem 50/70 karawaniarz i korek za nim 2 km....


Post Wysłano: 05 lip 2015, 18:09

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 maja 2014, 9:00
Posty: 1154
Samochód: Scania R410
Lokalizacja: Będzin

Cytuj:
zwalniac dziadów bo jezdzi taki po obwodnicy 100km/h na godzine kozak a potem 50/70 karawaniarz i korek za nim 2 km....
Następny inteligent,o ile mnie pamięc nie myli PB wozi ludzi a nie stal/spożywkę czy inne badziewia, wiec dla mnie dziwnym widokiem byłby zapier...cy autokar pełen ludzi zwykłą krajówką.
Teraz widzę kolega LU wiec wszystko jasne,to Wam powinni zakładac kagańce na 75 :mrgreen: Oczywiście bez żadnej obrazy :)

_________________
"Ja to jestem tradycjonalista,wolałbym rzepa zapiąć niż jakieś promy wbijać' -Król Dystrybucji 2019


Post Wysłano: 05 lip 2015, 21:13

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 maja 2015, 14:11
Posty: 52

Cytuj:
zwalniac dziadów bo jezdzi taki po obwodnicy 100km/h na godzine kozak a potem 50/70 karawaniarz i korek za nim 2 km....
Najłatwiej tak powiedzieć kiedy nie zna się powodu takiej a nie innej jazdy. To nie wina słabych kierowców. Ale efekt polityki firmy która przesadnie dba o przestrzeganie dopuszczalnych prędkości. Kierowcy rejestrują się do systemu o którym - jeżeli mnie pamięć nie myli ktoś już tutaj pisał - który oparty jest na GPS - ie. Owy system zapisuje wszystkie parametry jazdy, tj. prędkość, przechyły autokaru, hamowanie, przyspieszenie i pracę na biegu jałowym. Z tego wszystkiego kierowcy później jest rozliczany i może mieć duże nieprzyjemności w firmie jeżeli tych obostrzeń nie będzie przestrzegał.
Co ciekawe ten system ma ograniczenia prędkości zapisane jak dla aut osobowych, czyli w terenie zabudowanym 50 km/h a poza 90 km/h. System rejestruje każde przekroczenie prędkości powyżej 9 km/h.
Cytuj:
To kiepsko przędza? Spadła im ilość pasażerów czy jakieś inne powody? Czy poprostu za dużo naprzyjmowali na początku, a teraz redukcja?
Być może dobrałam źle słowa. Ale druga część Twojego pytania to odpowiedź dlaczego np. na linii P4 zmniejszono kursy. Z tego też powodu zlikwidowano P18 i P19. Ponadto odbija się walka z Lux Express`em na destynacji Warszawa - Kraków, gdzie puszcza się w weekendy bisy które wożą ludzi za 6 zł za miejsce.


Nie chce szerzyć defetyzmu. Nie przepowiadam firmie losu Polskiego Expresu :wink:


Post Wysłano: 06 lip 2015, 13:55

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 sty 2011, 17:48
Posty: 94
GG: 0
Lokalizacja: BYDGOSZCZ

Cytuj:
zwalniac dziadów bo jezdzi taki po obwodnicy 100km/h na godzine kozak a potem 50/70 karawaniarz i korek za nim 2 km....
Rzygać mi się chce... Pewnie masz naj...ne firanek, lampeczek, 90 non stop i płaczesz, że policja mandaty wystawia...

To było zajebiste w PB: Nikt mnie nie gnał: 40, to 40. Zresztą pracując w Albatrosie/Logwinie, też tak miałem. "Nie spieszyć się Panowie, bo ja za Was mandatów nie płacę". Zero stresów..? Był stres: Inni kierowcy, co to im 50 na wiosce za wolno...

Co do PB" Odchodząc mówiłem: PB zbyt łapczywie wchodzi na rynek. Po co 18 kursów słabo wypełnionych? Lepiej 10 wypełnionych w 75%. Zresztą ile ludzi dziennie może jechać z WRO, do GDA? (dotyczy też innych tras) Ile? Co najważniejsze PB bazuje na typowym polskim podejściu: Najtaniej!!!
Tanio budujemy autostrady (ile firm zbankrutowało wiemy),
Tanio kupujemy samochody (igły, pospawane z dwóch)
Tanio świadczymy usługi transportowe (zaniżanie stawek, zatrudnianie emerytów, alkoholików- taki nie stawia warunków)

Zobaczmy co się dzieje na "fejsie" jak PB wypuszcza tanie bilety: Totalny odjazd, ale czy Ci pasażerowie przynoszą dochód? Sorry, ale za 7 zł to raczej dużo paliwa się nie wleje.. Za to wymagania: Lody, wifi za słabe...

_________________
Ciężarówki: Iveco Eurocargo, Mercedes 1824, 1218, Scania 93, Volvo FL6, Magnum + cała flota Albatros Poland
Autobusy: PKS Bydgoszcz, MZK Bydgoszcz


Post Wysłano: 06 lip 2015, 14:35

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 lip 2008, 15:06
Posty: 249
GG: 7005903
Lokalizacja: Resko/Szczecin zachodniopomorskie

Mnie Polski Bus przypomina pewną dość znaną firmę na R......Jak skończyła pewnie wszyscy wiecie:) PB wyniósł się ze Szczecina po skardze jaką szczecińscy przewoźnicy złożyli do Urzędu Antymonopolowego..


Post Wysłano: 06 lip 2015, 18:10
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 cze 2015, 15:07
Posty: 20

Może i źle skończą.
Pomyślcie też o ludziach którzy u nich pracują za grosze. wiadomo co z nimi będzie.


Post Wysłano: 06 lip 2015, 21:56

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 sie 2013, 11:02
Posty: 130
Samochód: TGA
Lokalizacja: Kraków

Skoro w systemie jest ograniczenie jak dla osobówek tj. 90 km/h to dlaczego te jopki jeżdżą przeważnie 70 albo 65? no coś tu wybitnie nie gra. Zaczynają się dwa pasy to sandał do odcięcia, i potem znów niczym stary PKS. Ostatnio mijałem się z takim pędziwiatrem na remontach pod Jędrzejowem, prawie mi lusterko zdjął bo się na swoim pasie nie potrafił zmieścić. Jakoś te całe Lux-y potrafią normalnie jeździć...


Post Wysłano: 07 lip 2015, 15:36

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 lip 2012, 7:40
Posty: 183

Lusterka w pojazdach PB są na wysokości lusterek w autach osobowych. Kolego Jorguś, jeżeli ten jopek, którego nazwaleś kierowcę PB miałby Ci urwać lusterko to najprwadopodobniej doszłoby do kolizji waszych pojazdów i bylobo wielkie bum. Kolego troche szacunku, bo kierowcy ktorzy pracuja w PB to nie tylko kierowcy z pks'ow, bo jest spora grupa kierowcow, ktora zjezdzila cala europe i nie tylko,wlaśnie zestawami i od nich moglbyś sie uczyć rzemiosła. Zatrunili się w PB chcąc odsapnąć od truckerki i pomieszkać trochę w domu.Bo jak oni jeździli po świecie cieżarówkami nie tak nowoczesnymi jak sa teraz, to Ty wchodziłeś na dywan po drabinie. Wracając do wspomnianego odcinka w budowie, robi się tam coraz ciaśniej i jazda dużymi autami powinna być ostrożna przeważnie na zweżkach, gdzie są betonowe ogrodzenia. Pozdrawiam


Post Wysłano: 07 lip 2015, 18:07

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 maja 2007, 22:25
Posty: 213

http://wiadomosci.onet.pl/slask/pijany- ... wie/dn1yx5 kolejny as z Polskiego Busa, jak widać same super szofery...
karawaniarz przekroczył predkosc ;) jak to mozliwe?

jezdzi się 80 w zabudowanym i 90 poza, jak ktoś nie umie to niech siedzi w domu i nie blokuje drogi ;)


Post Wysłano: 07 lip 2015, 19:14

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 lip 2012, 7:40
Posty: 183

Cytuj:
http://wiadomosci.onet.pl/slask/pijany- ... wie/dn1yx5 kolejny as z Polskiego Busa, jak widać same super szofery...
karawaniarz przekroczył predkosc ;) jak to mozliwe?

jezdzi się 80 w zabudowanym i 90 poza, jak ktoś nie umie to niech siedzi w domu i nie blokuje drogi ;)
Najprawdopodobniej był to kierowca firmy, która jest podwykonawcą PolskiegoBusa na tej trasie a jeżdżą Scaniami Irizar.


Post Wysłano: 07 lip 2015, 21:45

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 sie 2013, 11:02
Posty: 130
Samochód: TGA
Lokalizacja: Kraków

Cytuj:
. . .
No właśnie, nie mam zamiaru uczyć się rzemiosła od gościa który nie potrafi zmieścić się nowym samochodem na swoim pasie, jego lewe koła były na moim pasie w momencie omijania betonów. Wykluczam luzy w układzie kierowniczym, więc gość nie miał wyczucia odległości i bał się zaorać w beton. Słabo jak na kogoś kto ma takie doświadczenie.

Nie wrzucam wszystkich do jednego wora, ale prawda jest taka że przeważnie PB to ślamazary.


Post Wysłano: 07 lip 2015, 22:20

Cytuj:
"Krajówkarz z Magnumki"
Wszystko w temacie: śpi brudny w jednych majtkach pięć nocy w budzie, leje na koło, sra na naczepie jak nie ma ładunku, zarabia 2500 na rękę i psioczy, bo nie ma pojęcia co to odpowiedzialność za zdrowie i życie 89 osób na pokładzie.


Post Wysłano: 07 lip 2015, 23:38

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 maja 2015, 14:11
Posty: 52

Cytuj:
Lusterka w pojazdach PB są na wysokości lusterek w autach osobowych.
Raczej na wysokości lusterek w autach dostawczych i niektórych pick-up`ach made be USA. Lustra w osobówkach są o wiele niżej niżeli w Astromegach i Altano.

Cytuj:
Skoro w systemie jest ograniczenie jak dla osobówek tj. 90 km/h to dlaczego te jopki jeżdżą przeważnie 70 albo 65? no coś tu wybitnie nie gra. Zaczynają się dwa pasy to sandał do odcięcia, i potem znów niczym stary PKS. Ostatnio mijałem się z takim pędziwiatrem na remontach pod Jędrzejowem, prawie mi lusterko zdjął bo się na swoim pasie nie potrafił zmieścić. Jakoś te całe Lux-y potrafią normalnie jeździć...
Nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Po części odpowiedział Ci na to pytanie Albatros. W tej firmie nikt nikogo nie goni. Drugim powodem, może być fakt że większość z tych kierowców to starsi panowie którzy swoje już zjeździli i chcą "dojechać" do emerytury lub wręcz do tej emerytury dorabiają. Często podczas rozmowy z nimi odnosi się wrażenie że oni jeżdżenie traktują jak karę.
Trzecim powodem takiej jazdy, może być fakt że akurat na danym odcinku trasy, czas przejazdu jest zbytnio wydłużony a znów na kolejnym zbyt krótki. To akurat jest notoryczne w tej firmie.
Czwartym powodem jest fakt że nieliczna grupa kierowców z tej firmy, po prostu się boi pojechać trochę szybciej nawet jeżeli nie ma ani prawnych ani czasowych obostrzeń wobec wyższej prędkości. To jest moje prywatne zdanie z typowych obserwacji.

Cytuj:
Wszystko w temacie: śpi brudny w jednych majtkach pięć nocy w budzie, leje na koło, sra na naczepie jak nie ma ładunku, zarabia 2500 na rękę i psioczy, bo nie ma pojęcia co to odpowiedzialność za zdrowie i życie 89 osób na pokładzie.
Ta wypowiedź jest w ogóle poza jakąkolwiek krytyką. Równie dobrze ktoś może napisać o Twojej pracy tak :
śpi w brudnej pościeli w mieszkaniach socjalnych - która nie była zmieniana od miesięcy, dlatego też chodzi ze śpiworem jak harcerz pod namiot, czyści / przetyka kible i zbiera śmieci - pomimo tego że nikt nie każę tego robić, zarabia niewiele powyżej 2500 na rękę i chodzi gdy ma wolne dorabiać byle gdzie aby tylko karty nie włożyć do tacho bo mu mało i pomimo zachowywaniu norm względem - oględnie mówiąc - czasu pracy przez firmę jest wiecznie ziewający z powodu rozbitych godzin pracy więc jakie on ma pojęcie co to odpowiedzialność za zdrowie i życie 89 osób na pokładzie.

Sorry. Ale takie rzeczy można napisać o każdym i każdej pracy wykonywanej na świecie. Wystarczy daną specyfikę pracy poznać i każdego można zmieszać z błotem lub po prostu wykpić. Po prostu, gość zobaczył pewną prawidłowość i się zapytał.


Post Wysłano: 08 lip 2015, 0:30

Wypowiedź typowej żonki sfrustrowanego kierowcy, której nigdy nic nie pasuje.


Post Wysłano: 08 lip 2015, 9:31

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 sty 2011, 17:48
Posty: 94
GG: 0
Lokalizacja: BYDGOSZCZ

Cytuj:
Skoro w systemie jest ograniczenie jak dla osobówek tj. 90 km/h to dlaczego te jopki jeżdżą przeważnie 70 albo 65? no coś tu wybitnie nie gra. Zaczynają się dwa pasy to sandał do odcięcia, i potem znów niczym stary PKS. Ostatnio mijałem się z takim pędziwiatrem na remontach pod Jędrzejowem, prawie mi lusterko zdjął bo się na swoim pasie nie potrafił zmieścić. Jakoś te całe Lux-y potrafią normalnie jeździć...
Czy mi się wydaje, czy autobus może jechać 70 km/h? Masz problem z zaakceptowaniem tego? Polski Ekspres też "normalnie" jeździł... Prokurator nie miał wątpliwości...
Cytuj:
przeważnie PB to ślamazary.
Większość kierowców ciężarówek, to... Non stop 90, bo szef każe, magnes bo szef, łyse opony, bo szef... Kto tu ma jaja??
Cytuj:
Wszystko w temacie: śpi brudny w jednych majtkach pięć nocy w budzie, leje na koło, sra na naczepie jak nie ma ładunku, zarabia 2500 na rękę i psioczy, bo nie ma pojęcia co to odpowiedzialność za zdrowie i życie 89 osób na pokładzie.
Prawie się zgadzam: Zarabia 1400, bo reszta diety... Leje na niemiecki parking, na asfalt, smród, syf... Na radio tylko wulgaryzmy, dziwki i piwo.

_________________
Ciężarówki: Iveco Eurocargo, Mercedes 1824, 1218, Scania 93, Volvo FL6, Magnum + cała flota Albatros Poland
Autobusy: PKS Bydgoszcz, MZK Bydgoszcz


Post Wysłano: 08 lip 2015, 10:42

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 wrz 2010, 11:55
Posty: 3271
Lokalizacja: eu

Cytuj:
Prawie się zgadzam: Zarabia 1400, bo reszta diety... Leje na niemiecki parking, na asfalt, smród, syf... Na radio tylko wulgaryzmy, dziwki i piwo.
Ogólnie syf kila i mogiła, dziwkarstwo i poróbstwo...
Ja bym wszystkich kierowców TIRów skierował na przymusową eutanazję bo nie są godni stąpać po tym łez padole...


Post Wysłano: 08 lip 2015, 11:10

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 lip 2012, 7:40
Posty: 183

Panowie już dosyć tej napinki było mineło nie ma tematu.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: