Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 13 sty 2010, 3:09
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 sty 2010, 1:00
Posty: 31
GG: 0
Samochód: Daf 45

Ja mam nissana trade 3.0 turbodiesla przerobione zawieszenie (dodatkowe pióra i dodatkowe zawieszenie pneumatyczne) Używam go do przewozu kostki brukowej, wale na niego po 3 palety i paletę na przyczepę i narazie 244 tys kilometrów bez specjalnych przebojów, moim zdaniem to samo co mitsubishi canter nissan trade czy cabstar. Nie są one za wygodne ale naprawdę da się takim autkiem ciężko pracować. Przez chore przepisy takie samochody zapchają dziurę, bo ludzie je poprzerabiają i na prawku B będą wozić po kilka ton, to moje zdanie, zresztą uprawiam taki proceder od dawna.

_________________
najpierw był: Transit, Transporter T4 3 sztuki, Nissan Vanette >> Teraz jest: Sprinter 316 CDI, Citroen Jumper 2,5D, DAF 45.150.


Post Wysłano: 16 sty 2010, 1:46
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 cze 2008, 2:55
Posty: 262
GG: 6263155
Samochód: Citroen Berlingo 2.0 HDI

Trochę fotek znalezionych w sieci

Obrazek
By kornfanhead at 2010-01-15
Obrazek
By kornfanhead at 2010-01-15
Obrazek
By kornfanhead, shot with DMC-TZ1 at 2010-01-15
Obrazek
By kornfanhead, shot with DMC-TZ1 at 2010-01-15
Obrazek
By kornfanhead, shot with DMC-TZ1 at 2010-01-15
Obrazek
By kornfanhead at 2010-01-15
Obrazek
By kornfanhead at 2010-01-15
Obrazek
By kornfanhead at 2010-01-15
Obrazek
By kornfanhead at 2010-01-15
Obrazek
By kornfanhead at 2010-01-15
Obrazek
By kornfanhead at 2010-01-15
Źródła: renault.com lutura.lt, turbo.fr

Kolego icid mam pytanie. Na zdjęciach widać, że tunel silnika jest dość sporo wysunięty przed siedzenia. Czy ma to wpływ na komfort i bezpieczeństwo jazdy?

_________________
I Was Born To Be A Truck Driver.

B - 24 VIII 2004
C - 29 VIII 2009
Kurs Na Przewóz Rzeczy


Post Wysłano: 28 wrz 2010, 18:46
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 wrz 2010, 12:54
Posty: 17
GG: 0
Samochód: Nissan Cabstar

Użytkuję Nissana Cabstara (pierwowzór Renault Maxity) od 8 miesięcy. Auto ma silnik 2,5 l. i 130 koni skrzynia 6 biegowa , zabudowa kontener Iglocaar. Auto ma w tym momencie 65 000 km. Do zalet można zaliczyć ładowność sporadycznie jest w stanie poradzić sobie z 4 tonami na pace. Serwis (Nissana serwisuje Volvo Truck ) natomiast przy renówkach serwis to wada (a konkretnie ceny te same przeglądy, naprawy dużo droższe niż w Volvo). Cena nowego egzemplarza. Duża ilość praktycznych schowków w kabinie. Natomiast do wad można zaliczyć fotel kierowcy (żywcem chyba wyjęty z malucha , choć w maluchu był wygodniejszy) , hałas w kabine. Ogólnie jest to auto do dystrybucji miejskiej. Ja natomiast latam nim w trasy , nikomu nie polecam. Średnio robię około 500km, dziennie i wychodzę z niego skonany.


Post Wysłano: 06 lis 2010, 21:05

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 lis 2010, 20:39
Posty: 1
GG: 0
Samochód: Renault Mascott

Witam wszystkich, aktualnie jestem średnio szczęśliwym posiadaczem Renault Mascott i noszę się z zamiarem kupna Nissana Cabstara lub Nissana Atleona. Jeśli ktoś ma jakieś doświadczenia z tymi autami, bardzo proszę o info. Na razie wiem jedynie, że Cabstar i Maxcity to to samo i różnica polega jedynie na znaczku i cenie. W Renault Maxcity 35 2,5l. 130 km zaoferowano mi jako stałemu klientowi za 86000pln. netto( kupiłem u nich dwa Mascoty). Natomiast w Volvo Truck identycznego Cabstara zaoferowali za 68400 pln. netto bez łaski i "handlowej ściemy".
pozdrawiam wszystkich użytkowników portalu
Daro wa-wa


Post Wysłano: 29 gru 2011, 15:28

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 lip 2011, 13:35
Posty: 19
GG: 0
Samochód: saab 9000cs
Lokalizacja: Warszawa

Post Wysłano: 27 paź 2012, 16:45
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 cze 2008, 2:55
Posty: 262
GG: 6263155
Samochód: Citroen Berlingo 2.0 HDI

Gdybym miał wybierać auto do dalszych tras, na pewno nie wybrałbym Maxity. Co prawda sam kokpit wydaje mi się o niebo lepszy niż w nowym Masterze, bo tutaj schowków jest aż za dużo, to jednak świadomość, że fotel jest umiejscowiony prawie na sztywno nad osią skrętną to od razu czuje na plecach te wszystkie dziury na naszych drogach.
Szkoda tylko że w busach nie ma takich kokpitów, bo wtedy dało by się dobrze zorganizować życie w kabinie.

_________________
I Was Born To Be A Truck Driver.

B - 24 VIII 2004
C - 29 VIII 2009
Kurs Na Przewóz Rzeczy


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: