Tachobus

Auto-Mix - lodówki samochodowe, klimatyzatory postojowe, usługi transportowe, transport międzynarodowy.

40TON.netNaprawa foteli TIRtransshop.pl



Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 336 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 113 14 15 16 17
Autor Wiadomość
PostWysłano: 22 maja 2015, 21:48 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2007, 15:41
Posty: 845
Samochód: MAN TGX 18.440
Lokalizacja: Kraków
>lukasz< pisze:
PrzemoBTC pisze:
Na każdej górce doganiałem ojca jeszcze przed pierwszą redukcją.

Nie oznacza to wcale że jest mocniejszy. Przykładowo jedziecie 80km/h w odstępie 100m od siebie, pierwsza ciężarówka zaczyna podjeżdżać pod wzniesienie i zwalniać, podczas gdy druga jedzie nadal ze stałą prędkością 80km/h i dopiero za te 100m zaczyna zwalniać. Gdybyś dał radę go wyprzedzić pod tą górkę to by dopiero oznaczało że jest mocniejszy.


Miałem dość argumentów, żeby spokojnie wyprzedzić, ale trzymały mnie zakazy wyprzedzania.

SlawekDxi u mnie w 105ce mam problemy ze wspomaganiem, czasem jakby zanikalo calkowicie...


Na górę
PostWysłano: 22 maja 2015, 23:52 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 08 cze 2009, 19:33
Posty: 1085
GG: 2300025
Samochód: 106.530 SC
Lokalizacja: ZSW, ZGL, ZS
PrzemoBTC pisze:
u mnie w 105ce mam problemy ze wspomaganiem, czasem jakby zanikalo calkowicie...

Czyli mi się jednak nie wydawało. Mówisz o takim 1-2 sekundowym zanikaniu?

Panowie ze 106, dzwońcie na serwis. :) Podobno jest jakaś akcja serwisowa na jakieś podkładki koło chłodnicy. Nie wiem, które. Trzeba podnieść kabinę i wymienić. 10 minut roboty.


Na górę
PostWysłano: 25 maja 2015, 14:54 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 16 paź 2010, 17:16
Posty: 667
Nasze auto jedzie w tym tygodniu na obsługę planowaną na 90 tyś,zobaczymy czy coś zrobią z choćby trzeszczącym zawieszeniem kabiny z prawej strony,jadąc po autostradzie i trzymając nogi na podłodze z prawej strony czuć mrowienie,ogólnie myślałem że "lepiej wyjdzie" ten samochód.
Wspomaganie raczej nie zanika ale we wszystkim czym jechałem kierownica "chodziła" dużo lżej niż w naszym egzemplarzu...


Na górę
PostWysłano: 25 maja 2015, 19:26 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 kwie 2006, 15:36
Posty: 2441
GG: 997
Samochód: FH 500
Lokalizacja: CG
PrzemoBTC pisze:
>lukasz< pisze:
PrzemoBTC pisze:
Na każdej górce doganiałem ojca jeszcze przed pierwszą redukcją.

Nie oznacza to wcale że jest mocniejszy. Przykładowo jedziecie 80km/h w odstępie 100m od siebie, pierwsza ciężarówka zaczyna podjeżdżać pod wzniesienie i zwalniać, podczas gdy druga jedzie nadal ze stałą prędkością 80km/h i dopiero za te 100m zaczyna zwalniać. Gdybyś dał radę go wyprzedzić pod tą górkę to by dopiero oznaczało że jest mocniejszy.


Miałem dość argumentów, żeby spokojnie wyprzedzić, ale trzymały mnie zakazy wyprzedzania.

SlawekDxi u mnie w 105ce mam problemy ze wspomaganiem, czasem jakby zanikalo calkowicie...


A "syczy" przy kręceniu ?

_________________
"...bo wie, że zostanie skazany zboczeniec nie przez sąd ale przez typową rękę jak to się mówi, Człowieka Charakternego..."


Na górę
PostWysłano: 25 maja 2015, 19:33 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2007, 15:41
Posty: 845
Samochód: MAN TGX 18.440
Lokalizacja: Kraków
Długi pisze:
A "syczy" przy kręceniu ?


Syczy.


Na górę
PostWysłano: 25 maja 2015, 20:57 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2007, 17:40
Posty: 1926
GG: 1
Samochód: Robur MP4
Lokalizacja: DK94
Jeśli dla was w tym modelu chodzi ciężko wspomaganie to polecam podwozia w konfiguracji FAN :twisted: Dosłownie Jelcz...

_________________
Wysłano z budki telefonicznej...

Za Roburem wszyscy sznurem...


Na górę
PostWysłano: 25 maja 2015, 21:37 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 08 lip 2009, 11:01
Posty: 41
GG: 0
Lokalizacja: Białystok
SlawekDxI pisze:
Nasze auto jedzie w tym tygodniu na obsługę planowaną na 90 tyś,zobaczymy czy coś zrobią z choćby trzeszczącym zawieszeniem kabiny z prawej strony,jadąc po autostradzie i trzymając nogi na podłodze z prawej strony czuć mrowienie,ogólnie myślałem że "lepiej wyjdzie" ten samochód.
Wspomaganie raczej nie zanika ale we wszystkim czym jechałem kierownica "chodziła" dużo lżej niż w naszym egzemplarzu...



Propo trzeszczącego zawieszenia kabiny, wystarczy ją podnieść na maxa, i psiknąć dowolnym "mazidłem" (WD40 chociażby) w siłownik od podnoszenia, właśnie z prawej strony. Tak było w 105 i tak jest w tych nowych modelach. Odbiegając od tematu śmigałem i volvami (fakt że starszej generacji), scania 4 v8, i manami tga,tgx, i nie mam pojęcia o co wam kaman z tymi dafami? 105 zrobiłem 600 tys, wymiana oleju co 150 tys, taniego 10w40, oprócz kilku przygód z adblue, (czujnik przed, czujnik za katalizatorem) zero poważniejszych problemów, jak zdawałem miał 700 tys, teraz wsiadłem na 116 50 tys już przejechałem i moim zdaniem auto udane, to co było dobre to zostawiono (czytaj praktycznie cała deska rozdzielcza), silnik niestety euro 6 wiec common rail, faktycznie na początku mniej zrywny się wydawał, ale zmienna geometria suszarki jak najbardziej sprawia ze przyjemniej się zbiera z dolnych obrotów, skrzynia autom. tez jest szybsza , zawieszenie kabiny tez na +, o wiele ciszej jest niż w 105, także nie mam pojęcia o co wam chodzi, bądź się nie znam na prawdziwych "tirach".


Na górę
PostWysłano: 25 maja 2015, 21:51 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 16 paź 2010, 17:16
Posty: 667
Ale jest to nowy samochód w pakiecie serwisowym i od takiego auta oczekuje się że to będzie dobrze pracowało,nie będę latał z WD-40,nasz miał wymieniane jakieś elektrozawory w skrzyni,czy szybko zmienia? Premium szybciej nie będę pisał o tym aucie w samych superlatywach...


Na górę
PostWysłano: 25 maja 2015, 22:00 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 08 lip 2009, 11:01
Posty: 41
GG: 0
Lokalizacja: Białystok
To jedz na serwis i Ci to zrobią bez problemu, przynajmniej u mnie tak jest ale z lenistwa, ( nie chciało mi sie wypinać naczepy żeby wjechać na kanał) wolałem sam dźwignąć bude i psiknąć. Akcje to miałem tylko z podpięciem trytytek na kable od halogenów przeciwmglielnych i ostatnio skoczek ciągał, 2 podkładki pod śruby założyli ale gdzie to nie mam pojęcia, dość ze gadal ze dzwigali kabine na maxa.


Na górę
PostWysłano: 27 maja 2015, 21:49 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 16 paź 2010, 17:16
Posty: 667
Dostaliśmy wersje "demo" jedyne co ma to czego nasz niema to wysuwaną szufladę i 10 głośników,do Berlina spalanie wychodziło 19l z naczepą z 7 tonami pokazywał 20,zobaczymy jak to wyjdzie.Średnie z naszego z 100 tyś km jest 27,8l...


Na górę
PostWysłano: 27 maja 2015, 22:03 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2006, 11:34
Posty: 4500
Samochód: Duży Fiat
Lokalizacja: 50.00N 20.91E; KO00LA
Odnośnie trzeszczenia zawieszenia - wystarczy podnieść kabinę i opuścić. Przejdzie na jakiś czas. I nie ma konieczności pryskania jakimkolwiek smarem etc.
Spalanie na "mojej" euro-6 za ostatni miesiąc to 27,8. Ładunki 22 - 24t, 2/3 trasy po górach.
DAF miał "zaskoczyć" tym modelem, a wg mnie rozczarował.
Ostatnio na serwisie podczas akcji serwisowej wymieniali mi 2 pompy wysokiego ciśnienia.

_________________
UWAGA: Wredny i upierdliwy moderator.

SCANIA - zawsze na czele. Bo zakazów wyprzedzania jest wiele.


Na górę
PostWysłano: 27 maja 2015, 22:45 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 16 paź 2010, 17:16
Posty: 667
Wiesz,nasz z meblami na Szwajcarii z Piły przez Gorzów i dalej trzymając się płaskiego wychodził po 26 litrów,także...


Na górę
PostWysłano: 28 wrz 2015, 15:52 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lut 2007, 16:06
Posty: 1941
GG: 6845711
Samochód: prawo fotelowiec
Lokalizacja: Gryfino
Świetnie wygląda z tymi skrzynkami. Ojciec dopiero odebrał, ledwie 100 km przebiegu.
Obrazek

_________________
www.flickr.com/marekjastrzebski


Na górę
PostWysłano: 28 lis 2015, 16:23 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 12 kwie 2014, 18:32
Posty: 1144
Samochód: XF 106 460
Lokalizacja: SY
Dafik jest niezastąpiony podczas jazdy po Hitlerbanie .Porównując go np. z Manem na odcinku z Olszyny do Krzyżowej to są dwa inne światy.Dafik doskonale znosi jazdę na tej patatajce :}

_________________
Dalekie Niemcy , bliska Francja i szybka Hiszpania...


Na górę
PostWysłano: 16 kwie 2018, 11:14 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 14 lut 2006, 16:55
Posty: 1003
Lokalizacja: WIELKOPOLSKA
Ostatnio podczas rozładunku porozmawiałem sobie z jednym z kierowców z Gheys-a.Miał poliftowego 450 SSC i mówił,że to już drugi egzemplarz który ''wciąga'' olej do płynu chłodzącego.W poprzednim też ta sama usterka,i kolega zauważył w następnym to samo-razem 3 egzemplarze w krótkim czasie.Na około 30tys kilometrów 7l oleju zniknęło.Coś chyba niedopracowane te motory...Ktoś się z czymś podobny spotkał?

_________________
Fan Volvo
Nowe spodnie-100zł,nowy telefon-500zł,obecność na WC-bezcenne.....


Na górę
PostWysłano: 16 kwie 2018, 12:16 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lip 2007, 22:15
Posty: 1861
GG: 772271
Lokalizacja: Pudzików Woj. Łódzkie
Mam 480 i na 25kkm dolalem 3litry

Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka

_________________
Marianex podjedź no do przodu bo Grzeniu kiprował będzie


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 336 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 113 14 15 16 17


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  

Christ - Myjnie samochodów ciężarowych i autobusów

Forum Samochodowe