Strona 1 z 1 [ Posty: 15 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 05 mar 2007, 15:22

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 lut 2007, 11:51
Posty: 358
GG: 4107185
Lokalizacja: Zamość/Warszawa

"Specjalista od dostaw regionalnych"



Nowe Renault Premium Distribution (od 16 do 26 t) zapewnia nadzwyczajne osiągi oraz nową jakość prowadzenia samochodu.

Obrazek

Osiągi
Nowe silniki DXi7 lub DXi11 oferujące większą moc i pozwalające na uzyskanie optymalnego wzrostu średniej prędkości o 4 km/h, zależnie od rodzaju trasy.
Obniżenie zużycia paliwa o około 5%
Nowy układ napędowy oraz skuteczny układ hamulcowy zapewniają zwiększenie średniej prędkości przy zachowaniu bezpieczeństwa.
Największa ładowność na rynku wynosząca, przykładowo, 5 805 kg w samochodzie ze skrzynią 9-biegową i silnikiem o mocy 280 KM. Można przewieźć więcej za jednym razem !

Obrazek

Multifunctioneel
Wersje podwozia i ciągnika, 3 rodzaje kabin i do 14 rozstawów osi ; samochód zaprojektowano tak, by jak najlepiej spełniał oczekiwania użytkownika.
Ułatwiona zabudowa i montaż nadwozi powoduje skrócenie czasu przygotowania samochodu i wzrost jakości produktu końcowego : nowe rozstawy osi (co 200 mm) oraz nowe rozwiązania ułatwiające zabudowę, w tym specjalne otwory montażowe z przodu ramy, miejsca na przeprowadzenia przewodów do kabiny przez przegrody, zestaw montażowy.
Nowy, oddzielny blok elektroniczny umożliwiający łatwe i bezpieczne podłączenia układów elektronicznych zabudowy do instalacji samochodu bazowego.

Obrazek

Komfort
Nowa tablica rozdzielcza: cyfrowy wyświetlacz prędkości samochodu, jedyny na rynku oraz umieszczone pod kierownicą elementy sterowania sekwencyjną skrzynią biegów Optidriver+*
Nowa aranżacja kabiny – przytulne i ergonomicznie rozwiązane wnętrze zapewniające więcej przestrzeni.
Najlepszy na rynku dostęp do kabiny.
Niezwykle łatwe manewry parkowania : skrócenie promienia zawracania i przedniego zwisu. Nowa oś kierowana ze sterowaniem elektronicznym w samochodach z napędem 6x2.


za: http://www.renault-trucks.pl, zdjęcia za http://www.google.pl

_________________
http://trucksphoto.eu
http://como-it.pl || http://busy.info.pl || http://www.wpaluszku.pl


Tytuł:
Post Wysłano: 06 mar 2007, 21:29
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 19 lis 2006, 19:53
Posty: 136
GG: 4086911
Lokalizacja: Opoczno

Dla mnie najbrzydsza jest ta szybka na 1 zdjeciu zaraz za pasażerem. Wiem ze ma to wpływ na widocznosc ale troche szpeci :/ Volvo jest dla mnie ladniejsze (chociaz maja pewnie ten sam szkielet kabiny) Tyle do wygladu. Napewno lepiej wypada od strony technicznej. zreszta przyszłosc pokaze jak beda sie eksploatowac. :wink:


Tytuł:
Post Wysłano: 07 mar 2007, 12:20

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 sty 2007, 12:36
Posty: 27
Lokalizacja: Bydgoszcz

Ten wlot powietrza z przodu to mi przywodzi na myśl styl Korei Płd. z czasów wczesnej świetności Daewoo... (II połowa lat 90.)


Tytuł:
Post Wysłano: 07 mar 2007, 13:55
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 30 lis 2005, 17:01
Posty: 487
Lokalizacja: kędzierzyn-koźle

Koledzy jest taka szyba w opcji ale rzadko kto ją zamawia.


Tytuł:
Post Wysłano: 07 mar 2007, 19:41

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 paź 2006, 13:58
Posty: 22
Lokalizacja: BYDGOSZCZ

ma ktoś może fotki z wnętrza tej Renówki ??? bardzo byłbym wdzięczny

_________________
<< VOLVO FH 16 & DAF XF 105, DAF XF 95 >>
THE BEST TRUCK


Tytuł:
Post Wysłano: 07 mar 2007, 20:15
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 cze 2006, 21:27
Posty: 170
GG: 11262316
Samochód: Man TGX 18.440
Lokalizacja: Kutno

http://www.renault-trucks.pl <- zdjecia z wnętrza Renault znajdziesz tutaj ;)


Tytuł:
Post Wysłano: 07 mar 2007, 21:37
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 sty 2006, 15:24
Posty: 72
GG: 6565476
Lokalizacja: Nowogród Bobrzanski k.Zielonej Góry DK 27

http://www.renault-trucks.pl/renault-pr ... ml?lang=pl
Tu masz wnętrze kabiny 360 stopni.
A co do samochodu :
Mi się podoba . Kabina prawie jak Midlum a zderzak Premium taki maly mieszaniec :wink:

_________________
Piszę poprawnie po polsku


Tytuł:
Post Wysłano: 30 mar 2007, 16:11
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 30 lis 2005, 17:01
Posty: 487
Lokalizacja: kędzierzyn-koźle

Moc nowego DISTRIBUTION zaczyna się od 320 po 370, 410, 450 pojazd z najdłuższa kabina może być w opcji z globikiem, jeżeli chodzi tu o funkcjonalność tego pojazdu jest większą od brata bliźniaka dwu jajowego ROUTE. Pojazd ten właśnie staje się najbardziej z jakichkolwiek marek i typów najbardziej dopasowany możliwościami do potrzeb klienta


Tytuł:
Post Wysłano: 01 kwie 2007, 19:35
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 wrz 2006, 20:07
Posty: 162
GG: 958060
Lokalizacja: Żywiec

Cytuj:
Moc nowego DISTRIBUTION zaczyna się od 320 po 370, 410, 450
Coś mi się nie zgadza bo z tego co ja wiem to moce zaczynają się od 240, 280 KM potem 320... Nie byłem pewien i sprawdziłem to na stronie Renaulta i tam jest tak jak mówie. Jeśli dobrze myśle to 240, 280 i 320 to silniki DXi7 a powyżej 370 to już chyba DXi11.


Tytuł:
Post Wysłano: 06 kwie 2007, 12:45
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 30 lis 2005, 17:01
Posty: 487
Lokalizacja: kędzierzyn-koźle

Masz kolego racje nie wspomniałem o mniejszym silniku
Ma moc 240 i 280 koni wiec moce tego pojazdu to 240, 280, 320, 370, 410 i 450 koni i to najbardziej uniwersalna ciężarówka firmy RENAULT TRUCK.


Tytuł:
Post Wysłano: 07 gru 2007, 20:52

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 sty 2007, 15:03
Posty: 39
GG: 5325982
Lokalizacja: Legnica

Ja dodam fotke Renault Premium Distribution tylko ze stara werske dla porownania :

Tutaj macie z silinikie 220Dci
Obrazek
I 420Dci
Obrazek
Obrazek


Post Wysłano: 21 sty 2011, 21:00
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 27 gru 2010, 12:47
Posty: 148
GG: 2982986
Samochód: Veicolo Italiano
Lokalizacja: EP

A co lepsze do dystrybucji regionalnej ? Midlum czy Premium Distribution ?

_________________
Kat. B - 2012
Wózki kat. II WJO - 2013
Kat. C, C+E, KW - 2023
Szeroko pojęty TRANSPORT - to część mojego życia


Post Wysłano: 23 sty 2011, 18:35

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 maja 2007, 19:08
Posty: 33
GG: 0
Samochód: Renault Premium, Nissan X-Terra
Lokalizacja: Białystok

Cytuj:
A co lepsze do dystrybucji regionalnej ? Midlum czy Premium Distribution ?
zalezy co i ile chcesz wozic - z tego co sie orientuje to midlumy maja max 12 dmc a premiumki nawet 24 dmc no i premiumke mozesz kupic nawet 24 paletowa


Post Wysłano: 23 sty 2011, 23:43
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 gru 2006, 19:44
Posty: 168
GG: 7571940
Samochód: Mercedes Atego, Renault Premium
Lokalizacja: Bydgoszcz

Cytuj:
Cytuj:
A co lepsze do dystrybucji regionalnej ? Midlum czy Premium Distribution ?
zalezy co i ile chcesz wozic - z tego co sie orientuje to midlumy maja max 12 dmc a premiumki nawet 24 dmc no i premiumke mozesz kupic nawet 24 paletowa

midlumy mają również po 16T dmc ;) a co do 24palet midlumy też takie są, np. http://otomoto.pl/renault-midlum-270-T2052633.html

_________________
-Renault Premium 440DXi Zdjęcia
Pomykam tandemem :P
GG:7571940


Post Wysłano: 24 sty 2011, 11:06

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 maja 2007, 19:08
Posty: 33
GG: 0
Samochód: Renault Premium, Nissan X-Terra
Lokalizacja: Białystok

Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
A co lepsze do dystrybucji regionalnej ? Midlum czy Premium Distribution ?
zalezy co i ile chcesz wozic - z tego co sie orientuje to midlumy maja max 12 dmc a premiumki nawet 24 dmc no i premiumke mozesz kupic nawet 24 paletowa

midlumy mają również po 16T dmc ;) a co do 24palet midlumy też takie są, np. http://otomoto.pl/renault-midlum-270-T2052633.html
no ale taki to chyba jedynie do wozenia papieru toaletowego albo poduszek - ladownosc 5470 kg na 24 pal to niecale 230 kg na miejsce paletowe

no czyli tak jak wczesniej mowilem zalezy jaki towar ma byc wozony - wiadomo ze najlepiej na dystrybucji bylo by jezdzic czyms krotkim bo latwiej sie wszedzie wcisnac


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 15 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: