Strona 13 z 13 [ Posty: 251 ] Przejdź na stronę Poprzednia 19 10 11 12 13
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 30 gru 2013, 20:59

przecierająca się wiązka kabli doprowadziła do szału mojego szefa i sprzedał takie cudo... ;)


Post Wysłano: 01 sty 2014, 20:32

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 lis 2007, 19:58
Posty: 121
GG: 5348040
Lokalizacja: Piła

Było u nas 6 tandemów 95.430, dwa z 2005r., cztery z 2006r. Największy problem dla szefa to spalanie, dlatego poszły do żyda. Wszystkie na międzynarodówce paliły 34-36l/100km. Poza tym to samo co w innych markach. Z elektryką żadnych problemów.


Post Wysłano: 01 sty 2014, 20:50
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

To są bardzo dobre sprzęty.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 02 sty 2014, 1:44
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 lip 2005, 20:55
Posty: 2885
GG: 1
Lokalizacja: Gdynia

A jakieś typowe awarie albo czułe punkty na które trzeba zwracać uwage? A jak sie sprawuja automaty w tych autach?


Post Wysłano: 03 sty 2014, 17:00

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 wrz 2006, 15:16
Posty: 372
Lokalizacja: z nienacka!!!

Cytuj:
To są bardzo dobre sprzęty.
To były dobre samochody, przede wszystkim wygodne.

Choć mój szef już z nich zrezygnował. Jego zdaniem XF/CF blado wypada względem 4/Rki.
Największa bolączka to często przecierające sie przewody pneumatyczne, ubtyki powietrze i częste zwarcia przewodów... ale to miało miejsze jak auta zrobiły juz jakieś 280tys km po Polsce.
Przy ok 900tys a 1mln wymagały włożenia grubej kasy, łożyska+piasty+tarcze *4, sprzęgła, przelewające się upeki, kompresor, kolumna kier, turbo... po włożeniu takiej kasy w te auta sprzedał te z mniejszym przebiegiem :lol:

_________________
ASS, GAS OR GRASS !!!
NOBODY RIDES 4 FREE !!!
Kat: A,B,C,E i reszta papierów, teraz tylko jazda.
Kanio najlebszo!


Post Wysłano: 03 lut 2014, 1:53
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 lip 2005, 20:55
Posty: 2885
GG: 1
Lokalizacja: Gdynia

A użytkuje ktoś z was Dafa 95 z silnikiem 530?


Post Wysłano: 09 lip 2014, 18:55

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 wrz 2006, 16:50
Posty: 1136

Spotkał się ktoś z taką konfiguracją? Miałem okazję jeździć dość 'ciekawym' Dafem XF95. Rok produkcji 2006, pierwsza rejestracja 2007, Euro3, CYFROWY TACHOGRAF, materac dolnego łóżka jak w 105 :)


Post Wysłano: 09 lip 2014, 20:20
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 lip 2005, 20:55
Posty: 2885
GG: 1
Lokalizacja: Gdynia

A czo to za problem, produkcja i pierwsza rejstracja po Maju 2006 więc cyfra a materac przełożony ze 105 :)


Post Wysłano: 10 lip 2014, 12:52

Jeździłem "dziewięć-piątką" zarejestrowaną 26.04.2006 (data pierwszej rejestracji) i miał wszystko jak typowe auto z tego okresu (analog, materac z 95, "zgięty" lewarek, kierownica z małym logo). Okazało się, że były też XF95 rejestrowane po 1.05.2006 z analogowym tacho - tak chwalił się serwisant w salonie DAFa, że w październiku rejestrowali 95 z analogiem.


Post Wysłano: 11 lip 2014, 3:53
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

95 przez rok wychodził równolegle do 105. W 2005r wychodziły pierwsze stopiatki, a w 2006r zakończono produkcję 95, który głównie wychodził na tarczki, w analogiczny sposób pojawiają się 105 z początku produkcji z analogowym tachografem.

W przypadku usterki i potrzeby wymiany tachografu na nowy, w autach po 1995r powinno się montować tylko nowe CYFROWE tachografy. Widziałem scanie 4 z cyfrowym tachem, jak można się domyśleć, nie było to w polsce, u nas się zamawia używany na allegro.

A materac przełożony z nowszego modelu.
Słyszałem rozmowę dwóch kierowców ogladajacych dafa 95 w space cab'ie przerobionego z zewnątrz na 105, dodatkowo bez oznaczeń 95.4xx, z naklejona plakietką euro5 .
-Dlaczego masz stare wnętrze
-Bo to "przejsciowka" na nowy model, stary silnik, ale e5 bez adblue....... :mrgreen:

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 18 wrz 2014, 20:10
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 19 lis 2007, 15:02
Posty: 466
Lokalizacja: war-maz

Obrazek

Obrazek

_________________
Nie rabotajesz, to i nie kuszajesz:)


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 13 z 13 [ Posty: 251 ] Przejdź na stronę Poprzednia 19 10 11 12 13


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: