Auto-Mix - lodówki samochodowe, klimatyzatory postojowe, usługi transportowe, transport międzynarodowy.

Truck-Man Części Man

40TON.netKonektor5000.pl anteny CB radia



Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
PostWysłano: 06 kwie 2015, 10:42 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 06 kwie 2015, 10:33
Posty: 1
Samochód: Iveco / Mercedes
Witam. Proszę o pomoc chcę zakupić samochód IVECO Magirus z 1992 rok 4x4 silnik Deutz o mocy 340 koni wywrotka i mam kilka pytań: - ile taki samochód pali, jak szybko można jechać takim samochodem z napędami, czy w tego typu samochodach były biegi terenowe a jeśli tak to jak szybko można na nich jechać i jak się je włącza oraz załączam kilka zdjęć do których mam pytania: 1) jakiej kontrolki brakuje pod 1 2) do czego służy kontrolka oznaczona 2 3) do czego służy wajcha oznaczona 3 4) do czego służy przycisk oznaczony 4 5) do czego służy wajcha oznaczona 5. Nigdy nie miałem styczności z tego typu samochodem dlatego moje pytania. Będę wdzięczny za pomoc. Dziękuje Pozdrawiam Link do zdjęć: http://zapodaj.net/60e4010a40d91.jpg.html


Na górę
PostWysłano: 06 kwie 2015, 12:23 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sie 2007, 23:29
Posty: 1004
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska
Jak można szybko jechać?? No tak by silnik pracował w odpowiednim przedziale obrotów - u nas się jeździło tymi autami z prędkością przelotową odpowiadającą końcówce zielonego pola obrotomierza.

Jak się włącza napędy?? - pokrętłem obok ręcznego - pierwsza pozycja to załączone 4x4 druga pozycja to blokada tyłu.

Dźwignia 3 to reduktor (biegi szosowe/terenowe) - ustawiasz dźwignię w odpowiedniej pozycji (przód/tył) a przyciskiem 4 wciskając go (tak długo ,aż załączy się odpowiednie przełożenie) dajesz powietrze na siłownik wykonujący zmianę - dlatego to takie trochę zagmatwany byś nie zrobił tego przez przypadek. Zmianę wykonujesz na postoju,ewentualnie jeśli nie che przełączyć próbujesz powoli ruszyć czy cofnąć jeśli akurat trafił "ząb na ząb" . Reduktora zazwyczaj i tak nie używasz bo Magilla jest tak wolna i przy ZF16 jest tyle biegów,że "jedynka" wszędzie sobie zazwyczaj radzi. Chyba,że masz szybszą skrzynie redukcyjną to może być inaczej (mój 4x4 pod koniec zielonego pola miał ledwo 70km/h).

Ile pali - w terenie to tyle ile się wleje (i tak nie wiele w stosunku do innych tego typu aut), na szosie 30-33?? Zależy ile ładunku i jakie odległości - u nas tyle w koło komina palił ,z tandemem i dmc 36t do 38/100.

5 - to blokada dźwigni zmiany biegów - musisz ją rozłączyć przy podnoszeniu kabiny, mimośród wciska element z sprężynami w drągu biegów i go rozłącza - często gęsto to nie działa i trzeba ręcznie się do tego dobrać pod kabiną - albo ręką z nad koła lub jakąś łyżką,łomikiem od tyłu kabiny - potrzebne dwie osoby jedna rozłącza druga podnosi budę :)


Kontrolki - brakuje wg mnie grzania świecy, a ta która nie wiesz co znaczy to prawdopodobnie "żółw" czyli pali się jak masz przełączone na dolną skrzynie.

Dobry wybór, 340KM czyli 2x turbo to najlepszy silnik w tych autach.

_________________
---------------------------------------
Sprzedam ruchomą podłogę 92m3 Kraker, 2007r, stan podłogi BDB
---------------------------------------


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  

Christ - Myjnie samochodów ciężarowych i autobusów

Forum Samochodowe4trucks.pl - portal kierowcy