Cytuj:
Najprościej wyciąć , ale nie wszystkie auta to trawią . Już nie jeden nieudany przypadek widziałem i słyszałem . Potem wychodzi kopcenie i inne cuda , ciagle dopalanie
Wszystkie trawią wycinanie tylko nie wszystkie trawią partaczy. Problemy mogą byc 3.
1. Usunięcia fizyczne a nie usunięcie z komputera. Prawdopodobnie spowoduje spalanie sie2 auta jak dostanie się ropa do wydechu przy próbie wypalania czego czego nie ma.
2. Usunięcie wszystkiego razem z katalizatorem, bardzo częsta akcja w Polsce. W przypadku TDI na pompowtryskach spowoduje wlasnie kopcenie z rury. Czego w przypadku Common raila nie będzie.
3. Wywalenie całej pustej puszki i wstawienie rury. Mądry diagnosta do tego dojdzie odrazu i wtedy problem może być.
Kompletna usługa około 1000 zł zależy od firmy + egr do tego
FAP to nie to samo co dpf i problemów nie sprawia. W kwestii DPF, to nawet nie o problemy jakieś się rozchodzi ale o sam fakt, że muszę stać albo jechać bo się wypalanie włącza a im filtr bardziej zawalony tym częściej się włącza wypalanie
Nie mówiąc już o tym jaka ulga dla Turbinki jak nic wylotu spalin nie tłumi
Syf wymyślony tylko po to żeby producent mógł homologacje na Euro 5 dostać. Zresztą nie jedyny syf.