Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 16 lis 2012, 13:55
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 maja 2007, 11:42
Posty: 394
Samochód: cokolwiek dadza

Witam,

Potrzebuję porade jesli chodzi o CB. Do tej pory uzywałem Alana 102 z antena na magnes, jakiegos presidenta 40 cm (niestety nie wiem jaki to model). Ogolnie z tego zestawu srednio bylem zadowolony, maly zasieg i straszne szumy.

Interesuje mnie jakis zestaw z gornej polki do kombiaka. Budzet ok. 1000 zl. Nie chcialbym niepotrzebnie przeplacac, ale tez jesli trzeba to moge cos dorzucic. Nie ukrywam ze jestem kompletnym laikiem jesli chodzi o CB radia.

I teraz kilka pytan;

1. Jakie polecacie radio? O presidencie czytalem ostatnio negatywne opinie, o Unidenie pozytywne, ale moze polecacie jeszcze jakas inna firme?

2. Jaka Antena i jakiej dlugosci? Na magnes czy na uchwyt? Wujek brata, ciotki od strony babci mowil mi ze lepsze sa te na uchwyt. (?)

3. Jak ją poprawnie zamontowac? Mam kombi z relingami, ale czytalem gdzies (moze nawet tu na forum) ze nie jest dobrze jak antena jest zamontowa na relingu a pod nia jest przestrzen, ze lepszy bylby uchwyt z tylu na klape.

Zalezy mi na wiekszym zasiegu, ale tez zeby nie bylo ciagle takich szumow.

Z gory dziekuje za pomoc.


Post Wysłano: 16 lis 2012, 14:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 sty 2012, 19:41
Posty: 120
GG: 31508881
Samochód: Mercedes Sprinter 318CDI
Lokalizacja: Kraków

Najpierw napisz jaki masz samochód, czy potrzebujesz radio tylko na podstawę (głównie kanał 19AM) czy będziesz rozmawiał na wstęgach.
I odpowiadając na twoje pytania:
1. Zależy od Uniden'a 68/78 do KPO DX-5000/Intek HR-5500 lub Używane President Herbert / Jack / Jackson / Grant, Uniden PC-122
2. Sirio ML-145, Sirio Turbo 2000/3000 / Sirio Megawatt 4000 na magnesie 16cm od Sirio.