Cytuj:
To i to to jest FE tylko zmienili oznaczenie na dzwiach bo literki brali od TGA do przyklejenia na drzwiach
FE to jest F2000 EVOLUTION
silniki 410 i 460 są to cztero zaworowe na jeden cylinder oznaczenie w FE 414 i 464 tak gdzieś od 1999 roku w zwysz. Te same silniki były stosowane w TGA
Rozumiem, mi ktos kiedys mowil ze silnik jest nowoczesniejszy w EVO i to juz praktycznie ostatnia
wywrotka z MANa ktora warto kupic bo TGA to juz nie za bardzo... Widze, ze glownie pewnie tutaj sa specjalisci od ciagnikow a nie wywrotek, ale moze wie ktos czy to wlasnie w EVO zaczely sie juz parabole z tylu? Mowie o 3osiowkach na resorze bo tylko takie mnie interesuja, przed parabola byl taki wielki stos piór, pewnie ok 15, nie liczylem nawet, a tak o 99r widzi sie juz parabole i tez jestem zdziwiony bo widzialem chyba 4 piora przewaznie a w TGA zauwazylem ze jest 5 pior, ale moze mi sie wydawalo... Moze ktos cos powiedziec czy parabole to taka rewelacja? Wymiana przy peknieciu jednego chociaz na pewno drozsza bo piora grube a wiec wieksze koszty... ale moze wytrzymalosc ogolnie calego resoru o wiele wieksza niz z przypadku tego stosu pior przy starszych modelach...?