Auto-Mix - lodówki samochodowe, klimatyzatory postojowe, usługi transportowe, transport międzynarodowy.

Truck-Man Części Man

40TON.netKonektor5000.pl anteny CB radia



Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 66 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Autor Wiadomość
PostWysłano: 11 mar 2012, 22:44 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lut 2006, 19:31
Posty: 846
Samochód: Volvo FH 440
Lokalizacja: Meszna
W tych Eurocargo o które pytasz jest skrzynia z przebitką, czyli popychasz lewarek w prawo lub w lewo. W obecnej generacji lewarek przeniesiono na deskę rozdzielczą i tu jest już przełącznik w formie pierścienia z języczkiem po lewej stronie, który to przekręcasz do przodu/tyłu.


Na górę
PostWysłano: 12 mar 2012, 9:22 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2012, 13:12
Posty: 131
Dzięki wielkie kolego :]

_________________
Moje przemyślenia i zdjęcia z tras www.facebook.com/KierowcaBusika


Na górę
PostWysłano: 17 cze 2012, 12:12 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 17 cze 2012, 12:07
Posty: 1
witam panowie
mam błachy problem a w zasadzie wymiana przednich przepalonych żarówek.
jak odkrecic klosz ewentualnie czy jest jakis zatrzask zeby wyjąć zarówki?
nie chce nic urwac
dodam ze kupiłem iveco eurocargo z 2004roku 240km


Na górę
PostWysłano: 17 cze 2012, 15:33 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 19 maja 2012, 15:00
Posty: 24
Zależy jaki masz zderzak. Jeżeli masz z tworzywa to zrób tak :
1. Przy reflektorach masz zaślepki na klucze nasadkowe. Odkręcasz je.
2. Podnosisz kabine.
3. Między stopniem a zderzakiem masz kolejne dwie śruby, tzw torksy/gwiazdki.
4. Odkręcasz je.
5. Cały reflektor wychodzi ze zderzaka bez kierunków.

Jeżeli dawno nikt tego nie robił będziesz miał na 100% problem. Śruby rdzewieją.


Na górę
PostWysłano: 23 cze 2012, 11:21 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2012, 11:14
Posty: 24
Samochód: Volvo
Lokalizacja: DK61
Obrazek

Wykonałem pewne porównanie i patrząc na wersję starszą można wywnioskować że jest dużo lepsza od tego co teraz marka zaprezentowała ( 1 , 2 ) brak tych schowków oznacza to że dostępne będą tylko 3 schowki od góry . Odnosząc się do globu dalej klepane jest tzw. koryto , zamiast tego powinno być przesunięte o 30 cm do góry 2 leżanka przez co łatwiej będzie "wydostawać" się kierowcy z dołu podczas postoju z dolnej leżanki .

_________________
-Henryk, a co ty masz za sprawy z jakimiś k*rwami co?
-To Ty nie wiesz - policjant, k*rwa i złodziej na jednym jadą wozie.


Na górę
PostWysłano: 04 kwie 2013, 12:47 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 09 lut 2006, 18:54
Posty: 12
GG: 1529106
Lokalizacja: Łódź
Witam,
mam taki problem, szef sprowadził z zagranicy IVECO180E28 z 2007r, jest to samochód skrzyniowy MC 18 000kg. Dziś odebrałem papiery z tłumaczenia i tam wychodzi że masa całkowita przyczepy może wynieść tylko 3500kg, sprawdziłem na tabliczce znamionowej i tam jest wpisane masa całkowita zestawu 21500kg, auto sprowadzone z Holandii ale pierwsza rejestracja Hiszpania. Może ktoś sprawdzić czy w innym Iveco tego typu tez jest taka niska masa przyczepy holowanej, bo dla mnie to jest trochę dziwne by 18 tonowy samochód mógł pociągnąć taka przyczepę jak dostawczak.


Na górę
PostWysłano: 18 lis 2013, 21:17 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lis 2012, 15:28
Posty: 3
Samochód: Mercedes
Lokalizacja: Krosno
Może któryś z kolegów ma Iveco Euro Cargo 7514 z 1999r na kołach o rozmiarze 16 cali ?
Moje pytanie brzmi jaki powinny być zamontowane opony na takich felgach ? Albo jakie macie zamontowane ?

_________________
Pomoc Drogowa Gex-Hol - pomoc drogowa w Krośnie i jego okolicy
Dzwoń o każdej porze na numer 722202802


Na górę
PostWysłano: 18 maja 2014, 15:56 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 05 kwie 2008, 20:53
Posty: 59
GG: 9580328
Witam,

Szukam schematu układu pneumatycznego IVECO 160E25 . Szukam po necie , ale nie mogę nic znaleźć, z góry serdeczne dzięki za wszelką pomoc ;)


Na górę
PostWysłano: 28 sie 2015, 9:01 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lut 2006, 19:31
Posty: 846
Samochód: Volvo FH 440
Lokalizacja: Meszna
http://40ton.net/nowe-iveco-eurocargo-m ... -wszystko/


Na górę
PostWysłano: 19 wrz 2015, 18:13 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lut 2006, 19:31
Posty: 846
Samochód: Volvo FH 440
Lokalizacja: Meszna
Obrazek

Obrazek


Na górę
PostWysłano: 20 wrz 2015, 0:31 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2007, 15:41
Posty: 1005
Samochód: DAF XF 460 E6
Lokalizacja: Brzesko KBR
Nastolatek z taką twarzą pewnie popełniłby samobójstwo. :lol:

A tak na poważnie, średnio to wygląda. Ot, cali Włosi, kontrowersyjny wygląd.


Na górę
PostWysłano: 20 wrz 2015, 10:17 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lut 2006, 19:31
Posty: 846
Samochód: Volvo FH 440
Lokalizacja: Meszna
W moim odczuciu, na żywo wygląda to dużo lepiej. Z czasem pewnie się opatrzy, tak jak inne brzydale które zaserwowali nam producenci w ostatnich latach.


Na górę
PostWysłano: 21 kwie 2016, 20:37 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2007, 17:40
Posty: 2083
GG: 1
Samochód: Jelcz erło seś
Lokalizacja: DK94
Krótko i na temat 120E18 z 1999r to juz silnik Tector czy jeszcze stary typ i ogólnie czego się spodziewać na oględzinach ? (solówka z dżwigiem)

_________________
To jest transport ciężki a nie biuro podróży.


Na górę
PostWysłano: 21 kwie 2016, 20:54 
Offline
Moderator

Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 3630
Lokalizacja: SJ
Świeżo ściągane, czy już jeżdżone po PL?


Na górę
PostWysłano: 21 kwie 2016, 21:04 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2007, 17:40
Posty: 2083
GG: 1
Samochód: Jelcz erło seś
Lokalizacja: DK94
Luka pisze:
Świeżo ściągane, czy już jeżdżone po PL?

W koło komina i raczej w tyłek nie dostało, mi tam chodzi o ogólne info o tym aucie, co mu w duszy gra... :]

_________________
To jest transport ciężki a nie biuro podróży.


Na górę
PostWysłano: 21 kwie 2016, 21:12 
Offline
Moderator

Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 3630
Lokalizacja: SJ
Iveca nie miałem i nie znam, ale jeśli samochód ma mieć HDSa i nim pracować, to sprawdźcie czy są na niego papiery, aktualny dozór i czy jest w stanie przejść następny. Dobrze, żeby był tej jakiejś normalnej marki, bo łatwiej o serwis. Wszyscy to bagatelizują, bo to proste urządzenia, ale jak to nie będzie w stanie przejść dozoru, to koszta robią się konkretne.


Na górę
PostWysłano: 21 kwie 2016, 21:15 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2007, 17:40
Posty: 2083
GG: 1
Samochód: Jelcz erło seś
Lokalizacja: DK94
Luka pisze:
Iveca nie miałem i nie znam, ale jeśli samochód ma mieć HDSa i nim pracować, to sprawdźcie czy są na niego papiery, aktualny dozór i czy jest w stanie przejść następny. Dobrze, żeby był tej jakiejś normalnej marki, bo łatwiej o serwis. Wszyscy to bagatelizują, bo to proste urządzenia, ale jak to nie będzie w stanie przejść dozoru, to koszta robią się konkretne.

Akurat temat samego HDS-a ogarnięty bo to palfinger bodajże ale napewno bez wycieków i z aktualnymi dozorami, chodzi mi o awaryjność i bolączki auta bo Iveco za bardzo nie znam.

_________________
To jest transport ciężki a nie biuro podróży.


Na górę
PostWysłano: 23 kwie 2016, 1:59 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sie 2007, 23:29
Posty: 1002
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska
Grzesiek_KBR pisze:
Krótko i na temat 120E18 z 1999r to juz silnik Tector czy jeszcze stary typ i ogólnie czego się spodziewać na oględzinach ? (solówka z dżwigiem)

Zwykły na pompie, nie zajebliwy :)
Jak to w Polsce :
- luz na lewarku zmiany biegów - dzwignia mocowana nad kolektorem przy silniku pewnie ma luz (chociaż nie wiem czy 12t wersja nie ma skrzyni z połowkami i innego rozwiązania lewarka)
- rdza boku kabiny nad nadkolem
Możesz się też spodziewać spalin niebieskawych na zimnym silniku - to nie e5 :)
A tak lać i jeździć.
Na tabliczce masz rozstaw osi - sprawdź czy auto nie kombinowane, skracane, dokładany hds itd ...

_________________
---------------------------------------
Sprzedam ruchomą podłogę 92m3 Kraker, 2007r, stan podłogi BDB
---------------------------------------


Na górę
PostWysłano: 23 kwie 2016, 11:01 
Offline
Moderator

Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 3630
Lokalizacja: SJ
5eba pisze:
Na tabliczce masz rozstaw osi - sprawdź czy auto nie kombinowane, skracane, dokładany hds itd ...

Nie demonizowałbym. Jeździ u nas trochę różnych cudów zwłaszcza za zabudowami "węglowymi" i jeśli oś jest dobrze przesunięta, to nie ma tematu. Obcięcie ramy z tyłu to też nic złego dla samochodu. Jeśli "dokładanie" HDSa jest zrobione porządnie - nie ma przeciwwskazań do tego. Widziałem prowizorki robione w PL, ale widziałem też włoską robotę dla dużej włoskiej firmy i sposób mocowania HDSa do ramy i ramy pośredniej to było jakieś totalne dziadostwo. Nawet małe polskie firmy zakładające HDSy robią to lepiej.


Na górę
PostWysłano: 23 kwie 2016, 20:01 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2007, 17:40
Posty: 2083
GG: 1
Samochód: Jelcz erło seś
Lokalizacja: DK94
Byli, widzieli i kupili, oryginalna wywrotka na 3 strony + dźwig Palfinger, z wszystkimi ważnymi dozorami przeglądami, auto nie picowane do sprzedaży bo miało być nie sprzedawane :lol:

_________________
To jest transport ciężki a nie biuro podróży.


Ostatnio zmieniony 24 kwie 2016, 8:36 przez Grzesiek_KBR, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 66 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  

Christ - Myjnie samochodów ciężarowych i autobusów

Forum Samochodowe4trucks.pl - portal kierowcy