wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://www.wagaciezka.com/

MAN TGS i TGX
http://www.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=6354
Strona 19 z 23

Autor:  kaziu515 [ 28 wrz 2013, 21:36 ]
Tytuł:  Re: MAN TGS i TGX

Tylko zwykłe. Zarówno halogenowe i ksenonowe.

Autor:  damek_swd [ 29 wrz 2013, 22:17 ]
Tytuł:  Re: MAN TGS i TGX

Czyli xenona z przetwornicą można wpakować ?

Autor:  transbol [ 30 wrz 2013, 20:09 ]
Tytuł:  Re: MAN TGS i TGX

Były oryginalne ksenony tyle że bez soczewek, to ja już bym wolał zakupić oryginały niż pakować jakieś HIDy

Autor:  kaziu515 [ 01 paź 2013, 19:00 ]
Tytuł:  Re: MAN TGS i TGX

Spokojnie możesz xenona pakować. Lampa ma homologację na oba źródła światła (HR i DC na kloszu). Lampy różnią się między sobą tylko mocowaniem na żarówkę (wiadomo, do żarnika inne).

Autor:  sebotrucker [ 02 paź 2013, 22:24 ]
Tytuł:  Re: MAN TGS i TGX

Cytuj:
Spokojnie możesz xenona pakować. Lampa ma homologację na oba źródła światła (HR i DC na kloszu). Lampy różnią się między sobą tylko mocowaniem na żarówkę (wiadomo, do żarnika inne).
Co Ty za głupoty gadasz jak cały odbłyśnik jest inny :wink: Swoją drogą w każdym tgxie sa takie kijowe światła czy tylko w moim kupiłem nawet nowe żarówki osrama za 68 zł jest poprawa ale szłu nie ma już lepiej f90 daje na soczewce :mrgreen:

Autor:  kaziu515 [ 03 paź 2013, 18:15 ]
Tytuł:  Re: MAN TGS i TGX

Cytuj:
Cytuj:
Spokojnie możesz xenona pakować. Lampa ma homologację na oba źródła światła (HR i DC na kloszu). Lampy różnią się między sobą tylko mocowaniem na żarówkę (wiadomo, do żarnika inne).
Co Ty za głupoty gadasz jak cały odbłyśnik jest inny :wink: Swoją drogą w każdym tgxie sa takie kijowe światła czy tylko w moim kupiłem nawet nowe żarówki osrama za 68 zł jest poprawa ale szłu nie ma już lepiej f90 daje na soczewce :mrgreen:

To przeczytaj oznaczenia homologacyjne na lampie, a potem pisz.

Autor:  sebotrucker [ 06 paź 2013, 22:48 ]
Tytuł:  Re: MAN TGS i TGX

Piszesz że lampy różnią się mocowaniem na żarówkę jak cały odbłyśnik jest inny :!: :>

Autor:  kaziu515 [ 07 paź 2013, 18:06 ]
Tytuł:  Re: MAN TGS i TGX

W takim razie dlaczego zwykła lampa ma homologację na xenon? I tak jest w każdym TGXie u nas w firmie.

Autor:  MAN [ 09 paź 2013, 8:36 ]
Tytuł:  Re: MAN TGS i TGX

Cytuj:
W takim razie dlaczego zwykła lampa ma homologację na xenon? I tak jest w każdym TGXie u nas w firmie.
Nie wpadłeś na to że klosz do lampy można kupić osobno i ma homologacje na oba żródła światła :mrgreen:

Autor:  kaziu515 [ 10 paź 2013, 14:52 ]
Tytuł:  Re: MAN TGS i TGX

Wpadłem, ale w moim mniemaniu nie powinno tak być. Skoro lampa jest przeznaczona do żarówki halogenowej to tylko na taką powinna mieć homologację. Teraz mogę sobie założyć xenon, spryskiwacze, poziomowanie i policja może mi g..o zrobić, bo według oznaczeń producenta wszystko jest legal.

Autor:  Lechmot [ 10 paź 2013, 16:43 ]
Tytuł:  Re: MAN TGS i TGX

Potrzebne jest poziomowanie przy poduszkach ? :roll:

Autor:  >lukasz< [ 10 paź 2013, 17:28 ]
Tytuł:  Re: MAN TGS i TGX

Cytuj:
Potrzebne jest poziomowanie przy poduszkach ?
Chodzi ci o zawór poziomujący z całym układem, o poziomowanie ręczne czy o co...?

Autor:  Luka [ 10 paź 2013, 19:49 ]
Tytuł:  Re: MAN TGS i TGX

Normalnie przy xenonach jest potrzebny system samopoziomowania reflektorów. Tutaj na forum kiedyś trafiłem (tylko ten raz, bodaj Sebotrucker to pisał) na informację, że przy zawieszeniu pneumatycznym nie jest potrzebny taki system.

Autor:  kaziu515 [ 10 paź 2013, 20:53 ]
Tytuł:  Re: MAN TGS i TGX

Poziomowanie jest wymagane w nowych autach osobowych, w używanych można się powołać na Regulamin nr 48 EKG ONZ,
Cytuj:
6.2.6.2.1. W przypadku gdy do spełnienia wymogów określonych w pkt 6.2.6.1.1 i 6.2.6.1.2 niezbędny jest korektor ustawienia świateł przednich, takie urządzenie musi działać automatycznie.
6.2.6.2.2. Dozwolone są jednak korektory ręczne regulowane w sposób ciągły lub nieciągły (...)
Jak widać wszystko można ominąć :wink:

Autor:  MAN [ 11 paź 2013, 19:19 ]
Tytuł:  Re: MAN TGS i TGX

Cytuj:
Normalnie przy xenonach jest potrzebny system samopoziomowania reflektorów. Tutaj na forum kiedyś trafiłem (tylko ten raz, bodaj Sebotrucker to pisał) na informację, że przy zawieszeniu pneumatycznym nie jest potrzebny taki system.
Przy przednim zawieszeniu pneumatycznym niema czujnika ani korekcji do ustawiania wysokości swiecenia swiateł mijania

Autor:  Jacek_Bydgoszcz [ 23 lis 2013, 14:05 ]
Tytuł:  Re: MAN TGS i TGX

Panowie czy miał ktoś styczność z TGX-em 18.400? mam do kupienia z przebiegiem ok 2000tyś km 2008r Euro 4? Jak spalanie? Awaryjnosc? Czekam na jakies odpowiedzi :)

Autor:  SIOJU [ 23 lis 2013, 21:40 ]
Tytuł:  Re: MAN TGS i TGX

Dość popularny silnik u ukrainców.

Autor:  damek_swd [ 03 gru 2013, 18:11 ]
Tytuł:  Re: MAN TGS i TGX

Cytuj:
Panowie czy miał ktoś styczność z TGX-em 18.400? mam do kupienia z przebiegiem ok 2000tyś km 2008r Euro 4? Jak spalanie? Awaryjnosc? Czekam na jakies odpowiedzi :)

Zapraszam do lektury :)


viewtopic.php?f=82&t=36472


Wolałbym dołożyć do 440.

Autor:  CZOŁGI [ 09 sty 2014, 23:14 ]
Tytuł:  Re: MAN TGS i TGX

Gdyby ktoś miał wątpliwości co do wytrzymałości Manowskiego V8 - Kamaz wysłał te silniki na Dakar :D

http://40ton.net/ciekawostka-z-rajdu-da ... man-a-tgx/

Autor:  Kermiter [ 11 sty 2014, 0:41 ]
Tytuł:  Re: MAN TGS i TGX

to ma przejechac jeden rajd a potem.... zreszta gdyby nie ten limit pojemnosci 16.5 to by powiedzieli "tu macie silnik, tu macie dupe- teraz se go wsadzcie my mamy swoja V8 i sie bujajcie :twisted: " takze dość na ręke było dla Mana i Libherra ten limit na styk.

Strona 19 z 23 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/