Targi Polska Pomoc Drogowa HOL-EXPO

Katalizatory SCR - Sklep Kaliński

40TON.netNaprawa foteli TIRSpeedtruck.eu



Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
PostWysłano: 31 gru 2017, 12:28 
Offline
Moderator

Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 3748
Lokalizacja: SJ
Poszukałem, gdzie to 5eba pisał i jednak źle zapamiętałem - w sumie na miękkim na jedno wychodzi czy pchana czy wleczona. Natomiast na filmiku widać, że z wleczoną bardzo przód unosi, może trochę też dlatego, że z tyłu pojedyncza.
Od tego zdjęcia się zaczęło i dalej było trochę dyskusji.
viewtopic.php?p=655989#p655989


BTW: Chyba utworzę temat "Co tam u celebrytów", nie będziemy tutaj przeszkadzali jakimiś pierdołami w streszczaniu filmów nasierów, tkaczyków czy innych iwonek.


Na górę
PostWysłano: 31 gru 2017, 12:35 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 5567
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Na tym filmie to w tym volvie ma własnie podniesioną ośkę podczas podjazdu pod górę dlatego przód się tak unosi ale idzie jak wściekły do przodu bez rozpędu w porównaniu z Scanią

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR

Filmy z tras


Na górę
PostWysłano: 31 gru 2017, 12:38 
Offline
Moderator

Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 3748
Lokalizacja: SJ
Trochę inna technika podjazdu, więc nie da się tak 1:1 porównać. Ale jak na brak rozpędu to faktycznie nieźle, tylko sterowność pewnie słaba.

Nevesu - w czym liczyłeś te obciążenia? Mechanical?


Na górę
PostWysłano: 31 gru 2017, 12:50 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 29 sty 2007, 14:14
Posty: 1963
GG: 1
Na kartce papieru i narysowałem w Autocadzie.

_________________
Naczelna k**** WC :).


Na górę
PostWysłano: 31 gru 2017, 13:32 
Offline
Moderator

Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 3748
Lokalizacja: SJ
To taka wersja hybrydowa :)


Na górę
PostWysłano: 31 gru 2017, 13:33 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lip 2005, 20:55
Posty: 2262
GG: 1
Samochód: Volvo FH 12
Lokalizacja: Gdynia
Jesli nie bedziesz jezdzil w gory zima to pusher. Proste. Cala Norwegia jezdzi na Boogie bo maja Gory i trudne warunki gdzie potrzebna jest trakcja. Zjedz na kontynent i wyspy wiekszosci Pushery. Bo kilka ton wiecej a jest lepszy w prowadzeniu na autostrady. I to je fakt. Kolega ktory jezdzil na lini Malmo - Sztokholm strasznie psioczyl na boogie bo czesto gesto wracali na pusto i mu tylek latal. Dostal Pushera i bajeczka :) I pushery chyba maja wieksze zbiorniki.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Na górę
PostWysłano: 31 gru 2017, 14:07 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2015, 14:46
Posty: 714
Samochód: "królowa"
Lokalizacja: PJA
Ja w pusherze miałem tzw. duński kocioł i miał około 450 litrów, a daf boogie już miał coś około 700 litrów. Też to był robiony na wymiar zbiornik.

_________________
"Pasja rodzi profesjonalizm, profesjonalizm daje jakość, a jakość to luksus w życiu." ~ Jacek Walkiewicz
"Wyobraźcie sobie jajecznicę na boczku. W przypadku jajecznicy na boczku kura była zaangażowana, a świnia się poświęciła."
~ Jacek Walkiewicz


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  

Christ - Myjnie samochodów ciężarowych i autobusów

Forum Samochodowe