Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 03 mar 2009, 16:47
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 gru 2006, 19:44
Posty: 168
GG: 7571940
Samochód: Mercedes Atego, Renault Premium
Lokalizacja: Bydgoszcz

Kolego 818 jest nie mozliwe ponieważ te modele to byly po malym lifcie od 2001r. Podaj moc silnika w KW masz napisane w dowodze z tylu i DMC, wtedy Ci wszystko powiem :)

_________________
-Renault Premium 440DXi Zdjęcia
Pomykam tandemem :P
GG:7571940


Post Wysłano: 14 mar 2009, 20:32

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 paź 2008, 15:22
Posty: 205
GG: 4667666
Samochód: Mercedes Vario 814

Witam

Mam może lekko szalony pomysł - ale chcę zrobić małą lohrkę na 5 aut z 12 tonowego Atego. Czy ktoś widział może takie cudo?:) Jak rozumiem polecacie silniki 6 cylindrowe do takich zastosowań? W grę wchodzi też jakaś lekka przyczepa na kolejne 4 autka.

Pzdr


Post Wysłano: 15 mar 2009, 2:10

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 gru 2005, 20:54
Posty: 213
Samochód: FSC Żuk A11B+Schmitz 1995r
Lokalizacja: Sobienie Jeziory WOT

Czemu nie? Atego z kabiną sypialną. Moim zdaniem starczy tu motorek 230. 2 auta by poleciały na Atego a 3 na przyczepe. Nie wiem nie znam się juz na zabudowach do transportu aut ale Twój pomysł jest dobry.

_________________
Ale pompa już pękła!


Post Wysłano: 15 mar 2009, 10:44

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 paź 2008, 15:22
Posty: 205
GG: 4667666
Samochód: Mercedes Vario 814

No właśnie rzecz idzie o to, że 5 autek ma lecieć na samym mercedesie:) Oczywiście lekkich osobowych. Czy ktoś wie ile ważą same ramy z silnikiem? Kolejna kwestia - od którego roku występuje w ATEGO 12t DMC norma EURO 3?

Pzdr


Post Wysłano: 15 mar 2009, 14:14

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 lis 2008, 22:02
Posty: 118

5 osobówek na samym mercu nie za dużo??

chodzi ci o taka zabudowę?? tu byś z 3 małe autka upchał typu fiat 500, seicento, i pochodne

Obrazek

Obrazek

foto by otomoto


chyba ze chodzi ci o taka zabudowę
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=T1053119


Post Wysłano: 15 mar 2009, 14:40

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 gru 2005, 20:54
Posty: 213
Samochód: FSC Żuk A11B+Schmitz 1995r
Lokalizacja: Sobienie Jeziory WOT

Na Atego nie wrzucisz 5 samochodów. Rozejrzyj sie za czyms większym typu Actros/Axor. Pewnie chcesz sie zmiescic w 12 żeby nie płacic winet.

_________________
Ale pompa już pękła!


Post Wysłano: 15 mar 2009, 15:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 paź 2008, 15:22
Posty: 205
GG: 4667666
Samochód: Mercedes Vario 814

Chodzi o to właśnie aby upchnąć 5 aut na 12t zestawie - chodzi o maut oraz promy. Nie wiem ile dokładnie waży Atego ale jeśli 4-4,5t (np tyle waży 12tonowe Iveco Eurocargo) do tego zabudowa (jakieś 2tony) to zostaje wystarczająco na 5 niedużych aut (w ostateczności się lekko przeładuje:). Ważna jest jeszcze wysokość kabiny (oraz oczywiście wysokość ramy od ziemi) - Iveco niestety odpada bo ma kabinę na 2,68m a to za wysoko. Z tego co widziałem Atego mają chyba kabiny na 2,5m?


Post Wysłano: 15 mar 2009, 17:13

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 gru 2005, 20:54
Posty: 213
Samochód: FSC Żuk A11B+Schmitz 1995r
Lokalizacja: Sobienie Jeziory WOT

W Ategu masz niską i małą. Zaraz poszukam gdzies wywokosci.

Wysokosc najwyzszej kabiny:
1920mm

_________________
Ale pompa już pękła!


Post Wysłano: 15 mar 2009, 17:47

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 paź 2008, 15:22
Posty: 205
GG: 4667666
Samochód: Mercedes Vario 814

Tzn może inaczej - chodzi o wysokość dachu kabiny od ziemi a nie wysokość samej kabiny (w Eurocargo jest 2,68 a to za dużo)... Kolejne pytanie - od którego rocznika występuje EURO 3 w Mercedesie Atego? No i czy ktoś może zna masę samej ramy do zabudowy Atego 1218 np?


Post Wysłano: 17 mar 2009, 16:50

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 paź 2008, 15:22
Posty: 205
GG: 4667666
Samochód: Mercedes Vario 814

Witam

Kolejne pytanie odniośnie tego samochodu. Mam okazję do nabycia takiego z normą EURO2 - jak wiadomo to jest niewystarczające. Sprzedawca jednak twierdzi, że można niby podnieść normę do EURO 3 wymieniając jakieś elementy układu wydechowego w MB w Niemczech? Czy ktoś o tym słyszał i zna może orientacyjne koszty?

Pzdr


Post Wysłano: 17 mar 2009, 19:56
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 paź 2006, 11:54
Posty: 209
Lokalizacja: zgierz / k.Łodzi

Kolego to o czy mówisz jest możliwe i nazywa się to potem euro2+filtr ja radze kupić jednak euro3 i po problemie :D

_________________
.....::::Wchodzę Po Schodkach I Wytaczam Na Drogę Moje 40 Ton::::.....
B:15-01-2010r.
C:12-04-2010r.
C+E:09.09.2010r.


Post Wysłano: 17 mar 2009, 20:41

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 paź 2008, 15:22
Posty: 205
GG: 4667666
Samochód: Mercedes Vario 814

Tak - dzwoniłem do salonu MB. Cena to ... drobne 18900PLN netto:) To ja dziękuję grzecznie za taki filtr - za tyle to można samochód kupić!


Post Wysłano: 17 mar 2009, 21:00
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 paź 2006, 11:54
Posty: 209
Lokalizacja: zgierz / k.Łodzi

Nom tu się zgodzę i nie masz euro 3 tylko euro2+filtr więc zawsze itd lub inne badziewie może się doczepić :D

_________________
.....::::Wchodzę Po Schodkach I Wytaczam Na Drogę Moje 40 Ton::::.....
B:15-01-2010r.
C:12-04-2010r.
C+E:09.09.2010r.


Post Wysłano: 18 mar 2009, 16:13

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 gru 2005, 20:54
Posty: 213
Samochód: FSC Żuk A11B+Schmitz 1995r
Lokalizacja: Sobienie Jeziory WOT

Teraz patrzyłem na allegro to te z 2001 mają Euro3
Myśle że to po zmianie zegarów zaszła zmiana z Euro 2 na Euro3

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=T688520
Taki Atego 817 w krótkiej z kurnikiem. Zobacz bo to laweta. Chodzi Ci o taką zabudowe?

Tu 818 tez w krótkiej z kurnikiem i też dwu pokładowa:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=T1055720

_________________
Ale pompa już pękła!


Post Wysłano: 18 mar 2009, 17:04

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 paź 2008, 15:22
Posty: 205
GG: 4667666
Samochód: Mercedes Vario 814

Cytuj:
Teraz patrzyłem na allegro to te z 2001 mają Euro3
Myśle że to po zmianie zegarów zaszła zmiana z Euro 2 na Euro3

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=T688520
Taki Atego 817 w krótkiej z kurnikiem. Zobacz bo to laweta. Chodzi Ci o taką zabudowe?
Tak - widziałem te zabudowy ale to tylko na dwa autka. Jeśli już to jeszcze z podnoszoną klapą (najazdami) z tyłu na trzeci "w pół" wiszące autko. No a druga kwestia to te samochody rocznik 99 - staruszki:)


Post Wysłano: 18 mar 2009, 18:52

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 gru 2005, 20:54
Posty: 213
Samochód: FSC Żuk A11B+Schmitz 1995r
Lokalizacja: Sobienie Jeziory WOT

i mają Euro2. Tak jak Ci mowie. Poszukaj jakies 1223 z nowymi zegarami. Zapytaj sie czy to Euro3. Z nowymi wychodziło w 2001r albo pod koniec 2000.

_________________
Ale pompa już pękła!


Post Wysłano: 18 mar 2009, 19:50
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 gru 2006, 19:44
Posty: 168
GG: 7571940
Samochód: Mercedes Atego, Renault Premium
Lokalizacja: Bydgoszcz

W 2001 wychodziły euro 2 ze starymi zegarami, a euro 3 mozna poznac po nowych zegarach, które wychodziły już też w 2001 roku :)

_________________
-Renault Premium 440DXi Zdjęcia
Pomykam tandemem :P
GG:7571940


Post Wysłano: 18 mar 2009, 23:02

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 gru 2005, 20:54
Posty: 213
Samochód: FSC Żuk A11B+Schmitz 1995r
Lokalizacja: Sobienie Jeziory WOT

Tak też myślalem. Bo nowe zegary to i jakieś zmiany inne musiały być.

_________________
Ale pompa już pękła!


Post Wysłano: 19 mar 2009, 12:31

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 paź 2008, 15:22
Posty: 205
GG: 4667666
Samochód: Mercedes Vario 814

Tutaj znalazłem zabudowę:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=T1009166
Tylko sprzedawca nie ma pojęcia ile toto waży... Może ktoś z grupowiczów się orientuje?

pzdr


Post Wysłano: 23 mar 2009, 12:20

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 paź 2008, 15:22
Posty: 205
GG: 4667666
Samochód: Mercedes Vario 814

Upatrzyłem interesujące mnie ATEGO 815. Mam jednak dwa problemu - DMC ma 7490 (ja chcę 8600) - czy da radę to odkręcić? No i druga kwestia to niestety te auto ma resory. Czy da radę przełożyć np z jakiegoś anglika na części zawieszenie pneumatyczne do tego samochodu - czy np w przypadku pneumatycznego są zupełnie inne mosty, rama czy coś jeszcze?

Pzdr


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: