Strona 8 z 12 [ Posty: 223 ] Przejdź na stronę Poprzednia 16 7 8 9 1012 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 07 sty 2010, 21:55
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 19 gru 2007, 0:23
Posty: 109
GG: 10480858
Samochód: 440 dxi
Lokalizacja: Pniewy

Tzn, u nas było tak że Webasto za pierwszym razem się włączało i chodziło, po wyłączeniu już nie chciało odpalić.
Wyczyściliśmy na firmie, jednak to nie pomogło.
Auto pojechało do elektryka i okazało się, że padł jakiś przekaźnik.

_________________
Uczeń Technikum Logistycznego ;)


Post Wysłano: 25 mar 2010, 4:24
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 31 sie 2008, 12:48
Posty: 1
GG: 0
Samochód: '03 Scania 124L 420 Topline
Lokalizacja: Kiedys Gdansk-Teraz Grimsby

Witam.
Na poczatku chcialbym oznajmic ze nie mialem jeszcze blizszego kontaktu z Premium'kami (gdyz przejechanie sie ok. 10-15 km mozna zaliczyc jako przelotne spotkanie), ale z tego co zauwazylem to zdecydowana poprawa materialow wykonczeniowych.
W pierwszej generacji wnetrze wydawalo mi sie niezbyt dobrze spasowane (porownane w kilku egzemplarzach) i "tanie". W nowym modelu (hmmm... Nowym... Juz kilka dobrych latek ma...) widac zdecydowana poprawe. Materialy wygladaja przyjemniej i ogolnie jakos lepiej wykonane.
Wczesniej nie zwracalem jakos na nie uwagi i zbytnio sie nie interesowalem tym modelem Renault, lecz jako ze niedlugo zmieniam miejsce pracy i dowiedzialem sie ze bede jezdzil modelem drugiej generacji moja postawa i zainteresowanie wzgledem tego pojazdu zmienilo sie diametralnie.
Ogolnie jestem zadowolony, gdyz aktualnie poruszam sie Scania 4-ej generacji 420-ka rocznik 2001 w niskiej kabinie (na czyms trzeba zaczac... :/) wiec nie oszukujac nikogo, a przede wszystkim samego siebie, cokolwiek bym nie dostal to o cos gorszego trudno.
Z tego co jak narazie sie dowiedzialem to wszyscy kierowcy jezdzacy Premium'kami serii drugiej chwala sobie te pojazdy. Wiadomo ze nie jest to ciezarowka ich marzen, ale jezdzi sie tym co szef daje, a nie tym czym by sie chcialo.
Mam jeszcze wiele pytan i watpliwosci, lecz przeszukuje aktualnie forum i mam nadzieje ze znajde odpowiedzi na wszystkie moje "problemy". Jesli nie to juz niedlugo zaczne nekac innych uzytkownikow upierdliwymi pytaniami... :P

P.S. Przepraszam za brak polskich znakow lecz nie posiadam polskiej czcionki...

_________________
Kiedy patrzę tak, to mnie widać, ale kiedy tak, to już nie. Widać mnie, nie widać. Widać. Nie widać. Nie widać. Widać. Trochę widać, nie widać, teraz widać.


Post Wysłano: 18 kwie 2010, 19:42

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 sty 2010, 12:19
Posty: 8
GG: 3192795
Samochód: mazda

panowie mam pytanie
jak w tym premium na zdjęciu zmienia się biegi, czy jest przebitka czy coś innego?
http://word.tarnobrzeg.pl/pojazdy/renault.html

wiem że jest jeszcze nowszy model i tam się zmienia za pomocą przełącznika czyli jak jade na 4, to przełącznik u góry naciskam wrzucam sprzęgło i wrzucam 5.
A jak jade przypuśćmy na 6 biegu to schodzę na 5, przełącznik naciskam na dole i wrzucam sprzęgło i 4 bieg, dobrze mówię ? i kiedy trzeba wcisnąć ten przełącznik, dopiero jak chce zmienić skrzynie czy poprostu jak wiem że jadąc na danym biegu będe zmieniał skrzynie ?
bo jutro mam egamin a tam mają trzy samochody, dwa takie jak na fotce w linku a jeden najnowszy
na nauce miałem premiumke z przebitką


Post Wysłano: 18 kwie 2010, 22:01
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 mar 2009, 20:52
Posty: 1348
Lokalizacja: BIA

Według schematu biegów który jest koło dźwigni hamulca ręcznego, myślę że jest to skrzynia z przebitką. A jeżeli dostanie ci się skrzynia z przełącznikiem to skrzynie między małą a dużą najlepiej zmieniać kiedy drążek jest w pozycji "luz". Na desce rozdzielczej na pewno będzie jakaś kontrolka która informuje na jakiej skrzyni jedziesz, małej (przełączniki w dół) czy dużej (przełącznik w górę). Schemat biegów w Reni jest prawdopodobnie taki taki: http://i.imagehost.org/0343/bez_tytu_u.jpg.
Między skrzyniami przechodzi się tak: 4 -> Luz -> przełącznik w górę -> 5 (czyli drążek ustawiasz w miejscu 1) analogicznie ze skrzyni dużej na małą 5 -> luz -> przełącznik w dół -> 4.
Nie jeździłem co prawda Renią z taką skrzynią ale myślę że tam jest podobnie jak w MANach, tzn. są 2 biegi wsteczne i 2 ślimaki wiec jak chcesz wrzucić 5 to uważaj żeby nie machnąć za mocno drążkiem bo zamiast 5 będziesz próbował wbić R :)
Jeszcze jedno, wydaje mi się, że w Reniach skrzynia z przełącznikiem jest stosowana w najmocniejszych silnikach, w WORDowskich wózkach raczej nie zobaczysz takiej skrzyni.

_________________
Uśmiech Paryża 420dci, Ferrari Stralis 450, Robur MP2 1841, JelczNL 106 460, Kania R 450, Kania NG R 450, Iveco Stralis MY16 480 ...


Post Wysłano: 28 cze 2010, 23:07
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 cze 2010, 22:56
Posty: 1
GG: 8779344
Samochód: Renault Premium Route 450Dxi Euro 5
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki

Mi tam się ona podoba wizualnie ale gorzej z mocą bo wolno się zbiera. Ale ogólnie na nią nie narzekam bo miło się w niej spędza czas w podróży :] :] :]


Post Wysłano: 19 sie 2010, 11:35

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 19 sie 2010, 11:20
Posty: 1
GG: 0
Samochód: renult premium

witam mam 45 lat jezdze zawodowo od 21 lat mailem przyjemnosc jedzidzic busem mercedesem 311, scanią r , dafem 95 i 105 super space cab, jezdzielem nimi oprocz busa caly czas na zagranice caly zachod i ukraina. dafem jedzilem 7 lat i niestety firma zainwestowala w dwa volva transport zaczal sie sypac nie bylo z czym jezdzic na zachod i zwolnilem sie. poszlem do innej firmy i siadlem na premiumke dxi 450. moim zdaniem to auto nie nadaje sie do jazdy jest male, gorne lozko jest zrobione chujowo zajmuje prawie cale miejsce na dolnym. sciagnąlem go bo jezdze sam. wspolczuje tym ktorzy jezdzą tym autem w podwojnej obsadzie. niestety mam nadwage waze 110 kilo i nie mam sie tam nawet jak obrocic naszczescie jedze tylko po kraju. od tego [wycenzurowano] tunelu mam juz dolki w lytkach. z checią wrocilbym na mojego dafa. mam do sprzedania 20 proporczykow i proporczyk z napisem scania zaslony do kabiny z dafa i dywany z dafa. kto jest zaiteresowany niech pisze na forum. a i jjeszcze jedno cala deska rozdzielcza zaczyna sie sypac po 2 latach jazdy schowki so nieporeczne i szkrzynia biegow nie ma przebitki jak kolego wczesniej to powiedzial sprzeglo ledwo zaskakuje lodowka jest za mala. plusem jest to ze na komputerze pokladowym najpierw informuje o przekroczeniu predkosci a dopiero potem tachograf to zapisuje.
pozdrawiam i do zobaczenia na drodze
nq


_______________
Od Premiumki i Iveca trzymaj sie z daleka :)


Post Wysłano: 05 maja 2011, 19:48
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 mar 2006, 22:05
Posty: 422
Lokalizacja: Poznań

Pytanie do osób eksploatujących najnowsze wersje tegoż pojazdu, zarówno te 450 jak i te 460 konne!!
Czy mieliście problem, słyszeliście może od kogoś o wadliwym drążku w układzie kierowniczym??


Post Wysłano: 11 maja 2011, 12:24
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 lis 2007, 21:16
Posty: 96
GG: 2073976
Lokalizacja: Koszalin

Koledzy wie ktoś może czy można dostać premiumke II ale z analogowymi zegarami np takimi jak w premium I? jest taka opcja czy nie?

_________________
elo elo


Post Wysłano: 11 maja 2011, 13:25
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 27 maja 2009, 18:23
Posty: 102
GG: 9805936
Samochód: Renault Premium
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki

Raczej nie. A tak w ogóle to po co Ci analogowe zegary? Jak dla mnie właśnie ten cyferblat jest świetnym rozwiązaniem. Możesz co najwyżej zrobić sobie samoróbkę, bo raczej nikt inny tego zadania nie zrobi :E .

_________________
MAN TGX XLX 18.440 2015 ;)

17.06.2015 - B


Post Wysłano: 11 maja 2011, 13:31
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 lis 2007, 21:16
Posty: 96
GG: 2073976
Lokalizacja: Koszalin

Pytam z ciekawości jakoś lepiej mi się widzą analogi

_________________
elo elo


Post Wysłano: 11 maja 2011, 13:57
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 27 maja 2009, 18:23
Posty: 102
GG: 9805936
Samochód: Renault Premium
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki

A mnie ciekawi jedno: 2006 r. Premium 440 DXi bez ADblue to Euro 4 czy Euro 3?

_________________
MAN TGX XLX 18.440 2015 ;)

17.06.2015 - B


Post Wysłano: 11 maja 2011, 14:37
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 kwie 2005, 23:22
Posty: 2429
Samochód: Scania
Lokalizacja: Jelcz Laskowice

Cytuj:
A mnie ciekawi jedno: 2006 r. Premium 440 DXi bez ADblue to Euro 4 czy Euro 3?
Euro3... Wszystkie pojazdy Renault o normie czystości spalin wyższej niż E3 wyposażone są w układ SCR.


Post Wysłano: 15 maja 2011, 12:16
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 gru 2006, 19:44
Posty: 168
GG: 7571940
Samochód: Mercedes Atego, Renault Premium
Lokalizacja: Bydgoszcz

Apropo Premium II 440Dxi euro 3, miał ktoś z taką styczność? Za tydzień odbieram ją dla siebie ;-)

_________________
-Renault Premium 440DXi Zdjęcia
Pomykam tandemem :P
GG:7571940


Post Wysłano: 15 maja 2011, 12:59
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 kwie 2005, 23:22
Posty: 2429
Samochód: Scania
Lokalizacja: Jelcz Laskowice

Cytuj:
Apropo Premium II 440Dxi euro 3, miał ktoś z taką styczność? Za tydzień odbieram ją dla siebie ;-)
Ja przez pewien czas ciągałem cementosilos takim ciągnikiem. Mój pojazd pochodził z 2006 roku, wyposażony był w niską kabinę z leżanką oraz manualną skrzynię biegów.
Ogólnie rzecz biorąc to samochód jest idealny do pracy w ciężkiej dystrybucji - na dłuższych dystansach może być męczący.
Na uwagę zasługuje fakt niezłych materiałów wykończeniowych oraz bardzo dobrego ich spasowania - plastiki nie trzeszczą i jeżeli trafisz na zadbany egzemplarz powinny wyglądać nieźle.
Wąska, krótka kabina w połączeniu z szerokim tunelem silnika skutkuje ciasnotą w miejscu na nogi - prawa łydka zawsze ma kontakt z tunelem silnika. Pasażer też nie ma zbyt wiele przestrzeni w tym miejscu.
Pozycja za kierownicą ok, chociaż kierowcy o wzroście ponad 190cm mogą mieć problem z dobraniem odpowiedniej - wygodnej pozycji za sterem.
Bardzo fajna i czytelna deska rozdzielcza, jedynym jej ergonomicznym mankamentem jest obsługa tempomatu - klawisze na górze deski rozdzielczej - znacznie lepsza byłaby dźwignia przy kierownicy.
Klimatyzacja bardzo wydajna, leżanki wygodne.
Premium raczej słabo wypada także pod względem podręcznych schowków i uchwytów na napoje - te, które są są tak płytkie, że puszka picia bez większego wysiłku je opuszcza.
Silnik - jednostka dynamiczna i, jak na 11 litrowca, mocna. Przy naszej pracy zadowalała się zużyciem na poziomie 32 - 34 litrów. Skrzynia biegów ZF - znana, prosta, sprawdzona - fajnie, że zmiana zakresów w tym modelu odbywa się przełącznikiem, a nie przebitką.
Zawieszenie, jeżeli kabina jest na poduszkach, jest raczej komfortowe. Prowadzenie samochodu poprawne - układ kierowniczy dość precyzyjny, hamulce wydajne - polecam wersje wyposażone w 5 stopniowy Intarder.
Ogólnie samochód jest "kompaktem" więc nie można spodziewać się po nim wygody typowego dalekodystansowca, ale jako dystrybutor spisuje się wyśmienicie.
Uwaga! Ciągniki te są bardzo podatne na niską kulturę techniczną - zalecam serwisować zgodnie z książką w sprawdzonych stacjach obsługi, najlepiej wyposażonych w komputer diagnostyczny Renault :wink:


Post Wysłano: 15 maja 2011, 13:12
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 gru 2006, 19:44
Posty: 168
GG: 7571940
Samochód: Mercedes Atego, Renault Premium
Lokalizacja: Bydgoszcz

Dzięki za info ;) Auto juz ogladalem jest całkiem zadbane jak na 06r. ;) Będzie chodziło w zestawie na tandemie po kraju, myślę że będę zadowolony :P

_________________
-Renault Premium 440DXi Zdjęcia
Pomykam tandemem :P
GG:7571940


Post Wysłano: 15 wrz 2011, 14:52

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 sie 2006, 9:55
Posty: 402
GG: 12223752
Lokalizacja: Suwałki (DK8)

Pozdrowienia dla Kierowcy!
Obrazek

_________________
http://www.flickr.com/photos/dk8/


Post Wysłano: 27 lis 2011, 20:38

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 paź 2010, 17:16
Posty: 816

Obrazek


Post Wysłano: 13 lut 2012, 20:39
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 sie 2005, 15:04
Posty: 2873

Potrzebowałbym informacji na temat pojemności zbiorników paliwa Renault Premium 2010 rok. Lewy, duży, podwieszony na czterech opaskach z "wcięciem" na stopień. Prawy, mały, ok. 1/3 wielkości dużego, podwieszony na dwóch opaskach. Dla ułatwienia dodaję dodaję zdjęcia. Z góry dzięki za pomoc.

Obrazek Obrazek


Post Wysłano: 14 lut 2012, 16:00
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 sty 2010, 15:28
Posty: 28
GG: 0
Samochód: volvo

Podrzuć mi vin na pw to ci odpowiem dokładnie:)


Post Wysłano: 23 lut 2012, 11:11
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 lut 2012, 11:06
Posty: 3213

Witam. Może zły temat, ale pytanie do użytkowników premium II, czy wymieniał już ktoś żarówki podświetlenia pokręteł nawiewu? Mam takiego konia dopiero od tygodnia i nie mam podświetlenia a w nocy to trochę uciążliwe. Pozdrawiam


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 8 z 12 [ Posty: 223 ] Przejdź na stronę Poprzednia 16 7 8 9 1012 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: