Regulamin forum


Drogi Użytkowniku!

Pamiętaj że bierzesz odpowiedzialność za swoje wypowiedzi, dlatego ostrożnie dobieraj słowa uwzględniając fakt, że nie jesteś wystarczająco anonimowy.

Administrator forum, zastrzega sobie prawo do usuwania wątków bądź pojedynczych wypowiedzi, na podstawie art. 14 ust. 1 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną o treści:

„Nie ponosi odpowiedzialności za przechowywane dane ten, kto udostępniając zasoby systemu teleinformatycznego w celu przechowywania danych przez usługobiorcę nie wie o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności, a w razie otrzymania urzędowego zawiadomienia lub uzyskania wiarygodnej wiadomości o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności niezwłocznie uniemożliwi dostęp do tych danych”.



Strona 1 z 1 [ Posty: 20 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 09 kwie 2006, 17:35
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2006, 19:31
Posty: 764
Samochód: Volvo FH 440
Lokalizacja: Meszna

Masterlink Express rozpoczął działalność w 1991 roku jako spółka ze stuprocentowym kapitałem polskim. W początkowym okresie firma specjalizowała się w doręczaniu przesyłek miejskich i krajowych. Zmieniło się to w 1994 roku, kiedy rozpoczęto współpracę z międzynarodowymi firmami kurierskimi co pozwoliło oferować usługi międzynarodowe.
W 1998 roku Masterlink został wykupiony przez Grupę Poczty Szwedzkiej, lidera na szwedzkim rynku usług logistycznych. Pozwoliło to na dalszy dynamiczny rozwój, doskonalenie serwisu i poszerzanie zakresu usług Masterlink Express.
W lipcu 2002 roku Grupa La Poste i Posten AB podpisały umowę, na mocy której holding GeoPost, należący do La Poste, zakupił 50% udziałów Masterlink Express. Jednocześnie Posten AB nabył licencję Direct Parcel Distribution w Polsce (DPD), przez co Masterlink zyskał dostęp do sieci obejmującej ponad 30 krajów Europy.
W Październiku 2002 roku Masterlink Express zakupił 100% udziałów w Air Cargo Poland, zyskując w ten sposób agencję celną oraz poszerza wachlarz usług o działalność celną, spedycyjną - lotniczą, morską i drogową.
W maju 2004 przedstawiciele Geopost (holding należący do Grupy La Poste) i Posten AB sfinalizowali sprzedaż 50 % udziałów w Masterlink należących do tej pory do Posten AB. GeoPost stał się tym samym jedynym właścicielem Masterlink.

(...) Transport drogowy - paczkowy
Masterlink DPD to międzynarodowy serwis paczkowy kierowany do ponad 30 państw Europy, realizowany drogą lądową. Usługa powstała na bazie współpracy z niemiecką firmą kurierską Direct Parcel Distribution mającą sieć oddziałów w następujących krajach m.in.: Litwa, Łotwa, Estonia , Węgry, Austria, Czechy, Niemcy, Słowacja, Belgia,Luksemburg, Holandia, Dania, Szwajcaria, Finlandia, Francja, Szwecja, Włochy, Wielka Brytania, Hiszpania, Portugalia, Norwegia, Słowenia, Irlandia.

Transport drogowy - paletowy drobnica
Międzynarodowy serwis drobnicowy kierowany do Litwy, Łotwy i Estonii. (...)

Tabor:
http://www.masterlink.com.pl/podstrona_ ... &ID_kat=20


Tytuł:
Post Wysłano: 23 gru 2006, 19:40
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 lip 2005, 20:55
Posty: 2885
GG: 1
Lokalizacja: Gdynia

Kto nie widział auta Masterlinku w Polsce jest ślepy. Osobiście widuje tylko dostawczaki, dzużych aut jeszcze nie widział mial by ktos zdjęcia tego typu samochodzików?

PS Końcówke ing dodaje sie tylko do czasowników, które mowia o czynnosci aktualnie wykonywanej

I'm driving my truck(lorry).
Cytuj:
Mazwy własne nie odmienia sie się przez -ing jak to ty zrobiłeś /Mayday
Mazwy :P


Tytuł:
Post Wysłano: 25 gru 2006, 22:19
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 lis 2006, 13:56
Posty: 1310
GG: 1
Samochód: VOLVO
Lokalizacja: TSK

Bo zestawy jeźdźą na tzw. wahadłach lub liniach jak kto woli. Wyjeźdżają późnym wieczorem i grzeją do centralnego magazynu. W ich przypadku jest to w okolicy Zgierza przy trasie na Gdańsk. W nocy ładują się na powroty i rano są w swoich oddziałach. trudno ich więc zobaczyć za dnia.

_________________
Jak trza, to cofnę do przodu.
22.08.2016r. [*] Tomcio - przyjacielu, pamiętam.


Tytuł:
Post Wysłano: 27 gru 2006, 20:36
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 kwie 2006, 16:11
Posty: 713
GG: 41206084
Samochód: SCANIA R420
Lokalizacja: Augustów

Cytuj:
Bo chyba zmienili nazwę na DPD - tak mię gdzieś obiło o uszy.
Tak dokładnie Masterlink zmienia się DPD:

Nadszedł czas rozpoczęcia stopniowej zmiany brandingu z Masterlink na DPD. Zmiana ta powodowana jest przede wszystkim potrzebą wykreowania międzynarodowego wizerunku Masterlink, co pozwoli nam skuteczniej walczyć z konkurencją oraz zwiększyć udział firmy w segmencie usług międzynarodowych. Wykorzystanie silnej pozycji DPD w Europie pomoże nam zrealizować powyższe plany.
Masterlink Express istnieje na polskim rynku od 15 lat. Od 2004 wyłącznym właścicielem Masterlink jest holding GeoPost należący do Grupy Poczty Francuskiej, który jest także właścicielem jednej z największych sieci logistycznych w Europie - DPD.
Masterlink posiada ogromny potencjał rozwoju. Już od pięciu lat odnotowuje imponujące przyrosty sprzedaży rzędu 40% rocznie. Jest firmą kojarzoną z elastycznym podejściem do potrzeb klienta, innowacyjnością i wysoką jakością usług. Firma jednakże posiada wizerunek firmy krajowej.
Zgodnie z dewizą - to, co pozwalało Ci osiągnąć sukcesy w przeszłości, nie sprawdzi się w przyszłości- chcemy już nie tylko być znaczącym graczem na rynku polskim, ale chcemy wykorzystać silną pozycję marki DPD w Europie i wykreować międzynarodowy wizerunek naszej firmy. Zmiana marki z Masterlink na DPD pozwoli nam skuteczniej walczyć z konkurencją oraz zwiększyć udział firmy w segmencie usług międzynarodowych.
Nasza wizja bliskiej przyszłości to zdobycie pozycji Mistrza Europy - bycie firmą posiadająca lokalny dynamizm i elastyczność, europejską siłę i międzynarodowy potencjał.

Firma Masterlink poważnie myśli o rozwoju i inwestowaniu w Polsce. Najbliższe plany to zakup działek i budowa własnych oddziałów w największych miastach Polski, modernizacja istniejących oddziałów, wprowadzanie nowych usług międzynarodowych, inwestycje w systemy informatyczne oraz w szkolenia pracowników.
Zmiana brandingu umocni naszą pozycję na rynku polskim i europejskim, Klientom zaś da możliwość czerpania korzyści z najwyższych standardów jakości, zoptymalizowanych czasów doręczeń i szerokiego wachlarza usług międzynarodowych dostępnych w ramach jednej z największych sieci logistycznych w Europie - DPD.
Rafał Nawłoka
Dyrektor Generalny
Masterlink Express

(C) http://www.masterlink.com.pl

_________________
scania R-serie "Stronger than ever"

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
International Transport

Augustów najpiękniejsze miasto Polski


Tytuł:
Post Wysłano: 04 sty 2007, 20:10

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 paź 2006, 13:32
Posty: 106
Lokalizacja: Toruń

Orientujecie sie moze jak placa za km dla auta dostawczego?


Tytuł:
Post Wysłano: 13 sty 2007, 0:00

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 cze 2006, 17:44
Posty: 8
Lokalizacja: Lublin/Bychawa

Jeżdzłem u nich na kurierce. Robota podła bo trzeba sie nalatać i mało płatna i duzo papierów. Jak przesyłki krajowe to jeszcze luz, gorzej jak klient zagranoczny tz.klient DPD - to był na jedną paczke 4 delivery. A co do Dużych wozów to do LBN przylatywało Magnum i Premuim solówka.

_________________
Nie ważne gdzie, nie ważny czas byle by tylko pełny bak.


Tytuł:
Post Wysłano: 13 sty 2007, 20:41

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 sty 2007, 16:56
Posty: 16
Lokalizacja: Łaziska / UE

Masterlink DPD to porostu masakra. Pracowałem tam trochę płacą 3,5zł od paczki doręczonej. Paczki na bazie latały przez pół hali ciągle piszą, sms, że mają być czyste auta, że trzeba dobrze wypełniać papiery. Jak doręczałem paczkę musiał mi klient podpisać w dwóch miejscach jak było to jakaś umowa to czasem trzeba było spędzić 30 minut u klienta a Tu 60 paczek w aucie czeka. Po skończonej pracy, czyli około 21, 22 na bazie trzeba było jeszcze wypełnić kartę, co się doręczyło a czego nie. Czemu się nie doręczyło i do domu rano na 6:30 trzeba być żeby segregować paczki. Z telefonu firmowego nie można było korzystać żeby dzwonić do klienta tylko z własnego albo podpisać umowę z ORANGE i dostać własny numer służbowy, za który też trzeba płacić. Jeżdżą tam tylko ludzie, którzy mają słaby sprzęt. Stare mercedesy, fordy no i dukata to cała flota w oddziale KTW. No i jeżdżą tam osoby bez samochodów ktoś kupuje sobie 4 wraki bierze kierowców i jeżdżą za 30% po prostu masakra. W KTW mieli IVECO solówkę i DAF-a zestaw.


Tytuł:
Post Wysłano: 13 sty 2007, 22:05

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 sty 2007, 21:01
Posty: 10

ja jeździłem 3 lata temu dla dawnej stolicy w warszawie więc znam temat od podszewki tam dopiero była masakra tam zarabiał tylko prezes i jego dyrektorzy mimo a nie przewoźnicy kary za co się dało urywanie tras z karty a jak znalazłeś sam sobie dobrą firmę do obsługi i zaczęły się lepsze pieniądze to wysyłali handlowca i zmieniali z firmą umowę na korzyść oczywiście obsługiwanej firmy dam przykład za paletę z farbą 1050 kg miałem płacone po10 groszy od kg + zalist przewozowy 10zł apo zmianie umowy 15zł za tą paletę +list przewozowy 3,5zł policzcie to sami bez komentarza i odeszłem bo nie będę robił na złodziei w każdej firmie kurierskiej jest tak samo bez wyjątku także uciekaj kolego ztej kurierki bo to poprostu złodzieje nie ponoszą żadnych kosztów twoja działalność twój samochód i twoje zdrowie oni nie posiadają żadnego swojego transportu a ludzie którzy dla nich pracują są dla nich niczym czyli zerem powodzenia


Post Wysłano: 22 mar 2010, 22:57
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 21 mar 2010, 19:07
Posty: 12
GG: 10883084
Samochód: DAF XF105
Lokalizacja: Polska/Europa

Ja jeżdze ciezarowką DPD w nocy od 4 lat i nie nazekam zawsze Warszawa załadunek i w drogę

_________________
Kierowcą trzeba się urodzić, mistrzem kierownicy zostać ... doświadczenie przychodzi po latach!


Post Wysłano: 23 mar 2010, 1:44

A ja jeżdżę u podwykonawcy Actrosem na wahadle. Robota poukładana, jazda w nocy, 100% legal, czasem zdarzą się opóźnienia, ale to żaden problem. Gorzej w lecie, jak przygrzeje do kabiny. Ale i z tym idzie sobie poradzić.
Wahadło: RZE->KIE->WA1->SDE


Post Wysłano: 23 mar 2010, 12:53

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 lis 2005, 12:42
Posty: 471
Lokalizacja: KACZOGRÓD

Post Wysłano: 23 mar 2010, 21:41
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 paź 2009, 15:23
Posty: 64
GG: 0
Lokalizacja: KraKÓW

Witam

Jak to jest z tym mastrlinkiem? W Krakowie juz jest tylko DPD a w Warszawie dalej Masterlink DPD tak?

Mój błąd, juz wszystko wiem.

_________________
Obiektyw Amera. Zapraszam !
http://amero.picturepush.com/album/92609/p-Zestawy.html#
http://www.flickr.com/photos/49505608@N07/?saved=1
Częste aktualizacje.


Post Wysłano: 23 mar 2010, 21:53
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 lip 2009, 18:38
Posty: 391
GG: 5115038
Samochód: ładny
Lokalizacja: WLKP(PL)

DPD kupił Masterlink.

_________________
Nightcrawler


Post Wysłano: 23 mar 2010, 22:05
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 paź 2009, 15:23
Posty: 64
GG: 0
Lokalizacja: KraKÓW

właśnie juz dowiedziałem się. Dzięki ;)

_________________
Obiektyw Amera. Zapraszam !
http://amero.picturepush.com/album/92609/p-Zestawy.html#
http://www.flickr.com/photos/49505608@N07/?saved=1
Częste aktualizacje.


Post Wysłano: 05 maja 2010, 20:58
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 sie 2009, 21:25
Posty: 78
GG: 0
Samochód: mitsubishi

Cytuj:
Ja jeżdze ciezarowką DPD w nocy od 4 lat i nie nazekam zawsze Warszawa załadunek i w drogę
Powiedz mi w takim razie kolego jak tam mozna sie do was dostac, czy bardzo placza jak nie masz doswiadczenia itp.... Wydaje mi sie ze to taka robota dobra na poczatek jak jezdzisz na stalej linii....
Z gory dzieki za odpowiedz

_________________
Kat. B --> 04.05.05 (zdane za pierwszym razem)
Kat. C --> 02.09.09 (zdane za pierwszym razem)
Kat. CE --> 21.04.10 (zdane za pierwszym razem)
Psychotechnika, Kurs na przewóz rzeczy, Badania lekarskie, Karta kierowcy --> do 2014r.


Post Wysłano: 05 maja 2010, 22:22

Cytuj:
Cytuj:
Ja jeżdze ciezarowką DPD w nocy od 4 lat i nie nazekam zawsze Warszawa załadunek i w drogę
Powiedz mi w takim razie kolego jak tam mozna sie do was dostac, czy bardzo placza jak nie masz doswiadczenia itp.... Wydaje mi sie ze to taka robota dobra na poczatek jak jezdzisz na stalej linii....
Z gory dzieki za odpowiedz
Musisz popytać samych kierowców, którzy jeżdżą na nocnych liniach. Pracują u podwykonawcy DPD, który podstawia zestaw pod załadunek. Zarobki są różne, zależy u kogo będziesz jeździł, przeważnie 2.3 do 3, 3.3 tyś.


Post Wysłano: 05 maja 2010, 23:55
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 sie 2009, 21:25
Posty: 78
GG: 0
Samochód: mitsubishi

A Ty nie masz moze jakis kontaktow do podwykonawców, bo jak widujesz chlopakow na np. Okeciu na zaladunkach to moze bys cos ustalil... Gorąca prośba :)

_________________
Kat. B --> 04.05.05 (zdane za pierwszym razem)
Kat. C --> 02.09.09 (zdane za pierwszym razem)
Kat. CE --> 21.04.10 (zdane za pierwszym razem)
Psychotechnika, Kurs na przewóz rzeczy, Badania lekarskie, Karta kierowcy --> do 2014r.


Post Wysłano: 17 lip 2010, 10:53

Teraz to "musztarda po obiedzie". Mój boss szukał kierowcy z Siedlec lub tamtego rejonu na wahadło.
Przez tydzień jeździł jeden u nas na próbie ale się nie sprawdził. Od poniedziałku rusza drugi. Ciekawe, czy się sprawdzi.
W chwili obecnej też na linię SDE-CS-POZ przychodzi nowy kierowca. Za rzadko jestem ostatnio w Siedlcach, bo co raz nowe zmiany i dowiaduję się po fakcie.

Dodatkowo jeszcze się powywraca wiele kursów lecących przez WA1 (Okęcie) bo od poniedziałku rusza remont magazynu z przystosowaniem do odbioru z naczep paczek luzem.


Post Wysłano: 20 kwie 2011, 14:53

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 paź 2006, 22:01
Posty: 108
GG: 0
Samochód: BMW E36 320i
Lokalizacja: Błonie

Jutro idę na dzień zapoznawczy do ich oddziału do Pruszkowa. Będzie to jeden dzień, kiedy będę jeździł z innym kierowcą i jak mi się spodoba to od piątku już podpiszemy umowę. Pierwsza na 3 miesiące, kolejna na dwa lata i kolejna na czas nieokreślony. 80% wysyłek idzie w te same punkty. Czasami jazda w weekend. Pieniądze szczerze powiem że są godne wykonywanej pracy. Człowiek z którym rozmawiałem mówił że jest stała ekipa, praktycznie nikt nie odchodzi a jedno miejsce jest bo jeden chłopak dostał awans.

Jeżeli macie jakieś aktualne info to piszcie.

Trzymajcie kciuki. :D

_________________
.................DAF...................
.....KING...OF...THE...ROAD.....
__________
| MATEUSZ |
--------------


Post Wysłano: 23 kwie 2011, 10:29

Cóż mogę Ci o Pruszkowie (WA3) powiedzieć...
Jeśli masz plomby w zębach to przyszykuj sobie woreczek na wypadające plomby z zębów, przypnij się dobrze pasem do fotela, żebyś na tamtych dziurach nie wypadł z samochodu.
A tak poza tym to powodzenia na "nocnej kurierce" :)


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 20 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: