Auto-Mix - lodówki samochodowe, klimatyzatory postojowe, usługi transportowe, transport międzynarodowy.

Truck-Man Części Man

40TON.netKonektor5000.pl anteny CB radia



Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
PostWysłano: 24 kwie 2012, 14:08 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 08 lis 2008, 22:08
Posty: 65
GG: 0
Samochód: ISUZU
Witam chciałbym poznać od użytkowników tego auta parę opinii na tema awaryjności tego ciągnika, jak sprawuje się system adblue. Czy w wypadku uszkodzenia adblue moc spada i wzrasta zużycie paliwa. Jak ze spalaniem pod firanką trasa dk-it z pełnymi ładunkami.Jakie są jego typowe dolegliwości. Oraz opinie o skrzyni biegów automat . Chcę zakupić albo tga albo magnum 460-500 dxi jednak nie wiele opinii o nich znam. Z góry dziękuję za odpowiedzi. Ceny typowych części eksploatacyjnych


Na górę
PostWysłano: 24 kwie 2012, 20:05 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 17 sty 2007, 22:50
Posty: 798
Lokalizacja: Ślesin / Konin
Renault dzisiaj jest produkowane na podzespołach Volvo. Silnik, skrzynia biegów, rama, zbiorniki i chyba nawet mosty są od Volvo. Wydaje mi się, że to duży plus dla Premium i Magnum, że mają szwedzkie podzespoły. Optidrive z Magnum to I-Shift, słyszałem gdzieś, że ma mniej elektroniki. Działanie skrzyni jak najbardziej na plus, biegi zmienia płynnie dodatkowo opcja zmiany manualnej.

Z tymi systemami Adblue to temat rzeka. Z moich obserwacji wynika, że najczęściej ulegają awarii w Dafie, Manie i czasami Scanii. Podobno usterki powodują brudne bańki czy lejki, najczęściej tłuste.


Na górę
PostWysłano: 24 kwie 2012, 20:53 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 5125
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew
Mca pisze:
Renault dzisiaj jest produkowane na podzespołach Volvo.


Porównaj korbowód z volvo a magnumki dxi na podzespołach volvo :) ten silnik jest tylko zewnątrz podobny do volvo dużo czesci się różni, moim zdaniem wielka lipa która dużo pali i nie jedzie. Dzisiaj klient u mnie zostawił za skrzynie automatyczną od takiego cuda 12tyś za remont :) więc pozdrawiam z tym autem. Zrobiłem tych parchów kilkanaście taniej wyjdzie ci w użytkowaniu i opłatach autostradowych e-tech 440 e3

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Na górę
PostWysłano: 24 kwie 2012, 23:18 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 17 sty 2007, 22:50
Posty: 798
Lokalizacja: Ślesin / Konin
Łukaszmechanik pisze:
Mca pisze:
Renault dzisiaj jest produkowane na podzespołach Volvo.


Porównaj korbowód z volvo a magnumki dxi na podzespołach volvo :) ten silnik jest tylko zewnątrz podobny do volvo dużo czesci się różni, moim zdaniem wielka lipa która dużo pali i nie jedzie. Dzisiaj klient u mnie zostawił za skrzynie automatyczną od takiego cuda 12tyś za remont :) więc pozdrawiam z tym autem. Zrobiłem tych parchów kilkanaście taniej wyjdzie ci w użytkowaniu i opłatach autostradowych e-tech 440 e3


Jesteś chyba uprzedzony do Magum DXI. Trudno, żeby ktoś do mechanika przyprowadzał sprawne samochody. To, że Twój klient miał problemy to nie znaczy, że każdy model tak ma. Ja osobiście podchodziłem z dystansem do tego modelu, jednak sie przekonałem. Opinie o DXI też są całkiem dobre, wystarczy wpisać w Google "Magnum DXI opinie". Stereotyp jak widać pozostał.


Na górę
PostWysłano: 26 kwie 2012, 21:14 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 5125
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew
renówka ma najdroższe zawory pneumatyczne ze wszystkich producentów. Pneumatyka w tym aucie to kosmos.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Na górę
PostWysłano: 28 kwie 2012, 18:23 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2006, 22:05
Posty: 440
Lokalizacja: Poznań
W tej kwestii faktycznie, zgodzę się, że od jakiegoś czasu marka Renault natychmiast kojarzona jest z Volvem. A tak naprawdę to wiele istotnych komponentów, które rzekomo pochodzą ze szweda, nie miały z nim styczności. Natomiast o samej awaryjności tychże pojazdów ze względu na to, że są albo francuzami albo francuzami na bazie szwedów nie powiem nic. W firmie, w której pracuję eksploatujemy 3 takie egzemplarze z 460 konnymi silnikami, oczywiście z automatycznymi skrzyniami biegów. Problemów większych z nimi nie ma, aczkolwiek muszę potwierdzić, że wszelkie zawory, zaworki, uogólniając PNEUMATYKA to nie jest najmocniejsza strona tego producenta. Jak na razie w Magnumkach się to nie uwidacznia, ale mniejsze siostry cierpią na to nader często.


Na górę
PostWysłano: 28 kwie 2012, 21:28 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 5125
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew
Automat w magnum dxi i volvoski ishift niby to samo a sie naciełem ostatnio. Kupiłem kasete (sterownik) od volvo do zakładania widełki nie pasują w volvie są pół centymetra grubsze, po wymianie widełek okazało sie że magnum ma kasete na 3 wtyczki volvo na dwie :mrgreen:

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Na górę
PostWysłano: 10 maja 2012, 21:55 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 04 cze 2011, 14:58
Posty: 106
GG: 12
Samochód: DAF
Przy przebiegu 660 tyśięcy pociągnie jeszcze taka 500 ?


Na górę
PostWysłano: 10 maja 2012, 22:31 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 5125
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew
Wymieniałem teraz pare dni temu w 440dxi panewki przy milionie na zaś.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Na górę
PostWysłano: 12 maja 2012, 21:42 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 12 maja 2012, 21:29
Posty: 1
Samochód: RENAULT
Witam. Jestem tu nowy tak więc proszę o wyrozumiałość. Kupiłem Renault Magnum 2007 r. 460 DXI Z Belgii. Sprzedający zapewniał, że Renia ma normę spalin Euro 5. Do samochodu otrzymałem certyfikat normy spalin oryginał wydany przez Renault Truck Belgia z pieczątkami itp. Certyfikat oczywiście EURO 5. Dzwoniąc do Renault Truck Polska - podając VIN samochodu - Serwisant powiedział mi, że Renault jest Euro 4. Na drzwiach mam 460 DXI Euro 5

Czy ktoś może się orientuję o co tu chodzi ???

Jak rozpoznać czy samochód jest Euro 4 czy Euro 5 ???


Na górę
PostWysłano: 13 sty 2013, 16:41 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2012, 17:21
Posty: 31
GG: 609252
Samochód: VW Golf III, IV 1.9TDI
Lokalizacja: Sochaczew [WSC]
Jeśli ma adblue to jest Euro5.


Na górę
PostWysłano: 13 sty 2013, 21:19 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 16 lip 2006, 21:21
Posty: 61
Lokalizacja: SILESIA
euro 4 też jest z adblue


Na górę
PostWysłano: 13 sty 2013, 22:49 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 13 lis 2012, 19:25
Posty: 154
GG: 24669342
Dokładnie my też mamy E4 z ad blue z 07roku


Na górę
PostWysłano: 15 sty 2013, 10:29 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sty 2010, 15:28
Posty: 28
GG: 0
Samochód: volvo
Witam,
wszytko się zgadza i nie jest to żadne oszustwo,
na 99% kupiłeś kolego magnum euro 5 incentive,
na zachodzie auto klasyfikowane jako e5,
w PL jako e4, jest możliwość przerobienia tego na pełne e5,
musisz kontaktować się z serwisem.


Na górę
PostWysłano: 29 gru 2016, 15:43 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 29 gru 2016, 15:42
Posty: 2
Pytanie do osób posiadających Magnum DXI. Czy lepiej zalać półsyntetykiem czy mineralnym w przypadku gdy nie wiadomo co wcześniej było lane? Ostatnio przy zakupie reflektorów rozmawiałem z doradcą doradzili mi, że lepiej mineralny. Też mi się tak wydaje, bo uszczelni silnik itp. Przy okazji znacie jeszcze jakieś miejsca gdzie można kupić most napędowy i dyferencjał?


Na górę
PostWysłano: 29 gru 2016, 22:25 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 25 paź 2016, 7:40
Posty: 11
Samochód: DAF
Jeżeli ma sprawne adblue zalej go olejem do tego przystosowanym


Na górę
PostWysłano: 30 gru 2016, 0:53 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 23 maja 2007, 19:31
Posty: 820
GG: 1
Nie kombinuj. 15W40. Obsługa co 60 kkm. Do 40 kkm ani grama oleju nie dolewane, potem maks. 5 l i wymiana.


Na górę
PostWysłano: 30 gru 2016, 20:04 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 30 paź 2011, 20:57
Posty: 314
GG: 0
Samochód: Jeszcze nie mam :D
Co wy [wycenzurowano], jak można z gorszego oleju na lepszej jakości zmienić.

Mineralny co 30 tyś my zmieniamy, pół syntetyk co 50.

_________________
" Home is where the heart is "


Na górę
PostWysłano: 30 gru 2016, 20:10 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lut 2012, 11:06
Posty: 3232
Samochód: w dizlu :D
Jak do tego auta to tylko półsyntetyczny! Ja ostatnio gdzieś czytałem o tych gadaniach że jak już ma ileś tam kilometrów to tylko syntetyczny olej. Jeśli nie bierze oleju wiadrami tyllko tak jak ktoś napisał 5l na 20k to czym tu się martwić? Półsyntetyczny odpowiednio dobrany tzn. jego gęstość itd i nie ma się czym martwić. Jak bierze olej to trzeba go uszczelnić albo zrobić kapitalny remont bo to znaczy, że coś go zjada. Części kupisz we firmie Lis Truck w Krzymowie pod Koninem. Rozbierają tyko Volvo i Renault. Części tam spooooro ;)

_________________
Naczelny bankurt WC z zakazem wypowiedzi ;)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  

Christ - Myjnie samochodów ciężarowych i autobusów

Forum Samochodowe4trucks.pl - portal kierowcy