Strona 11 z 23 [ Posty: 447 ] Przejdź na stronę Poprzednia 19 10 11 12 1323 Następna
Autor
Wiadomość
Tytuł: Re: Man TGA
Post Wysłano: 18 paź 2009, 19:11

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 mar 2007, 20:10
Posty: 320
Lokalizacja: ??Bialystok

Prosze o opinie uzytkownikow silnika 480km comon rail 04 rok : :>


Tytuł: Re: Man TGA
Post Wysłano: 03 lis 2009, 18:49
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 lip 2006, 17:19
Posty: 108
GG: 0
Samochód: Man TGA 18.480
Lokalizacja: Wrocław

Pod 700tyś. padły dwa wtryski ale paliwo było na pewno syfiaste i w oryginale nie miał separatora, ogólnie jest wrażliwy na gorsze paliwo, czuć to przy wkręcaniu się na obroty, sprzęgło poszło się kochać(automat), przy czym podczas wymiany okazało się, że w międzyczasie weszła przeróbka i trzeba było wymienić trochę więcej części. Musiałbyś poszukać trochę tego opisywałem swego czasu.
Od jakiś 200tyś. kompletnie nic się nie dzieje, gwiżdże aż miło.

Jak sobie coś przypomnę to dam znać.


Tytuł: Re: Man TGA
Post Wysłano: 03 lis 2009, 21:27

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 mar 2007, 20:10
Posty: 320
Lokalizacja: ??Bialystok

Dzięki ale tyle czasu się zastanawiałem nad nim ze go sprzedali i zostaje mi nieszczęsna 410 :/


Tytuł: Re: Man TGA
Post Wysłano: 04 lis 2009, 17:18
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 lip 2006, 17:19
Posty: 108
GG: 0
Samochód: Man TGA 18.480
Lokalizacja: Wrocław

Wczoraj miałem właśnie przyjemność pojeździć TGA 410 z 2001 roku na automacie, a wcześniej sporo kilometrów w podwójnej 410 z 2003 roku w manualu biedniejsza wersja.
W porównaniu do 480 2004r pierwsze co się rzuca w oczy, a raczej uszy to to, jak głośny jest silnik przy wkręcaniu się na obroty, w obydwu 410 kabina jest twardsza, przy czym jeszcze twardością się różnią między sobą(szkoda,że na minus). Ogólnie odczuciowo samochody te prowadzą się jakoś tak sztywno. 480 nawet na gorszych drogach po prostu płynie.
Jeśli chodzi o podwozie 410 są u nas na przodzie na wąskich kapciach, jednak na szerokich przyjemniej się jeździ, ale to może kwestia gustu.

Jakiś wielkich ciężarów nie wozimy ale zaskoczyło jak przyjemnie mimo mniejszej mocy wkręcają się na obroty.

Raz za kierowcę byłem tym z 2003 roku na serwisie, puścił uszczelniacz wału na tylnym moście i rozleciało się łożysko napinacza paska alternatora - ponoć typowa sprawa.


Tytuł: Re: Man TGA
Post Wysłano: 04 lis 2009, 20:51

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 mar 2007, 20:10
Posty: 320
Lokalizacja: ??Bialystok

No własnie ten też jest w automacie ,bałem się tej 480km z tego powodu ze tak jak mi powiedziano do starego silnika dodali wtrysk comon rail, no ale ten moze tez nie będzie zły jest to model 26,410 03r lx w piątek jade go obejrzeć.Mam znajomego na serwisie mana w Białymstoku byłem u niego i doradził mi żeby wybrać albo 410-460 :>


Tytuł: Re: Man TGA
Post Wysłano: 09 sty 2010, 18:44

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 lip 2007, 15:53
Posty: 195

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Tytuł: Re: Man TGA
Post Wysłano: 02 mar 2010, 18:28

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 lut 2010, 23:13
Posty: 65
GG: 0
Samochód: MIETEK MPIII 18.440
Lokalizacja: Bielsko Biała

Ja od niedawna przesiadłem się z DAF-a 95XF430 na MAN-a TGA 18-410. Moje odczucia są mieszane. Wielkość kabiny imponująca,brak schowków pod łóżkiem (takich jak w DAF-ie),brak stolika,łóżko spore,ale o wiele twardsze i mniejsze niż w DAF-ie. Jakość plastików dyskusyjna.Na plus na pewno,skrzynia biegów,elegancko synchronizowane biegi,a te sprzegło w lewarku(nie pamiętam jak się ten przycisk nazywa)jest SUPER! Siedzenia również lepsze dla kierowcy,wyświetlacz przy licznikach z komunikatami,też fajna zabawka. Silniczek fajnie się zbiera.
Trochę pojeżdżę to jeszcze uzupełnię swoje odczucia.
Jak na razie przeważają chyba PLUSY.
Dotychczas jeździłem (miałem na stanie) tylko SCANIE 4,DAF-95XF no i teraz tego MAN-ika i chyba muszę stwierdzić,że jest najlepszy z tej trójki(może dlatego,że najmłodszy).
Pozdrawiam Wszystkich!


Tytuł: Re: Man TGA
Post Wysłano: 05 maja 2010, 17:05
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 21 gru 2008, 19:03
Posty: 1314
Samochód: TGL / A4
Lokalizacja: SKL

Obrazek


Tytuł: Re: Man TGA
Post Wysłano: 05 maja 2010, 17:22
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 lut 2008, 12:53
Posty: 318
GG: 11187010
Samochód: BMW E36 M52b20
Lokalizacja: k. Łańcuta

Obrazek Obrazek


Tytuł: Re: Man TGA
Post Wysłano: 17 cze 2010, 10:14

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 mar 2009, 17:43
Posty: 61
GG: 6213674

Teraz dam coś od siebie.

Obrazek

Obrazek



Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 30 lip 2010, 19:13 przez Lukasz 654, łącznie zmieniany 1 raz.

Tytuł: Re: Man TGA
Post Wysłano: 17 cze 2010, 19:37

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2007, 22:50
Posty: 782
Lokalizacja: Ślesin / Konin

Łukasz 645 możesz powiedzieć gdzie robione były te zdjęcia. Często widuję te Man w swojej okolicy.


Tytuł: Re: Man TGA
Post Wysłano: 18 cze 2010, 14:32

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 mar 2009, 17:43
Posty: 61
GG: 6213674

Kolego żwirownia Żeromin :) okolice Koła. Jak widzę jesteś ze Ślesina to latają do Słupcy z kruszywem do DAMPOLU.


Ostatnio zmieniony 30 lip 2010, 19:14 przez Lukasz 654, łącznie zmieniany 1 raz.

Tytuł: Re: Man TGA
Post Wysłano: 13 lip 2010, 16:17
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 maja 2010, 12:11
Posty: 406
GG: 6451835
Samochód: Crafter
Lokalizacja: Strzegom/Jaroszów [DK5]

Zauważyłem, że MANy lubią być wykorzystywane do transportów ponadgabarytowych. Czemu to zawdzięczamy? Mocne silniki, wytrzymała konstrukcja?

Przykładem może być MAN z Drog-Ziemu (pokazany stronę wstecz), którego czasami widuję. :)

_________________
ford transit/volvo fh.


Tytuł: Re: Man TGA
Post Wysłano: 22 lip 2010, 10:22

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 wrz 2009, 12:34
Posty: 51
GG: 2220448
Samochód: Iveco ET
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Cytuj:
Zauważyłem, że MANy lubią być wykorzystywane do transportów ponadgabarytowych. Czemu to zawdzięczamy? Mocne silniki, wytrzymała konstrukcja?

Przykładem może być MAN z Drog-Ziemu (pokazany stronę wstecz), którego czasami widuję. :)
Też mnie to zaciekawiło , dlaczego MAN'y są tak często wykorzystywane do transportu ponad gabarytowych . Np jak kolega wyżej podał Drog-Ziem , MICRO-TRANS, Jan Wengrzyn

_________________
Czuj respekt do maszyn , które mają więcej koni niż TY !

http://transgame.pl/grant.php?u=981&c=8rp4fi - ZAPRASZAM .


Tytuł: Re: Man TGA
Post Wysłano: 23 lip 2010, 10:35

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 mar 2006, 2:00
Posty: 198
Samochód: szybki ;)
Lokalizacja: STWua

Bo jest tani w zakupie, technicznie dopuszczaja do 170T uciąg na suchym dwu tarczowym sprzęgle, które jak sami handlowcy mowią szybko się zużywa ale fabryka dopuszcza to zamiast WSK więc się klienci decyduja. Tani zakup nadrabiają droższą eksploatacja ;)

_________________
MB :)


Tytuł: Re: Man TGA
Post Wysłano: 24 lip 2010, 23:17
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 gru 2007, 12:18
Posty: 525
GG: 2628774
Samochód: TGX / R480
Lokalizacja: Janów Lubelski

Może mi ktoś pomoże w rozwiązaniu problemu, mianowicie w komputerze w tga jest coś takiego jak spalanie xx,l/100km ale u mnie jest jakoś duża ta norma i pytanie tyczy się tego jak skasować pamięć tych spalonych litrów na 100km


Tytuł: Re: Man TGA
Post Wysłano: 03 sie 2010, 0:53

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 sie 2010, 1:15
Posty: 660
GG: 0
Lokalizacja: Reykjavik

Pogrzeb troche glebiej w menu wyswietlacza i jest tam reset wartosci srednich spalania


Tytuł: Re: Man TGA
Post Wysłano: 05 sie 2010, 14:02
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 gru 2007, 12:18
Posty: 525
GG: 2628774
Samochód: TGX / R480
Lokalizacja: Janów Lubelski

właśnie że przeszukałem całe menu i nic nie znalazłem lub być może przeoczyłem bo menu jest bo flamandzku


Tytuł: Re: Man TGA
Post Wysłano: 05 sie 2010, 17:51

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 sie 2010, 1:15
Posty: 660
GG: 0
Lokalizacja: Reykjavik

Czyli Ci nie pomoge ;) ,mozesz zmienic tez jezyk wyswietlacza ,ale z tym tez bedziesz mial problem jak jezyk jest malo zrozumiany , spisz po koleji opcje menu i potem translate google ;)


Tytuł: Re: Man TGA
Post Wysłano: 03 wrz 2010, 16:27
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 gru 2007, 12:18
Posty: 525
GG: 2628774
Samochód: TGX / R480
Lokalizacja: Janów Lubelski

szukam elektronicznej wersji instrukcji obsługi do mana tga jeśli by ktoś miał takową prosiłbym o zapodanie
przeszukałem całe google i nic nie znalazłem za free :evil:


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 11 z 23 [ Posty: 447 ] Przejdź na stronę Poprzednia 19 10 11 12 1323 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: