Regulamin forum


Drogi Użytkowniku!

Pamiętaj że bierzesz odpowiedzialność za swoje wypowiedzi, dlatego ostrożnie dobieraj słowa uwzględniając fakt, że nie jesteś wystarczająco anonimowy.

Administrator forum, zastrzega sobie prawo do usuwania wątków bądź pojedynczych wypowiedzi, na podstawie art. 14 ust. 1 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną o treści:

„Nie ponosi odpowiedzialności za przechowywane dane ten, kto udostępniając zasoby systemu teleinformatycznego w celu przechowywania danych przez usługobiorcę nie wie o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności, a w razie otrzymania urzędowego zawiadomienia lub uzyskania wiarygodnej wiadomości o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności niezwłocznie uniemożliwi dostęp do tych danych”.



Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 12 gru 2011, 19:13

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 maja 2009, 11:37
Posty: 293
GG: 4029913
Samochód: Mietek Aszrot
Lokalizacja: Białystok

Cytuj:
Owszem, cała flota jest w leasingu. Ale firma poza transportem prowadzi również wynajem pojazdów, salony kilku marek etc. Skąd te informacje o jazdach w systemie 3 / 1 ?
Pare razy rozmawiałem z chłopakami jeżdżącymi po zachodzie i system to 4/1, ewentualnie dłużej za miedzą jeśli chcesz.


Post Wysłano: 14 sty 2012, 16:38

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 sty 2012, 16:18
Posty: 1
GG: 0
Samochód: Scania

Witam. Mam pytanie do kogoś, kto zna sytuację we firmie. Jak tam klimaty z kasą i atmosfera?


Post Wysłano: 24 lip 2012, 18:33

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 lip 2012, 18:29
Posty: 19

Cytuj:
Witam. Mam pytanie do kogoś, kto zna sytuację we firmie. Jak tam klimaty z kasą i atmosfera?
pod trzymuje temat

A wiecie coś o oddziale w Czeladzi ??


Post Wysłano: 03 sie 2012, 13:28

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 paź 2006, 18:10
Posty: 67
GG: 3407033
Lokalizacja: PNT

Krajówka się raczej skończyła z tego co wiem, jedynie solówki obsługują PL. Reszta only EU. Mają gdzieś 'zaprzyjaźnioną" baze w DE i obsługują głównie Włochy - Niemcy oraz troche mniej pozostałe kierunki. Nie wiem jak teraz jest z autami, ale wyjazdy na 3 tygodnie i powrót na tydzień do domu. Zależy jak przypadnie, to czesto zmieniasz auta. I jeszcze jedno. Na zjazd do domu przysyłaja Ci zmiennika osobówka zależnie tam gdzie stoisz (przeważnie Niemcy, ale czasem też zdarzy sie Francja lub coś innego) i później smarujesz po całym dniu jazdy dużym jeszcze osobówką do chaty. A żeby się przyjąć, na początek przechodzisz egzamin teoretyczny z przepisów i tacha. Zdasz - rozmawiają z Tobą dalej. Co do kasy to trochę ponad 2k brutto + diety, takze nie jest źle. Tacho full legal - oni nie wiedzą co to magnes. W ciągu dwóch tygodni nie zrobisz wiecej jak 70 - 80 godzin jazdy. To tyle ode mnie.

_________________
Jadę, jadę,
drogą lecę.
Ja mam towar,
Oni becel... :D


Post Wysłano: 03 sie 2012, 19:26

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 lip 2012, 18:29
Posty: 19

Właśnie dziś mi dali na meila papiery do wydrukowania i będe zaczynał u nich walczyć na solówce ponoć Ifeco euro cargo .Jakieś magazyny,markiety i etc. Dziennie w domu tak mówił gość. Niech ktoś napisze jak dokładniej tam jest co sie robi jak załadunek i rozładunek.


Post Wysłano: 22 gru 2012, 19:01

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 sty 2010, 23:43
Posty: 75
Lokalizacja: Poznań

Z tego co widziałem to solówki transpostu jeżdzą dla Rohling suus-a.


Post Wysłano: 28 cze 2017, 10:31

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 kwie 2017, 15:27
Posty: 2

Cześć, wie ktoś coś więcej na temat oddziału w czeladzi, dla kogo jeżdżą ,zarobki, atmosfera itp. ?

Pozdro


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: