Auto-Mix - lodówki samochodowe, klimatyzatory postojowe, usługi transportowe, transport międzynarodowy.

Truck-Man Części Man

40TON.netKonektor5000.pl anteny CB radia

Regulamin forum


Drogi Użytkowniku!

Pamiętaj że bierzesz odpowiedzialność za swoje wypowiedzi, dlatego ostrożnie dobieraj słowa uwzględniając fakt, że nie jesteś wystarczająco anonimowy.

Administrator forum, zastrzega sobie prawo do usuwania wątków bądź pojedynczych wypowiedzi, na podstawie art. 14 ust. 1 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną o treści:

„Nie ponosi odpowiedzialności za przechowywane dane ten, kto udostępniając zasoby systemu teleinformatycznego w celu przechowywania danych przez usługobiorcę nie wie o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności, a w razie otrzymania urzędowego zawiadomienia lub uzyskania wiarygodnej wiadomości o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności niezwłocznie uniemożliwi dostęp do tych danych”.



Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 670 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 130 31 32 33 34
Autor Wiadomość
PostWysłano: 26 sie 2015, 20:23 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lut 2012, 11:31
Posty: 32
Samochód: Scania R450
Lokalizacja: PKA
Nie no, jak klima postojowa będzie i nawet lodówkę dorzucą to faktycznie nie ma sensu do domu zjeżdżać. Mogliby jeszcze jakąś pralkę dorzucić bo przecież mamy XXI wiek więc nie wypada całe życie w misce prać.

Jakoś w maju ładowałem w okolicach Norymbergii części do Opla do Gliwic, no i pełno było samochodów z delty - jedno ze stałych ich miejsc jak się okazuje, sami kierowcy ani chwalili ani narzekali na robotę. Wszystko niby zależy od spedytora, no i że zagranica to 3 tygodnie w aucie trzeba przesiedzieć.

_________________
Do zobaczenia na szlaku!
PL, D, B, NL, L, CZ, SK, CH


Na górę
PostWysłano: 26 sie 2015, 21:24 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 04 maja 2014, 9:00
Posty: 606
Samochód: Scania R440
Lokalizacja: Będzin
Słyszałem opowieści ze firmy rekrutowały pod wordami ale żeby już uprawnienia opłacały :lol: Szczerze to nie uwierzę jak nie zobaczę :mrgreen:

_________________
Transport ciężki,nie ma lekko.
"Kto poszedł na swoje, i w aucie ma już leasingowe tablice, tego omijają wszelkie tajemnice..."


Na górę
PostWysłano: 27 sie 2015, 7:03 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 wrz 2010, 21:45
Posty: 55
Samochód: MAN TGX XLX 18.440
W tamtym tygodniu sporo ich składów mijalem właśnie na 3 jak lecieli w strone Frankfurtu i widze ze odswiezyli trochę flote bo same nowe fh jechały :-) Kiedyś tam dzwonilem za praca po zdaniu prawka, ale jak usłyszałem " Pan bez doświadczenia i Pan się pyta się o warunki pracy???" i do tego głupi smiech to podziekowalem im pieknie ;-)


Na górę
PostWysłano: 14 wrz 2015, 17:25 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 09 wrz 2013, 20:52
Posty: 6
Piszecie głupoty :) Pracuje w Delcie od ponad pół roku - fakt auta bez lodówki, ale jak sami wiecie dużo takich aut śmiga po Unii. Co do powrotów do PL... kwestia jaką robotę się mam i jak się dogaduje z dyspozytorem. Ja mam zagwarantowane 2 weekendy w domu, ale zdarzają się i 3,4 wszystko zależy jak trafi. Są roboty co jest 3/1 - różnie to bywa. Wystarczy pogadać z delciarzami na pauzie. Wiadomo jest to kołchoz, ale ma to swoje plusy. Uszkodzisz pojazd - zero gadki, oświadczenie się pisze i po temacie, brak jakichkolwiek obciążeń. Dużo ludzi to i większe możliwości dogadania. Dużo roboty jest w kółkach na Anglię. Będziecie mieli pytania to odpowiem, bo nie mam nic do ukrycia. Co do zarobków... ostatnimi czasy systematycznie dzwigają wszystko. Kółka PL-UK-PL płatne za kółko, CZ-UK-CZ, DE-UK-DE dieta aktualnie 45euro plus jakieś premie. Podstawa jaka na konto przychodzi to ponad 2100zł + reszta. Poniżej 6 tys nie zszedłem, a jak były dobre kursy to i pod 8 podeszłem.


Na górę
PostWysłano: 19 wrz 2015, 11:13 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 12 kwie 2014, 18:32
Posty: 763
Samochód: XF 106 460
Lokalizacja: SY
Lary666 pisze:
a jak były dobre kursy to i pod 8 podeszłem.

Haha po ilu kieliszkach?
Ludzie z Delty masowo uciekają ,a tam niby taki miodzik :)

_________________
Jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o magnes.


Na górę
PostWysłano: 08 sty 2017, 16:41 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2012, 14:45
Posty: 312
Samochód: FR und NL
Lokalizacja: Silesia
Wie ktoś jak teraz u nich z robotą ?

_________________
__________________________________
Renault Magnum 440 E-TECH


Na górę
PostWysłano: 17 sty 2017, 15:05 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 maja 2013, 15:06
Posty: 7
GG: 18774067
Samochód: Japończyk
Lokalizacja: Katowice / Świętochłowice
http://www.deltatrans.pl/pl/39,KIEROWCA ... YNARODOWYM

U nich ciągle jest ogłoszenie na stronie, na krajówkę i na międzynarodówkę.
Warunków nie znam więc się nie wypowiadam ale do roboty wiem, że potrzebują ciągle :)

_________________
Nie pomoże koni kupa, gdy kierowca będzie dupa! :)


Na górę
PostWysłano: 09 mar 2017, 22:27 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 09 mar 2017, 22:10
Posty: 2
Samochód: C4
Lokalizacja: Śląsk
Co tam w Delcie? Był znajomy z Bytomia na rozmowie z Dyrektorem Spedycji Krajowej. Konkrety na krajówce:

- praca pn do pt (lub sobota rano) + możliwość pobytu na weekend w aucie raz na miesiąc, kwartał, rok; czyli tak do końca nie wiadomo, bo ciężko to określić. Kiedy brakuje nam czasu na dojazd na południu Polski czyli np. Wrocław, Częstochowa, Kielce, "wołamy" o podwiezienie na CB bądź pakujemy się do pociągu, autobusu i Delta zwraca za bilet, w poniedziałek dojazd do auta również na koszt delty.

- zjazd na bazę delty 1, 2 razy w tygodniu ponieważ praca polega na ładowaniu się w Krakowie, Tychach, Świętochłowicach, Dąbrowie Górniczej i okolicach (stal, palety itp.), rozładunkach gdzieś tam w PL i ładunek powrotny na Śląsk, gdzie robimy pauzę na Delcie.

- tankujemy paliwo na bazie przed każdym wyjazdem do pełna, sporadycznie kiedy mamy ciśnienie, tankujemy na shellu, tak aby starczyło na powrót na bazę,

- wszelkie szkody; spisywanie oświadczenia,

- awaria auta? telefon na warsztat i pokierowanie gdy usterka mała jak ją usunąć, lub zjazd na pusto na bazę, aby warsztat usunął grubszą sprawę, ew. wskazany serwis po drodze,

- po okresie próbnym auto na stan (choć Pani w biurze coś tam niby gdakała, że początki to na skoka),

- zarobki w granicach 3500 - 4500 zł netto (umowa o pracę niby na 2000 zł netto + umowa zlecenie na "resztę"). Kasa niby nie rozliczana na podstawie kilometrów tylko efektywności, "zarobku auta", punktualności itp., a po okresie próbnym możliwość umowy na czas nieokreślony,

- dla nowych kierowców kilka tras/dni w podwójnej obsadzie, a później już solo (znajomy opowiadał o koledze, który razem z nim przechodził szkolenia bhp etc. no i zaraz po podpisaniu umowy z marszu tak jak stał pojechał w trasę w podwójnej do Krakowa),

- bezwzględny zakaz przeginania tacho, kierowca ma informować spedycję przy pobieraniu nowych zleceń jak z czasem stoi,

- pełen socjal czyli wczasy pod gruszą, dofinansowania do zielonych szkół dla dzieci, pożyczki zakładowe, ubezpieczenie grupowe...

- standardowo masa biurokracji, papierów itd.

Co do ciekawostek, to opowiadał o jednej Pani, która w biurze rzuciła tekstem "ciekawe ile wytrzymacie na tej krajówce", niestety niby nie rozwinęła tematu co miała na myśli ;) ale podczas szkolenia bhp podskoczył jeden pracownik z obiegówką......do zwolnienia ;)

Tyle ciekawego od znajomego nt. Delty Trans ;)

PS. Nie biorę odpowiedzialności za zgodność tych informacji z stanem faktycznym ;)


Na górę
PostWysłano: 10 mar 2017, 0:00 
Offline
Moderator

Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 3581
Lokalizacja: SJ
Dzisiaj się zarejestrowałeś, piszesz pierwszy post i wpadłeś się pochwalić opinią znajomego o tej firmie? :lol:


Na górę
PostWysłano: 10 mar 2017, 9:19 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 09 mar 2017, 22:10
Posty: 2
Samochód: C4
Lokalizacja: Śląsk
Dziwne, ale tak:) Od dłuższego czasu śledzę ten temat jako "gość", ale pomyślałem, że coś od siebie (znajomego) dorzucę. Oczywiście nie wiem jak w tej firmie faktycznie jest, bo słuchy generalnie chodzą średnie, ale np. na egzaminie ce w 2015 poznałem jedną Panią, która pracowała tam na solówce od dłuższego czasu, a teraz śmiga tam na zestawach, zaś z drugiej strony mam w pracy jednego desantowca z delty, który po miesiącu się zwolnił, więc różnie to można rozumieć co tam się dzieje.

PS. Nie, nie jestem specjalistą ds. PR firmy Delta Trans.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 670 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 130 31 32 33 34


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  

Christ - Myjnie samochodów ciężarowych i autobusów

Forum Samochodowe4trucks.pl - portal kierowcy