Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 27 lis 2008, 23:57
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 sie 2006, 12:14
Posty: 110
GG: 3620097
Samochód: Astra GSi 16v
Lokalizacja: Legionowo

Cytuj:
ale następcy EuroTech i EuroStar też w sumie dobre auta
Nasze maja nakrecone milion i 1,5-1,7 mniej wiecej i dopiero teraz w tym z wiekszym przebiegiem zaczyna sie silnik odzywac. A tak to kapitalki i lataja caly czas :)

_________________
FRIC - transport i logistyka[/size]

Big wheels keep on turning...


Post Wysłano: 28 lis 2008, 19:55
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 sty 2008, 21:17
Posty: 151
GG: 0

W jednym z naszych TRAKKERÓW z 2006r znowu sie cos piepszy. W trakcie jazdy na wyświetlaczu pojawia się wartość prędkości o różnych wartościach, najpierw 20/h potem 100/h i auto momentalnie zwalnia a po chwili jest wszystko ok. Zdarza się takie coś dwa razy na tydzień.


Post Wysłano: 30 lis 2008, 20:40
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 maja 2007, 17:40
Posty: 2082
GG: 1
Samochód: Jelcz 105 ;P
Lokalizacja: DK94

Cytuj:
Owszem, seria Euro... popsuła opinię i ten stereotyp przetrwał do dziś, no ale to konstruktorzy dali "dupy"
100% racji stare Iveco tj. TurboStar i pochodne można zaliczyc do udanych aut, choć gniją ale to szczegół, mój szef ma właśnie TurboStara i co ciekawe sam nim jeździ więc coś w tym jest...
Co do Euro to jeszcze pamiętam jak mój kumpel śmigał EuroTechem z 380 km i z wanienka po górkach szedł jak czołg, z takim fajnym basowym brzmieniem (chyba tylko stare Iveca dawały tak po basie zwłaszcza V-ki :> ), ale za to reszta sie sypała (rama, kabina).
Stralis z 2006 roku 220 tys. km i pękają podłużnice kabiny - wstyd... ale za to PlayStation gratis :wink: :lol:

_________________
Wysłano z budki telefonicznej...

Za Roburem wszyscy sznurem...


Post Wysłano: 01 gru 2008, 12:37

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 sie 2008, 12:59
Posty: 595
Samochód: VOLVO FH500 EEV

Kolego szofer, ja sam dosiadam TurboStara z 1992 roku, i nie pozwole mówić złego słowa na ten model.Fakt, gnije niesamowicie, ale jeszcze można jak się ktoś uprze, rozebrać, wziąć kabinę i zawieść do Wielunia, tam cynkują.I problem z głowy.Oczywiście koszty pomijamy.Reasumując:Nie znasz się, to się nie odzywaj.Kurka wodna bazujecie na opowiastkach parkingowych, jak to wspomniał kolega z EuroCargo.Nie dosiądzesz, nie będziesz wiedział.Myślicie, że odrazu mówili że MAN-y,DAF-y,SCANIE to porządne auta a Iveco szrot,szrot,szrot.A co, Scania czy DAF da radę zimą w Zakopanym?Tam jeżdżą tylko Steyrery i niekiedy właśnie IVECO.Wcześniej któryś z kolegów wspomniał że seria Euro, to dobre maszyny.Zależy, mój kolega ma EuroStara 520PS i jeździ pod "patelnią".Co II sobotę coś robi przy pojeździe.Ale też mój sąsiad "lata" na Bałkany 380PS.I nie narzeka i nie chce innego.Więc mówię, zależy.A Stralis, to klapa totalna, bo jest naszpikowany elektroniką.Co chwila się zapalają komputery itp.A dlaczego PEKAES patrząc na statystyki, zamawiał najwięcej właśnie Turbo i TurboStarów?Bo były dobre.Miało je przecież Sovtransavto,CSAD,PEKAES,TransBud (w małych ilościach),Hungarocamion,DeuTrans.Także, czy IVECO jest dobrze czy złe, odpowiedz sobie jak nim pojeździsz


Post Wysłano: 01 gru 2008, 13:04
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 maja 2007, 17:40
Posty: 2082
GG: 1
Samochód: Jelcz 105 ;P
Lokalizacja: DK94

mateuszsl a weź przeczytaj mój post jeszcze raz dokładnie, co?

_________________
Wysłano z budki telefonicznej...

Za Roburem wszyscy sznurem...


Post Wysłano: 01 gru 2008, 17:51
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 wrz 2008, 16:10
Posty: 45
GG: 6324074
Samochód: VOLVO FH

co tu duzo gadac zeby wydac opinie o samochodzie trzeba go uzytkować a wiekszość wypowiada sie nie majac z nimi doczynienia IVECO jak IVECO pięknościa nie grzeszy ale za to silniki super. Wiele razy widziałem TuroStary EuroTech/Star na rejestracjach rumuńskich lub kazachstańskich czyli wychodzi na to ze te samochodu musza dobrze spisywać sie w trudnych warunkach. Mój tata użytkuje EuroStara to chodzi niczego sobie ostatnio cos nie chciał zagadać ale zostały wymienione wszystkie bezpieczniki i chodzi .


Post Wysłano: 01 gru 2008, 18:12
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 paź 2006, 0:29
Posty: 212
GG: 12409274
Samochód: Audi 80 2.0E
Lokalizacja: Jasło/Podkarpackie

:P

_________________
Życie jest zbyt krótkie by jeździć innymi samochodami niż Scania...


Ostatnio zmieniony 09 maja 2009, 11:03 przez Łukasz Traker, łącznie zmieniany 1 raz.

Post Wysłano: 02 gru 2008, 0:37

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 sie 2008, 12:59
Posty: 595
Samochód: VOLVO FH500 EEV

Macie racje, dużo IVEC chodzi na wschodzie.Kolega sprzedał ostatnio czeczeńcom Turbo z 1982 w wersji Cowboj czy coś takiego.Mówią, ze nic się im tak dobrze nie spisuje.Wcześniej mieli podobno FIAT-a 130, chodził z przyczepą.Fiata już zgnilizna zżarła, więc go zrzucili z międzynarodówki(chodził na rosję, ale ile w tym prawdy, to nie wiem).Ojciec, jeszcze jak jeździł, czasem miał kurs na wschód.Był ok 150 km za Moskwą, i widział tam IVECO w barwach naszego przewoźnika (chodzi mi o PEKAES) na kazachstańskich numerach (KZ to chyba Kazachstan, chyba że się myle).I odpalał bez problemu.Jeśli z tych komentujących w/w post, jest ktoś kto jeździ w ZTE Radom lub w AMRO (Pobiedziska) zapytajcie jedno.Jakie pojazdy tam chodzą.Murzyni juz zaczynają brać turbki, więc chyba im dobrze idzie na pustynnych klimatach. Kolego Łukasz Traker, ale od IVECA w górach myślę że lepszy jest tylko Steyr albo wojskowe trapery :wink:


Post Wysłano: 02 gru 2008, 16:25
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 paź 2006, 19:02
Posty: 1468
GG: 1

Cytuj:
Przepraszam że post pod postem,kolego Łukasz Traker, ale od IVECA w górach myślę że lepszy jest tylko Steyr albo wojskowe trapery :wink:
Dopóki się nie zepsuje. Bo wtedy to nawet star lepszy.


Post Wysłano: 02 gru 2008, 19:22
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 wrz 2008, 16:10
Posty: 45
GG: 6324074
Samochód: VOLVO FH

kurde co to za tekst "dopóki sie nie zepsuje" każdy ma prawo sie popsuc miałem okazję widziec nawet TGX-a z kabinką w górze fakt ze jak dojechalismy na ukraine to w EuroStar dolna pokrywa silnika nie oberwała :lol: ale drucik i lecimy dalej;P


Post Wysłano: 02 gru 2008, 20:20
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 paź 2006, 19:02
Posty: 1468
GG: 1

Cytuj:
kurde co to za tekst "dopóki sie nie zepsuje" każdy ma prawo sie popsuc miałem okazję widziec nawet TGX-a z kabinką w górze fakt ze jak dojechalismy na ukraine to w EuroStar dolna pokrywa silnika nie oberwała :lol: ale drucik i lecimy dalej;P
Zanim zaczniesz pisać takie teksty to przeczytaj cały temat w którym się wypowiadasz bo widać że masz w tym temacie braki. Przeczytaj wypowiedzi Cyryla w tym temacie.


Post Wysłano: 02 gru 2008, 21:36

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 sie 2008, 12:59
Posty: 595
Samochód: VOLVO FH500 EEV

"Dopóki się nie zepsuje. Bo wtedy to nawet star lepszy."


Wątpię, aby "własna dwójka" się zepsuła, najwyżej może się złamac


Post Wysłano: 03 gru 2008, 7:01
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 kwie 2005, 15:36
Posty: 6304
Lokalizacja: Wrocław

największą wadą IVECO (jak i każdego innego pojazdu) jest słaby kierowca, a jego największa zaletą jest dobry kierowca.

to cała prawda o większości aut.

_________________
https://www.youtube.com/user/SzkolaTransportu/featured


Post Wysłano: 10 sty 2009, 22:56

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 sie 2008, 12:59
Posty: 595
Samochód: VOLVO FH500 EEV

Panowie, porównanie 190-48 a Stralis 480

Przyspieszenie od 0 ad 80 km/h 51.26 sec---190-48<<>>stralis 53.16

Przyspieszenie od 70 ad 80 km/h 12.51 sec---190-48<<>> stralis--16.21sec.

Spalanie do 80 km/h 27.66 litrów/100 km---(190-48)<<>> stralis---27.26 litrów

Test reporterów Tuttotrasporti pojazdów IVECO Stralis 480 i TurboStar 190.48 .


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: