Regulamin forum


Drogi Użytkowniku!

Pamiętaj że bierzesz odpowiedzialność za swoje wypowiedzi, dlatego ostrożnie dobieraj słowa uwzględniając fakt, że nie jesteś wystarczająco anonimowy.

Administrator forum, zastrzega sobie prawo do usuwania wątków bądź pojedynczych wypowiedzi, na podstawie art. 14 ust. 1 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną o treści:

„Nie ponosi odpowiedzialności za przechowywane dane ten, kto udostępniając zasoby systemu teleinformatycznego w celu przechowywania danych przez usługobiorcę nie wie o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności, a w razie otrzymania urzędowego zawiadomienia lub uzyskania wiarygodnej wiadomości o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności niezwłocznie uniemożliwi dostęp do tych danych”.



Strona 1 z 1 [ Posty: 14 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 10 lut 2008, 22:40
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 sie 2005, 15:04
Posty: 2873

"...Prężnie rozwijająca się gałęzią działalności firmy Cargo Service jest transport samochodowy. Aktualnie firma dysponuje 30 samochodami, z czego 26 są to zestawy do przewozu wszelkiego typu kontenerów (w tym Magnum 45") oraz 4 samochodami skrzyniowymi z plandeką do przewozu ładunków konwencjonalnych. Zarówno ciągniki jak i naczepy wyprodukowane zostały w roku 2007. Są to ciągniki marki DAF XF i CF z certyfikatami czystości spalin Euro 4 i Euro 5. Naczepy to produkty firmy Wielton i Kögel..."



Obrazek


Obrazek


(C) http://www.cargo-service.com.pl


Post Wysłano: 10 lut 2008, 23:09

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 lis 2005, 12:42
Posty: 471
Lokalizacja: KACZOGRÓD

Dafiki mają piękne ale..,. jak widzę podpiętą do stopiątki naczepę ze zwykłą szmatą to z mojego punktu wuidzenia ( jako kierowcy) nie poszedłbym tam do pracy.

_________________
http://kubamich1-kubamich1truckmodelsfa ... gspot.com/


Post Wysłano: 10 lut 2008, 23:37
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 sie 2005, 15:04
Posty: 2873

Wygodny jesteś... :lol:


Co do firmy, to większość taboru to nowe CFy jeżdżące pod kontenerami. XF105 mają coś k. 5 sztuk jak się nie mylę. Wszystkie pod szmatami. Często widuję auta z tej firmy na dk6 i dk3.


Post Wysłano: 11 lut 2008, 11:23

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2007, 11:11
Posty: 301
GG: 0

Cytuj:
Dafiki mają piękne ale..,. jak widzę podpiętą do stopiątki naczepę ze zwykłą szmatą to z mojego punktu wuidzenia ( jako kierowcy) nie poszedłbym tam do pracy.

A w czym to przeszkadza :roll: :|


Post Wysłano: 11 lut 2008, 12:25

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 lut 2007, 22:55
Posty: 527

Piotrekk bez urazy ale użytkowanie szmaty jest po prostu nie wygodne. I to powie ci większość kierowców.


Post Wysłano: 11 lut 2008, 14:51

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 19 kwie 2006, 20:12
Posty: 621
GG: 8765643
Lokalizacja: Lublin

Ja jakbym mial zarabiac tam wiecej niz przecietnie sie zarabia to moglbym sie pomeczyc ze szmata. Co do pojazdow to widac ze nowki no i na szczescie pracodawca nie oszczedzil na kabinach w CFach.

_________________
"... gdy w przyszłości wnuk przy kominku zapyta mnie: Dziadku, a co Ty w życiu robiłeś??? Odpowiem, że to, co najbardziej kochałem - JEŹDZIŁEM ..."


Post Wysłano: 14 lut 2008, 12:07

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 paź 2007, 22:43
Posty: 6

Cytuj:
Ja jakbym mial zarabiac tam wiecej niz przecietnie sie zarabia to moglbym sie pomeczyc ze szmata. Co do pojazdow to widac ze nowki no i na szczescie pracodawca nie oszczedzil na kabinach w CFach.
Pracodawca nie oszędził na kabinach, za to oszędzil na modelu, CF na pewno nie jest tym samym co XF. Co do szmaty: w pracy uciąłem sobie pogawędkę z kierowcą, który dostarczył mi towar. Miał szmatę i zapytałem, czy nie wolałby kurtyny. Odpowiedź była krótka - może i kurtyna jest wygodniejsza, ale niech ją szlag trafi na mrozie... Mrozów u nas chyba jednak nie za wiele, a pracując przy rozładunkach nie raz przeklinałem wiatr, który z tyczką i plandeką robił co chciał.

P.S. Ciężarówki z Cargo-Service są ładnie utrzymane, widać je w porcie i robią wrażenie.


Post Wysłano: 14 lut 2008, 12:23

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 lut 2007, 22:55
Posty: 527

Różnica pomiędzy izotermą a np. chłodnią w praktyce jest naprawdę wielka..

Co do sprawy rzekomego oszczędzania szefa na samochodach, wiele firm praktykuje wozy jednej marki, uwzględniając inny model niż "topowy" którym w tym przypadku jest XF. Moim zdaniem chodzi tu o warunki serwisowe oraz "uświadomienie" kierowcy, teraźniejszemu bądź przyszłemu na co może w firmie liczyć pod względem aut.


Post Wysłano: 14 lut 2008, 13:47

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2007, 11:11
Posty: 301
GG: 0

Cytuj:
Różnica pomiędzy izotermą a np. chłodnią w praktyce jest naprawdę wielka..
Jeździł i tym i tym co widać na moich zdjęciach MANa w dziale garaż... wiesz niektórzy wolą rybki inni akwarium :wink:


Post Wysłano: 16 lut 2008, 12:02

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2006, 11:42
Posty: 358
GG: 175257427
Lokalizacja: Sweden

Cytuj:
Często widuję auta z tej firmy na dk6 i dk3.
Jeżdżą tymi drogami, bo ładunki biorą od spedycji kontenerowej BFC ... A że, ich kierunki ich działania to głównie okolice właśnie DK3, Poznania i Wrocławia - to na nich będzie ich widać :)

Co do XF105tek - jest ich dokładnie AŻ 5 i jeżdżą w międzynarodówce. Miało przychodzić ich więcej - ale jakoś nikt się nie chce na to pchać ... Zresztą pierwsza 105tka ze "szmatą" czekała na kierowcę chyba z 1,5 miesiąca :)

_________________
"... Life's simple, make choices, don't look back ..."


Post Wysłano: 23 lut 2008, 15:56

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 sty 2006, 23:19
Posty: 13
Lokalizacja: Szczecin

Cytuj:
Co do XF105tek - jest ich dokładnie AŻ 5 i jeżdżą w międzynarodówce.

Dokadnie to XF105 jest 14 z czego na dzien dzisiejszy 6 lata pod plandeka na miedzynarodwce, a reszta z podkonerowkami glownie po Polsce i Niemczech.


Post Wysłano: 23 lut 2008, 16:04

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2006, 11:42
Posty: 358
GG: 175257427
Lokalizacja: Sweden

Czyżby firma przechodziła na nowszy i większy tabor ?? [choć te CFki to jeszcze świeżością pachną :D] ...
Z Niemiec powroty skąd macie ?? Bremerhaven, Hamburg ??

_________________
"... Life's simple, make choices, don't look back ..."


Post Wysłano: 23 lut 2008, 16:19

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 sty 2006, 23:19
Posty: 13
Lokalizacja: Szczecin

Cytuj:
]Z Niemiec powroty skąd macie ?? Bremerhaven, Hamburg ??
Do Niemiec jezdzimy z pustymi kontenerami i tam zaladunek lub pobranie. Kierunek Hamburg tu pobranie, i na Polske, Hannover zaladunek i do Szczecina.


Post Wysłano: 28 mar 2010, 16:03

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 sty 2006, 21:21
Posty: 111

Odkurzę trochę temat. Dosyć dawno nic tutaj się nie działo. Panowie, firma jeszcze funkcjonuje? Jakie w chwili obecnej panują tam warunki? ;) Dafy pod szmatami gdzie jeżdżą? Chętnie dowiem się wszystkich szczegółów, jeśli nie na forum, to na PW, bądź GG. ;)


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 14 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: