Strona 1678 z 3471 [ Posty: 69418 ] Przejdź na stronę Poprzednia 11676 1677 1678 1679 16803471 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 21 maja 2017, 14:18
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 mar 2009, 20:52
Posty: 1349
Lokalizacja: BIA

Jak nam politycy zmienia rozporządzenie WE 561 to dopiero się rozkręci burza, transportowo - polityczna :D. To chyba na dniach ma nastąpić...

_________________
Uśmiech Paryża 420dci, Ferrari Stralis 450, Robur MP2 1841, JelczNL 106 460, Kania R 450, Kania NG R 450, Iveco Stralis MY16 480 ...


Post Wysłano: 21 maja 2017, 14:22
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 kwie 2006, 15:36
Posty: 3138
GG: 997
Samochód: 1948
Lokalizacja: CG

Cytuj:
Cytuj:
Dajcie spokój. Juz bez polityki, chociaż tu.
Dugi co jest z Toba? Do rozpętywania gownoburzy na temat transportu to pierwszy a jak temat polityki to już kolejny raz nawołujesz o zakończenie :D
No bo się rzygac chce. Wszędzie polityka... znaczy, bardziej wojenka i dzielenie narod. PEŁO - PiS ! PEŁO! Nie ! PiS!


A sprawy ważne leżO.

Teraz widziałem, ze wzięli się za Andruszkiewicza. Zrobił się niewygodny, ludzie zaczęli go słuchać to myk i w superexpresie (tfu! ) artykuł, ze : "NI MA AŁTA I PRAWKA I BJERZE PJONDZE NA PRZEJAZDY!..."
I w takim momencie już amen. JANUSZ, Grażyna mają zdanie wyrobione. Bo "w gazecie posali" albo na polszmacie ew. Innym niemieckim medium było pokazane.

_________________
Wodociągi Kieleckie w sposób wzorcowy usuwają awarie, w sposób błyskawiczny. Jesteśmy w czołówce krajowej, a nawet światowej. Liczba awarii z roku na rok maleje.


Post Wysłano: 21 maja 2017, 14:43
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 paź 2006, 19:02
Posty: 1468
GG: 1

Żeby cokolwiek zmienić musiałyby zacząć latać kostki brukowe, jeździć taczki i ludzie biegać z widłami i maczetami na wiejskiej. To jest jedyna droga do zmiany czegoś na lepsze. Ja tam nie ukrywam, że od dawna jestem za Korwinem. Większość ma go za świra i się z niego śmieją. Ci właśnie to taki betonowy elektorat pozostałych partii. Zmiany przepisów, rozporządzeń, konstytucji, chvje muje dzikie węże, to g**wno warte. Przepisy trzeba skreślać a nie zmieniać, podatki znosić a nie obniżać jedne i podnosić, służby niektóre likwidować i prywatyzować itd. Wszystkiego jest za dużo. Co do VAT-u bo ktoś tam pisał. To rzeczywiście sukces dla nich. Bo im do budżetu przybędzie. A ten co miał więcej pieniędzy bo sobie coś przykombinował będzie miał mniej. Sukces by był jakby to g*wno zlikwidowali. Wtedy nie ma szarej strefy bo nie ma j*banego vat-u.


Post Wysłano: 21 maja 2017, 14:57

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 5926

Cytuj:
Jal dla mnie, to oviatllowal bym wszystko, nawet wojewódzkie. W końcu konkurencja z Kaniami 97, i Premiumkami 385 miała by równe koszty z normalnymi firmami.
Też kompletnie nie rozumiem co to za pomysł, że część dróg jest tylko oviatollowanych. Przecież to powoduje wprost nierówność podmiotów gospodarczych wobec prawa. Albo wszystkie drogi danej kategorii, albo żadne.


Post Wysłano: 21 maja 2017, 15:18
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 mar 2009, 20:52
Posty: 1349
Lokalizacja: BIA

Jamus wiesz co by było gdyby zlikwidowali VAT? Andzela,Donald,Grzesio i Ewka wpadli by szał. Dla prezesów to wszystko jedno bo firmy generalnie i tak kupują w cenie netto ale dla nas wszystko poszło by w dół o 23%. PO ludzi na ulicę by wyprowadziło z tej złości. :)

_________________
Uśmiech Paryża 420dci, Ferrari Stralis 450, Robur MP2 1841, JelczNL 106 460, Kania R 450, Kania NG R 450, Iveco Stralis MY16 480 ...


Post Wysłano: 21 maja 2017, 15:21

Swoją drogą zastanawiam się nad jedną kwestią. Mianowicie ciągniki rolnicze są zwolnione od opłat ViaTOLL i jeżdżą "za darmo" na potrzeby własne. Nierzadko widzi się "chłopka-roztropka", zapięte dwie przyczepy załadowane "z górką" (zboże, buraki, ziemniaki) i idzie drogą, tylko opony trzeszczą. Wiezie do skupu, a niby na potrzeby własne. Ktoś inny zajmuje się produkcją okien i wiezie swój towar do hurtowni i musi płacić ViaTOLLa.
Czym różni się jeden od drugiego? Dlaczego nie wyciąga się konsekwencji wobec rolnika, który nanosi błoto z pola na drogę? Dlaczego nie zatrzymuje się dowodu rejestracyjnego za niesprawne oświetlenie? Dlaczego ciężarówki obarczone są zakazami jak się patrzy, a przedsiębiorca rolny może poruszać się po choćby nawet drodze krajowej?


Post Wysłano: 21 maja 2017, 15:26

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 5926

Przecież takich nieścisłości jest mnóstwo. Na potrzeby własne vs. usługi, pojazdy "zwykłe" vs. lawety (rejestrowane jako specjalne). Takie życie.


Post Wysłano: 21 maja 2017, 16:14

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 maja 2014, 9:00
Posty: 1154
Samochód: Scania R410
Lokalizacja: Będzin

Moze nie tylko co wszędzie drogi objęte systemem viatoll tylko minimalne wymagania co do taboru.To co się aktualnie dzieje na Gliwickim Kauflandzie przechodzi ludzkie pojęcie.Premiumki z początku produkcji pierwszej generacji,wszystko oczywiście na tarcze :mrgreen: ,co druga po sobie takie plamy oleju zostawia pod rampami ze dziwie się jeszcze zarządcy obiektu że nie zrobił z nimi porządku.
O stanie naczep nie będę już wspominał,jednemu prywaciarzowi tak na maspexie rozpychał palety że ściana oderwała się od podłogi i latała jak plandeka :O

_________________
"Ja to jestem tradycjonalista,wolałbym rzepa zapiąć niż jakieś promy wbijać' -Król Dystrybucji 2019


Post Wysłano: 21 maja 2017, 16:45

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 5880
Samochód: Volvo FH

Cytuj:
Jamus wiesz co by było gdyby zlikwidowali VAT? Andzela,Donald,Grzesio i Ewka wpadli by szał. Dla prezesów to wszystko jedno bo firmy generalnie i tak kupują w cenie netto ale dla nas wszystko poszło by w dół o 23%. PO ludzi na ulicę by wyprowadziło z tej złości. :)
O koleka, ciekawie piszesz.

Mnie w kwestii Vat nie do konca wszystko jedno. Bo co miesiąc z tego tytułu nosze US dużo więcej niż dobry kierowca za miesiąc na przeżutach bierze.

P.s.
Oglądałem na jutubie, że 21% Polaków twierdzi że w ogóle nie placi podatków :D . Tylko sie utwierdzilem w przekonaniu, że naród piękny, tylko ludzie głupie.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 21 maja 2017, 16:49
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 paź 2006, 19:02
Posty: 1468
GG: 1

Co do VAT~u to pomyśl jak poszłyby na dół ceny nowych aut.
Cytuj:
Dlaczego nie wyciąga się konsekwencji wobec rolnika, który nanosi błoto z pola na drogę? Dlaczego nie zatrzymuje się dowodu rejestracyjnego za niesprawne oświetlenie?

Bo rolnik w tym kraju zawsze jest zwolniony z połowy tego co zwykły Kowalski musi płacić. Ten traktor o którym mówisz przypuszczalnie jest wart więcej niż mój dom ;)


Post Wysłano: 21 maja 2017, 17:03

Z wartością traktora to się zgodzę. Z tym, że na to Unia dofinansowała a resztę w kredycie. No, ale taki jeden z drugim rolnik dalej poszkodowany. Bo stawki niskie, bo paliwo drogie, bo nawozy drogie. A dotację to brać jest komu. No i oczywiście żaden tam ZUS tylko KRUS... Ale w dalszym ciągu on wielce poszkodowany.


Post Wysłano: 21 maja 2017, 17:10
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 mar 2009, 20:52
Posty: 1349
Lokalizacja: BIA

Ale gdybyś Kierowniku wystawiał faktury do spedycji zagranicznych na 0% VACie a dał byś radę obrobić trasę na Polskim paliwie z VATem 23% to ile byś nosił do US ?? Wiem, że to takie uproszczenie, ale chyba mnie byś nosił ?

_________________
Uśmiech Paryża 420dci, Ferrari Stralis 450, Robur MP2 1841, JelczNL 106 460, Kania R 450, Kania NG R 450, Iveco Stralis MY16 480 ...


Post Wysłano: 21 maja 2017, 17:49

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 mar 2011, 14:19
Posty: 815
GG: 0

Cytuj:
Z wartością traktora to się zgodzę. Z tym, że na to Unia dofinansowała a resztę w kredycie. No, ale taki jeden z drugim rolnik dalej poszkodowany. Bo stawki niskie, bo paliwo drogie, bo nawozy drogie. A dotację to brać jest komu. No i oczywiście żaden tam ZUS tylko KRUS... Ale w dalszym ciągu on wielce poszkodowany.
by brać dotację to jeszcze trzeba pewne warunki spełniać.
w takim razie polecam http://www.arimr.gov.pl/ doedukowac sie, kupić sobie glebę lub wydzierżawić no i lansować sie dotacjami ;)

_________________
:mrgreen:


Post Wysłano: 21 maja 2017, 18:02

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 5880
Samochód: Volvo FH

Cytuj:
Ale gdybyś Kierowniku wystawiał faktury do spedycji zagranicznych na 0% VACie a dał byś radę obrobić trasę na Polskim paliwie z VATem 23% to ile byś nosił do US ?? Wiem, że to takie uproszczenie, ale chyba mnie byś nosił ?
Oczywiście że mniej, albo wcale, albo mial bym zwrot.

Ale nie potrzebnie komplikujesz sobie rachunek polskim paliwem i fakturą na ecport.
Wierz mi, wszyscy płacą Vat. Jak idziesz po bułki też placisz Vat. Jak ja kupuje oponę, to tylko pomniejszan kwotę którą musze zanieść do US z tytulu Vat. A i tak co miesiąc mnie serce boli :D .

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 21 maja 2017, 18:57
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 sty 2008, 21:22
Posty: 1257
GG: 2291240
Samochód: R500, Actros 1844, FH 460
Lokalizacja: Szczecin

Nie wiem czemu, ale mnie osobiście VAT boli dużo bardziej niż dochodowy, gdzie VAT niby neutralny :roll:


Post Wysłano: 21 maja 2017, 19:45

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 5880
Samochód: Volvo FH

Mnie też.

Nie wiem co uważasz pod pojeciem "neutralny". Każda w miarę legalnie działająca firma co miesiąc do Skarbowego zanosi różnicę z pozycji Vat z faktur przychodowych i kosztowych.
Przepisy są takie, że można wykazywać stratę - nie płacić dochodowego, ale Vat nawet przy byciu na minusie, popularnym dokladaniu do transportu, i tak będzie trzeba zanieść.
Ba, w sumie podatek Vat placi sie za samo wystawienie faktury. Skarbowy ma gdzieś termin płatności, czy firma w ogóle zaplaci, czy może padnie. Wystawiles papier, plac Vat.
Ewentualne nie sciagniete należności sciagaj sobie potem.

Zajebioza.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 21 maja 2017, 19:59
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 sie 2012, 14:41
Posty: 2648
Samochód: F90 19.362
Lokalizacja: SY

Cytuj:
zapięte dwie przyczepy załadowane "z górką" (zborze)
O Borze :shock: co ja wlasnie przyczytałem

_________________
"Zawsze choć przez chwile chciałem jeździć TIRem"


Post Wysłano: 21 maja 2017, 20:02

Posypuję głowę popiołem - poprawione :D
Cóż, raz na jakiś czas i mi zdarza się walnąć "ortograficznego".


Post Wysłano: 21 maja 2017, 20:11
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 kwie 2005, 23:22
Posty: 2431
Samochód: Scania
Lokalizacja: Jelcz Laskowice

Cytuj:
Mnie też.

Nie wiem co uważasz pod pojeciem "neutralny". Każda w miarę legalnie działająca firma co miesiąc do Skarbowego zanosi różnicę z pozycji Vat z faktur przychodowych i kosztowych.
Przepisy są takie, że można wykazywać stratę - nie płacić dochodowego, ale Vat nawet przy byciu na minusie, popularnym dokladaniu do transportu, i tak będzie trzeba zanieść.
Ba, w sumie podatek Vat placi sie za samo wystawienie faktury. Skarbowy ma gdzieś termin płatności, czy firma w ogóle zaplaci, czy może padnie. Wystawiles papier, plac Vat.
Ewentualne nie sciagniete należności sciagaj sobie potem.

Zajebioza.
Ej, no przecież Państwo Polskie wyszło naprzeciw oczekiwaniom przedsiębiorców i już po 150 dniach od terminu płatności niezaplaconej faktury możesz ją wyksiegowac i domagać się zwrotu VATu, który od nich zaplaciles :lol:

Kolejną zajebiozą jest nasze sądownictwo, koszty zakładania spraw, tempo działania, ściągalność długów...


Post Wysłano: 21 maja 2017, 20:23

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 wrz 2016, 18:14
Posty: 250
Samochód: mb1844
Lokalizacja: ESI

Cytuj:
Swoją drogą zastanawiam się nad jedną kwestią. Mianowicie ciągniki rolnicze są zwolnione od opłat ViaTOLL i jeżdżą "za darmo" na potrzeby własne. Nierzadko widzi się "chłopka-roztropka", zapięte dwie przyczepy załadowane "z górką" (zboże, buraki, ziemniaki) i idzie drogą, tylko opony trzeszczą. Wiezie do skupu, a niby na potrzeby własne. Ktoś inny zajmuje się produkcją okien i wiezie swój towar do hurtowni i musi płacić ViaTOLLa.
Czym różni się jeden od drugiego? Dlaczego nie wyciąga się konsekwencji wobec rolnika, który nanosi błoto z pola na drogę? Dlaczego nie zatrzymuje się dowodu rejestracyjnego za niesprawne oświetlenie? Dlaczego ciężarówki obarczone są zakazami jak się patrzy, a przedsiębiorca rolny może poruszać się po choćby nawet drodze krajowej?
Moze dlatego ze traktory po większości dróg z viatollem nie jeżdżą a pyzatym wypalają paliwo na polu w którego cenie zawarty jest podatek drogowy.jesli dużo blota naniesie to wyciągają konsekwencje i u nas zabieraja dowody za niesprawne oswietlenie.a co do doplat to gwarantuje ze jeśliby nasi mieli takie same jak stara unia to by nie protestowali ze się nie opłaca.np w tamtym roku ziemniaki w skupie placicili pocale 10gr za kilogram.na koniec dodam:nie nie jestem rolnikiem nie mam pola oprócz działki na której jest malutki ogródek.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1678 z 3471 [ Posty: 69418 ] Przejdź na stronę Poprzednia 11676 1677 1678 1679 16803471 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: