Witam. Przeszukałem cale forum i nie znalazłem docelowej odpowiedzi na moje pytania. Jestem nowy na forum, mój pierwszy temat wiec liczę na wyrozumiałość z Waszej strony. Przechodząc do sprawy w której pisze chciałbym zapytać o eksploatacje w/w samochodu z tymi `bajerami`.
1. Ile idzie AdBlue w stosunku do paliwa, jaka jest jego cena.
2. Ile palą średnio te silniki
3. Czy są awaryjne podzespoły odpowiadające za AdBlue
4. Jakie Euro polecacie 3/4/5
5. O tych skrzyniach (optidriver) czytałem ale jeśli ma ktoś coś do powiedzenia na ich temat to z miłą chęcią poczytam.
Będzie to śmigać w transporcie krajowym (może na wiosnę zagranica) z naczepa firanką.
Rejestracja:13 gru 2009, 15:49 Posty: 288
Samochód: 21' 590 S
Lokalizacja: G D A Ń S K
Jeżeli jezdzisz na zachód to oczywiste że jak najlepiej E5. Jako że w Volvo jest ten sam system AdBlue co w Volvo, a o owym podzespole nie słyszałem negatywnych opinii więc myślę lać i jechać.
Ceny tego specyfiku to ca.45 centów, na zachodzie - dokładniej w Holandii.
A słyszałem o czymś takim że są warianty silnik DXI ale nie EURO 5 tylko EURO 3 (bez adblue) Spotkał się ktoś z czymś takim.? Jeśli wiecie kto ma taki samochód na sprzedaż z zachodu to niech się odezwie.
A słyszałem o czymś takim że są warianty silnik DXI ale nie EURO 5 tylko EURO 3 (bez adblue) Spotkał się ktoś z czymś takim.? Jeśli wiecie kto ma taki samochód na sprzedaż z zachodu to niech się odezwie.
Ojciec takim egzemplarzem jeździ. Na allegro się na pewno taki znajdzie, tylko trzeba poszukać.
Rejestracja:14 wrz 2008, 16:36 Posty: 73
GG: 0
Samochód: Renault
U nas w firmie są Magnumki zarówno DXI 440 E-3 (bez Adblue ) oraz DXI 460 E-5. z Adblue. 440 jest to silnik 12 litowy a 460 13 litrowy. Magnum 460 mają mniejsze zużycie paliwa, i z tego co rozmawiałem z mechanikami w serwisie tak jest też w innych firmach. Cena adblue jest zróżnicowana od tego jaką ilość się kupuje. W 1000 litrowych pojemnikach wychodzi około 0.98 gr netto, a w 30 litrowych około 1,25 zł. Zużycie adblue wychodzi około 40-50 litrów na 1000 litrów paliwa, w zależności jak jest obciążony silnik. Jeżeli chodzi o awaryjność pompy do adblue, to jest niewielka, pod warunkiem, że nie użyjesz lejka lub kanistra po ON lub innej tłustej cieczy. Pompa nie cierpi nic tłustego. Ze skrzyniamy optidriver II jakie mamy w paru autkach, nie było do tej pory problemów. Jest to skrzynia jak i silnik od VOLVO, tylko ma inne oprogramowanie.
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 15 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę