Autor
Wiadomość
Tytuł:
Post Wysłano: 14 sie 2006, 20:45

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 cze 2006, 19:38
Posty: 13
Lokalizacja: POLAND & DEUSTCHLAND

Mojego tgla sprzedałem mojemu bratu jak juz wiecie był trefny i dopiero niedawno jakis czas temu w man serwisie w niemczech doszli do przyczyny nieustannych awarii i wariacji tego auta.Brat kupił go ode mnie i działo mu sie to samo co mi auto wariowało gasło przerywało dużo paliło okazało sie ze walniety był jakis czujnik od sterowania komputerem cos takiego dziwnego i niby auto juz chodzi elegancko miesiac po wymianie tego badziewia.Stwierdzioli ze była to wada fabryczna gdyz ja kupiłem go nowego.
Ja myśle że takie rzeczy niepowinny miec miejsca w nowym aucie i manie który jest uwaany przez niektórych za wzorce (prze ze mnie absolutnie nie) ale tak skończyła sie narazie ta historia auto jezdzi a co bedzie dalej okaze sie

_________________
FIRMA TRANSPORTOWO - SPEDYCYJNA


Tytuł:
Post Wysłano: 22 sie 2006, 23:14

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 cze 2006, 19:38
Posty: 13
Lokalizacja: POLAND & DEUSTCHLAND

Witam wiem że niejeden z was bedzie sie smiał bo ostro tu jechałem na tgla bo faktycznie dało mi to auto w kość i sprzdałem go.Teraz po jakims czasie uswiadamianiach innych zakupiłem tgla po raz drugi.Dzis miałem odbiór i jutro go zawoże do Krakowa gdzie bedą robić i zakładac na niegio zabudowe firnke.No cóż pożyjemy zobaczymy jakie będa wrażenia po raz drugi.pozdrawiam

_________________
FIRMA TRANSPORTOWO - SPEDYCYJNA


Tytuł:
Post Wysłano: 23 sie 2006, 10:18

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 lut 2006, 16:55
Posty: 1359
Samochód: Duży
Lokalizacja: WLKP

U nas w WORD-ie kupili własnie nowego niebieskiego TG-L o mocy 240km...Kumpel mi mówił,że go widział-ale dziś sam będę w Koninie to go oblukam... :mrgreen:

_________________
Fan Transportu

Nowe spodnie - 300zł,
Nowy telefon - 1500zł,
Obecność na WC - bezcenne...


Tytuł:
Post Wysłano: 24 sie 2006, 23:04

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 maja 2006, 16:55
Posty: 2

Witam wszystkich
Mój wujek ma TGL miał mały problem ze skrzynią biegów ale to nie było nic poważnego za trzy tygodnie odbiera jeszcze dwa, a najbardziej mu nielezy w tych samochodach elektroniczne tachografy.Ma jeszcze dwa poprzedniki many LE które też sie spisują mają juz 3 lata a nalatane maja kolo 400 000. Konfort jazdy Manem TGL jest nie do opisania,
wygoda kabiny to chyba góruje we wszystkich markach,ale atego też niczemu sobie.Ałtka latają po całej Polsce,Niemczech.Austri i Czech. Najgorsze jest to że trza czekać długo na odbiór auta,ale mysle że wujek nie odejdzie od mana bo on ma taką zasade co niemieckie to dobre i ja też tak myśle.Pozdrawiam


Tytuł:
Post Wysłano: 24 sie 2006, 23:29

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 lut 2006, 16:55
Posty: 1359
Samochód: Duży
Lokalizacja: WLKP

Widzialem wczoraj tego TG-L co kupili u nas w WORD-zie...Ciemny niebieski kolor,12.240,na poduszkach,klima,cyfrowe tacho,jest obciążony ok 5t ładunku-płyty betonowe,do tego nowy tandem też na poduszkach.Cały zestaw jest około 3 metry dłuższy od STAR-MAN-a 10.185 używanego wcześniej i na dodatek tamten poprzednik miał 6 biegów,a ten nowy TG-L ma 8 biegów-4 ze zmianą zakresu na dolną i górną skrzynie... :!: :lol: :mrgreen: Bardzo ładnie wygląda ten MAN,ale zdający na nim będą musieli się przyzwyczaić do ponad 3m więcej długości,większego ciężaru i jeszcze tej skrzyni-która dla niektórych może być trudna... :>

_________________
Fan Transportu

Nowe spodnie - 300zł,
Nowy telefon - 1500zł,
Obecność na WC - bezcenne...


Tytuł:
Post Wysłano: 19 wrz 2006, 22:13

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 wrz 2006, 19:33
Posty: 4

Takimi samochodami jak TGL można w tej chwili podbić rynek. Są one dużo praktyczniejsze od naczep, ponieważ jak masz przewieźdź mało towaru to zostawiasz przyczeoe i tyle. A jak masz jechać z pół załadowaną naczępą to nie wyrobisz na paliwo.


Tytuł:
Post Wysłano: 20 wrz 2006, 12:09

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 lis 2005, 15:47
Posty: 57
Lokalizacja: lublin

Nestor tylko weź kolego załaduj na tg-l'a 24 tony, takie samochody kupuje się raczej pod stałe zlecenia i do firm produkcyjnych lub tych które mają lekkie towary, w spedycji raczej bedziesz miał problemy i czekał na ładunki powrotne...

_________________
życie w drodze...


Tytuł:
Post Wysłano: 20 wrz 2006, 22:05

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 wrz 2005, 20:59
Posty: 344
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Cytuj:
Są one dużo praktyczniejsze od naczep, ponieważ jak masz przewieźdź mało towaru to zostawiasz przyczeoe i tyle
A jak wieziesz ładunek wymgający przyczepy na drugi koniec europy i sie okazuje że powrót masz na solówke ? "zostawisz przyczepe i tyle" ?

_________________
http://www.GLOBETRUCKER.org
Is it better to loose 5 minutes or 50 years ?
preferite perdere 5 minuti oppure 50 anni ?
Preferez-vous predre 5 minutes ou 50 ans ?
verlieren Sie lieber 5 Minuten oder 50 jahre ?
Wolisz stracić 5 minut czy 50 lat ?


Tytuł:
Post Wysłano: 28 paź 2006, 22:37

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 paź 2006, 13:58
Posty: 22
Lokalizacja: BYDGOSZCZ

Samochodzik ogolnie jest dobry szczegolnie jesli chodzi o kabine w tej klasie nie mialem okzaji jezdzic tgl-kiem ale jezdze jego wiekszym braciszkiem TGM silnik i kabina bez zastrzezen samochody warte polecenia

_________________
<< VOLVO FH 16 & DAF XF 105, DAF XF 95 >>
THE BEST TRUCK


Tytuł:
Post Wysłano: 30 paź 2006, 16:24

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 paź 2006, 13:32
Posty: 106
Lokalizacja: Toruń

orientujecie sie moze ile kosztuje nowe takie cudo o DMC 7,5t oraz do 12t z kabina LX? Chodzi mi o rame, kontener chlodnia. Pytam z czystej ciekawosci. Silnik 150 do 180 km


Tytuł:
Post Wysłano: 30 paź 2006, 16:37
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 kwie 2006, 15:36
Posty: 3135
GG: 997
Samochód: 1948
Lokalizacja: CG

Zadzwoń i się dowiesz... (58)6823728 lub 6834144-47
Pozdrawiam.

_________________
Wodociągi Kieleckie w sposób wzorcowy usuwają awarie, w sposób błyskawiczny. Jesteśmy w czołówce krajowej, a nawet światowej. Liczba awarii z roku na rok maleje.


Tytuł:
Post Wysłano: 09 paź 2007, 23:09

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 19 kwie 2007, 18:22
Posty: 46
Lokalizacja: Gorzow Wlkp

Cytuj:
Firmy takie jak Eurolog, Kozaryn, MTS prawie codziennie stoja u mnie na Urzedzie Celnym, i tak niektorzy nawet przez tydzień. Nie wiem czym to jest spowodowane, moze oczekiwaniem na załadunek (stoja opok fabryki puszek napojowych). Dawniej były to same Mercedesy Atego, a teraz coraz czesciej sa to własnie TGL
Nie slyszalem, zeby ktorys z Kozarynow stal az tydzien. I jesli chodzi o nich to z pewnoscia ATEGO, ewentualnie Actross. Manow nie maja.

Puszki te woze glownie z Bydgoszczy do UE, np.: do Bremy. I tam leja do nich wysmienitego Becks'a ;p


Tytuł:
Post Wysłano: 28 paź 2007, 19:17
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 wrz 2007, 10:01
Posty: 1208
Lokalizacja: Janów k.Częstochowy

Częstochowa pod McDonald, wygląda na nówke:

Obrazek

_________________
Pozdrawiam
Leszek


Straż pożarna Częstochowa


Tytuł: pytanie?????
Post Wysłano: 11 lis 2007, 1:16

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 lis 2007, 20:10
Posty: 17
Lokalizacja: Jaslo

Mam pytanie odnosnie mocy samochodu???
Potrzebuje MANA o dlugosci platformy 8metrow + laweta.
Na samochodzie planuje wozic do 4 ton a na lawete 3.5t.DMC.
Czy man z silnikiem 180 km. poradzi sobie i w jakich granicach wypada spalanie czy lepszy bylby mocniejszy???

Prosze o praktyczne porady z gory dziekuje za odpoiwiedzi.

Pozdrawiam


Tytuł:
Post Wysłano: 11 lis 2007, 14:31
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 lis 2006, 18:57
Posty: 1697
Samochód: Opel Insignia ST
Lokalizacja: Spręcowo, ok. Olsztyna

Cytuj:
Mam pytanie odnosnie mocy samochodu???
Potrzebuje MANA o dlugosci platformy 8metrow + laweta.
Na samochodzie planuje wozic do 4 ton a na lawete 3.5t.DMC.
Czy man z silnikiem 180 km. poradzi sobie i w jakich granicach wypada spalanie czy lepszy bylby mocniejszy???

Prosze o praktyczne porady z gory dziekuje za odpoiwiedzi.

Pozdrawiam

1. Będziesz jeździł w/przez tereny górzyste? Jeśli tak to radzę wziąść silnik o mocy 220 lub 240 koni mechaniczncyh, chociaż więcej wydasz, to samochód będzie palił tyle samo w górach co 180-tka.
2. Jaką skrzynię biegów masz w planach?
Kierowca wolałby skrzynię ośmio biegową lub 8 z połówkami. Mniej wajchowania, a co za tym idzie bardziej komfortowa jazda.

_________________
Solaris Urbino 18 '17


Tytuł:
Post Wysłano: 11 lis 2007, 19:12

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 lis 2007, 20:10
Posty: 17
Lokalizacja: Jaslo

Kolego tak jak pisalem planuje wozic na samochodzie 4tony + platforma 800kg. +laweta dmc 3500kg. co daje nam 8300kg.Bede jezdzil na miedzynarodowych kursach glownie niemcy francja czasami hiszpania .
Kabina chyba bedzie krotka dzienna gdyz potrzebuje dluga przestrzen ladunkowa .
Chce zeby samochod malo palil .Prosze o opisanie i dopasowanie silnika skrzyni do moich potrzeb.Z gory dzieki za informacje na ten temat.
Pozdrawiam Piotrek


Tytuł:
Post Wysłano: 11 lis 2007, 20:33
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 lis 2006, 18:57
Posty: 1697
Samochód: Opel Insignia ST
Lokalizacja: Spręcowo, ok. Olsztyna

Cytuj:
czasami hiszpania
Jeśli Hiszpania, to koniecznie skrzynia z połówkami i mocniejszy silnik. Na tych górach silnik 180-cio konny sobie nie poradzi, co odbije się na spalaniu. Koszty eksploatacji będą takie same jak w przypadku TGL'a z większym motorem.
Cytuj:
Chce zeby samochod malo palil
Zaintwestuj w 220-240 konny silnik, gdy koszty paliwa i części są na pierwszym miejscu w liście wydatków :wink:

_________________
Solaris Urbino 18 '17


Tytuł:
Post Wysłano: 11 lis 2007, 21:23

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 lis 2007, 20:10
Posty: 17
Lokalizacja: Jaslo

Dzieki wielkie kolego za informacje
Pozdrawiam


Tytuł:
Post Wysłano: 12 lis 2007, 2:09

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 lis 2007, 1:29
Posty: 21
Lokalizacja: 3-miasto

Cytuj:
Kolego tak jak pisalem planuje wozic na samochodzie 4tony + platforma 800kg. +laweta dmc 3500kg. co daje nam 8300kg.Bede jezdzil na miedzynarodowych kursach glownie niemcy francja czasami hiszpania .
Kabina chyba bedzie krotka dzienna gdyz potrzebuje dluga przestrzen ladunkowa .
Chce zeby samochod malo palil .Prosze o opisanie i dopasowanie silnika skrzyni do moich potrzeb.Z gory dzieki za informacje na ten temat.
Pozdrawiam Piotrek
Masz do wyboru kilka wersji silnikow 180, 210, 240 i 280 koni. Jezeli masz wozic ponad 8 ton to radzilbym wziasc 240konny silnik. 210 moim zdaniem bedzie troche za malo gdyz w stosunku do 240 ma o wiele mniejszy moment obrotowy gdyz 240 jest robiona z bodajze 6.7 litra a 210 z 4.5 litra. Co do skrzyn to nie wiem czy mozna sobie dobierac do silnikow, ale standardowo wiem, ze w 210 konnym wystepuje 6 biegowa bez polowek, a 240 8 biegowa tez bez polowek. Spalanie w zaleznosci od nogi, zaladowany w granicach 23-26. pusty okolo 20-22. Skrzynia 6 biegowa i most wytrzymuje wedlug danych procenta DMC zestawu 18 ton, a przy 240 28t DMC. Jezeli masz zamiar wozic na aucie nie wiecej niz 4 tony to wez mana DMC 8 ton gdyz + przyczepa DMC 3.5t da Ci nie spelna 12ton DMC i przez co masz mniejsza winiete, mniej zakazow jest do 12ton w lecie itp. Co do stabilnosci to najlepiej jak ztylu sa 4 poduszki, a nie 2 gdyz mocniej autem bujda, chociaz z 4 tonami nie jest tak tragicznie, no chyba, ze jeszcze wezmiesz na rysorach(najtaniej :) ) Co do sypialki to na miedzynarodowke jest to obowiazkowe, piszesz, ze zalezy Ci dlugosci spaki. Wedlug przepisow solowka moze miec 12 metrow, ja sam posiadam kabine sypialna przy dlugosci paki 8,6 metra czyli z kabina bedzie to jakies 11m,z Twoja 8 metrowa paka bedziesz mial cos okolo 10 metrow (z kabina sypialna) nawet Ci troche zostanie w nadmiarze, co do dlugosci calego zestawu to na lewete wedlug przepisow zostanie Ci okolo 8 metrow, wiec nie jest tak tragicznie. Zalecam jeszcze tez webasto, gdyz auto zapalone pare godzin dziennie za duzo wychodzi i przy najnizszych obrotach na postoje czyli 600obr/min silnik staje sie coraz zimnijeszy i juz Ci nie ogrzeje kabiny, wogole w zimna pogode. Pozdro


Tytuł:
Post Wysłano: 12 lis 2007, 18:48

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 lut 2007, 22:55
Posty: 527

eRKaZet, z tymi problemami w Hiszpanii nie koniecznie, pamiętaj że na te auto nie załadujesz 24t.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: