Regulamin forum


Drogi Użytkowniku!

Pamiętaj że bierzesz odpowiedzialność za swoje wypowiedzi, dlatego ostrożnie dobieraj słowa uwzględniając fakt, że nie jesteś wystarczająco anonimowy.

Administrator forum, zastrzega sobie prawo do usuwania wątków bądź pojedynczych wypowiedzi, na podstawie art. 14 ust. 1 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną o treści:

„Nie ponosi odpowiedzialności za przechowywane dane ten, kto udostępniając zasoby systemu teleinformatycznego w celu przechowywania danych przez usługobiorcę nie wie o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności, a w razie otrzymania urzędowego zawiadomienia lub uzyskania wiarygodnej wiadomości o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności niezwłocznie uniemożliwi dostęp do tych danych”.



Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 18 wrz 2010, 21:15
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 sty 2010, 3:34
Posty: 625
Samochód: Żubr XF 105
Lokalizacja: Częstochowa SCZ

Jak wygląd robota w Żywcu??? Jak tam płacą czym jeżdżą i ogólnie jakie warunki w pracy? :)

_________________
Zapraszam na kanał


Post Wysłano: 19 wrz 2010, 9:44

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 cze 2008, 10:53
Posty: 512
GG: 12345722

Tabor to tylko i wyłącznie Volva. Począwszy od starej generacji FH12 do kilku (bodajże 2 czy 3) nowych chińczyków.
Co do pozostałych kwestii się nie orientuje.


Post Wysłano: 19 wrz 2010, 12:10
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 lis 2006, 13:56
Posty: 1308
GG: 1
Samochód: VOLVO
Lokalizacja: TSK

Z tego co pamiętam to wszystkie Volva w niskich kabinach. Kiedyś rozmawiałem z ich szoferem - starszy gość - mówił że nie lubi zmian, sporo tam przepracował o pieniądze nie pytałem. Pamiętam, że mówił o większości stałych miejscach dostaw i weekendach w domu. Było to kilka lat temu więc mogło coś się zmienić.

_________________
Jak trza, to cofnę do przodu.
22.08.2016r. [*] Tomcio - przyjacielu, pamiętam.


Post Wysłano: 19 wrz 2010, 13:37
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 wrz 2006, 20:07
Posty: 162
GG: 958060
Lokalizacja: Żywiec

Tak się składa że mieszkam jakieś 100 metrów od Browaru, więc może coś wiem :) Więc, co do aut to faktycznie tylko i wyłącznie Volva FH12 w najniższej kabinie i zawsze z najsłabszym dostępnym silnikiem, więc do nie dawna starsze sztuki były nawet 340KM, teraz najsłabsze są chyba 400. Wszystkie auta mają oczywiście od nowości aż do przebiegu około 1,5mln i na sprzedaż, jednocześnie kupując nowy model. Jakiś rok temu wszystkie auta dostały klimatyzacje postojową, nie za bardzo rozumiem po co na takich trasach, ale to ich kasa.
Co do pracy, jest dosyć przyjemna, mianowicie wozi się oczywiście piwo do regionalnych magazynów "Żywca" w całej Polsce, najczęściej miasta wojewódzkie. Zależy jaka trasa się trafi, ale w aucie spędza się 1 max 2 noce. Wracają zawsze na pusto, nic innego nie wożą. Obecnie te dłuższe trasy czyli np. do Gdyni najczęściej 'sprzedają' Van Cargo, a firmowe auta jeżdżą na bliższe trasy.
Jedyna wada to oczywiście pensja, która wbrew czyimś życzeniom nie wynosi 4000 na rękę, ale jakieś 1500-2000 zł. Kiedyś z tego powodu kierowcy planowali strajk, mieli zablokować autami Browar, no ale wiadomo, że wyszło z tego tyle co zawsze.

Pozdrawiam z Żywca :D


Post Wysłano: 19 wrz 2010, 14:29
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 lut 2007, 20:39
Posty: 2088
GG: 1
Samochód: R420
Lokalizacja: Bielsko-Biała

A czy dbają chociaż o stan techniczny tej wiekowej floty?
Bo brak fajerwerków to jedno, a usterki to drugie.

Jak domniemywam rotacja kierowców pewnie jest duża?
Czy trudno tam o pracę, na początek, na zdobycie doświadczenia?

Napiszcie coś więcej o tych trasach.
Jak duża częśc kierowców jeździ w dalsze trasy (z odpoczynkiem dobowym), a jaka codziennie jest w domu?


Post Wysłano: 19 wrz 2010, 15:50
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 kwie 2006, 14:55
Posty: 1587
Lokalizacja: Brzesko

Z tego co widziałem, to większość kierowców w Trans-Trade Żywiec to kierowcy doświadczeni, starsi panowie więc można przypuszczać że jeżdżą tam dosyć długo.

Warto dodać że większość naczep to tzw. naczepy "skrzydełkowe" więc cały bok otwiera się pociągając za jedną dźwignie. Robota czysta i lekka.

Piwo ma ten plus, że zazwyczaj powroty są puste lub z opakowaniem (puste skrzynki, same palety itd) więc rozładunek i załadunek jest w jednym miejscu.

Auta mimo sporego wieku i przebiegu wyglądają na zdrowe, z resztą tych starych FH12 już nie jest tak dużo.

_________________
www.Truck-Spotters.eu


Post Wysłano: 19 wrz 2010, 16:01
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 sty 2010, 3:34
Posty: 625
Samochód: Żubr XF 105
Lokalizacja: Częstochowa SCZ

Kiedyś w Częstochowie widziałem ich nowego chińczyka oczywiście w małej kabince 400-konny silnik i firanka Schmitz. Ładnie się prezentował. A z starych Volviaczy to widziałem i te 340 ale są tez i 380.

A i znalazłem kiedyś.
http://otomoto.pl/volvo-fh12-T1627791.html

_________________
Zapraszam na kanał


Post Wysłano: 19 wrz 2010, 17:45
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 wrz 2006, 20:07
Posty: 162
GG: 958060
Lokalizacja: Żywiec

Bez przesady znowu flota nie jest taka wiekowa, wiem że każdy by chciał jeździć nowiutkim autem, ale bądźmy realistami. Co do stanu technicznego i serwisu browar ma taką umowę z Volvo, że mogą sami zgodnie z wymogami serwisować je w warsztacie firmowym "Żywca". Więc po pierwsze są serwisowane jak należy od początku do końca, a po drugie browar nie zarabia na transporcie, poza tym jest dosyć bogatą firmą, więc nie musi oszczędzać i to co ma być wymienione jest wymieniane, oczywiście tylko na oryginalne części. Więc pod tym względem dla kierowcy też nie ma problemu. A auta tak jak mówiłem przy 1,5 mln na handel i kupują najnowsze modele, mają ich chyba dopiero 3-4 sztuki.

Wbrew pozorom, rotacja wcale nie jest duża, choć jest około 80-90 aut. Tak jak pisze Igor, większość kierowców to doświadczeni kierowcy, którzy cenią sobie w miarę komfortową prace, poza tym w browarze poza pensja niektórzy dostają też bogaty pakiet socjalny jak np. opieka medyczna (dentysta itd.) tylko dla pracowników, na święta paczki dla dzieci, różne imprezy, koszulki, gadżety itp. nie którzy to sobie cenią.

Spróbować się zatrudnić zawsze można, a co potem to różnie, wiadomo czasem potrzeba znajomości czasem trochę szczęścia. A co do tras to zależy jaki masz kontakt z działem transportu, ale coraz częściej te dalsze trasy sprzedają "Van Cargo".

Co do naczep to faktycznie kiedyś były skrzydełkowe z Zasławia, a od kilku lat przerzucili się na zwykłe 'szmaty' lub firanki od Schmitza, są poprostu tańsze i praktyczniejsze.


Post Wysłano: 19 wrz 2010, 21:33
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 maja 2007, 17:40
Posty: 2082
GG: 1
Samochód: Jelcz 105 ;P
Lokalizacja: DK94

Cytuj:
Co do naczep to faktycznie kiedyś były skrzydełkowe z Zasławia, a od kilku lat przerzucili się na zwykłe 'szmaty' lub firanki od Schmitza, są poprostu tańsze i praktyczniejsze.
Z rozmowy z jednym z kilku spotkanych kiermanów z TTŻ. (Na trade-ach bywam dość często). Firanki teoretycznie tańsze, plandeki podwójne, wzmacniane, zaraz po zakupie u dealera, rozbierane i ocieplane (m.in. pianka w burtach). Koszt zakupu firanki z takimi operacjami porównywany z izotermą z otwieranym bokiem.

_________________
Wysłano z budki telefonicznej...

Za Roburem wszyscy sznurem...


Post Wysłano: 19 wrz 2010, 22:01
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 lut 2007, 19:17
Posty: 338
GG: 1
Samochód: Fiat/FH
Lokalizacja: Zabrze

Z tymi trasami źle mówisz,Van Cargo dostaje ochłapy a Żywieckie auta właśnie mają fajne długie trasy.Ojciec jeździł 3 tygodnie pod Żywcem pod VanCargo i nie było to za dalekie trasy spedytor powiedział że Żywieckie auta mają długie trasy np.Gdańsk,Szczecin itp :wink: Robota czysta i spojona tylko te zarobki :x

_________________
Do what you love and you will never have to work.


Post Wysłano: 22 wrz 2010, 14:21
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 gru 2007, 16:53
Posty: 349
GG: 10729981
Samochód: Bmw
Lokalizacja: Orzesze

Cytuj:
Z tymi trasami źle mówisz,Van Cargo dostaje ochłapy a Żywieckie auta właśnie mają fajne długie trasy.Ojciec jeździł 3 tygodnie pod Żywcem pod VanCargo i nie było to za dalekie trasy spedytor powiedział że Żywieckie auta mają długie trasy np.Gdańsk,Szczecin itp :wink: Robota czysta i spojona tylko te zarobki :x
Dokładnie. Mój tata, też jeździł pod Van Cargo dla Żywca i bardzo sobie chwalił tą pracę. Ładujesz się w Żywcu rozładowujesz w jakimś lokalnym magazynie, bądź hurtowni napoi alkoholowych w Polsce. Od czasu do czasu była trasa do magazynów Auchanu w Wolborzu, bądź do Tesco i Biedronki. Z powrotem przeważnie puste butelki, a jak nie było nic do zabrania to się czekało na ładunek z powodu jeżdżeniem pod Van Cargo.


Post Wysłano: 02 kwie 2011, 13:55
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 lut 2007, 19:17
Posty: 338
GG: 1
Samochód: Fiat/FH
Lokalizacja: Zabrze

Obrazek

_________________
Do what you love and you will never have to work.


Post Wysłano: 29 kwie 2011, 8:04
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 lis 2009, 19:07
Posty: 177
GG: 7502228
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Nowe Volvo :twisted:

Obrazek

_________________
http://www.truckservice.fora.pl/


Post Wysłano: 29 kwie 2011, 21:24
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 lis 2006, 13:56
Posty: 1308
GG: 1
Samochód: VOLVO
Lokalizacja: TSK

Ale się uparli na te niskie kabiny.

_________________
Jak trza, to cofnę do przodu.
22.08.2016r. [*] Tomcio - przyjacielu, pamiętam.


Post Wysłano: 29 kwie 2011, 21:28
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 cze 2007, 14:11
Posty: 639
GG: 2158946
Samochód: Fiat CC 700 31PS
Lokalizacja: DK1 SPS

TTŻ to jeszcze ma super z kabinami...Tyskie Volva mają krótkie kabiny...Ze 2 lata temu widziałęm MPIII z ich naczepą, chyba testowali robury.

_________________
B-8.12.2010
C-6.02.2013
C+E-23.07.2013
KW-11.03.2013


Post Wysłano: 30 kwie 2011, 11:03
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2006, 19:31
Posty: 764
Samochód: Volvo FH 440
Lokalizacja: Meszna

W tym czasie był też testowy XF 105 SC.


Post Wysłano: 30 kwie 2011, 11:09
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 lut 2007, 19:17
Posty: 338
GG: 1
Samochód: Fiat/FH
Lokalizacja: Zabrze

Cytuj:
Ale się uparli na te niskie kabiny.
Lepszy niski FH-acz niż wysoka Premiumka :D Na tą robotę co robią w zupełności starcza taka kabina :wink:

_________________
Do what you love and you will never have to work.


Post Wysłano: 30 kwie 2011, 18:43

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 sty 2009, 1:40
Posty: 109
GG: 1
Samochód: Scania 124L
Lokalizacja: TOS

Cytuj:
Lepszy niski FH-acz niż wysoka Premiumka :D Na tą robotę co robią w zupełności starcza taka kabina
Weź ty się w łeb puknij!

_________________
PJ wystarczające do prowadzenia zespołu pojazdów.


Post Wysłano: 30 kwie 2011, 19:35
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 lut 2007, 19:17
Posty: 338
GG: 1
Samochód: Fiat/FH
Lokalizacja: Zabrze

Cytuj:
Cytuj:
Lepszy niski FH-acz niż wysoka Premiumka :D Na tą robotę co robią w zupełności starcza taka kabina
Weź ty się w łeb puknij!
Każdy ma swoje zdanie a je wyraziłem co nie oznacza że Ty masz mnie obrażać :roll:

_________________
Do what you love and you will never have to work.


Post Wysłano: 01 maja 2011, 15:38

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 sty 2009, 1:40
Posty: 109
GG: 1
Samochód: Scania 124L
Lokalizacja: TOS

Cytuj:
Każdy ma swoje zdanie a je wyraziłem
Ja też.

_________________
PJ wystarczające do prowadzenia zespołu pojazdów.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: