Strona 1 z 1 [ Posty: 4 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 01 kwie 2015, 23:51
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 sie 2007, 23:29
Posty: 1596
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska

jak w temacie i ile litrów ??

Coś na shellu znalazłem Tellus S3 M46

_________________
---------------------------------------
7xMAN 2xIVECO 1xVOLVO
---------------------------------------


Post Wysłano: 29 lis 2015, 15:40

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 lis 2015, 14:12
Posty: 7
Samochód: MAN

Też posiadam Mana TGX Hydrodrive i z tego co wiem przy wymianie oleju trzeba uważać żeby nie zapowietrzyć układu. Jaki olej kiedyś dzwoniłem na serwis i mi podali :)


Post Wysłano: 30 lis 2015, 9:15
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 mar 2008, 20:33
Posty: 109
Samochód: MAN TGA 26.460 6x4 2003r.
Lokalizacja: Wołomin

Cytuj:
jak w temacie i ile litrów ??

Coś na shellu znalazłem Tellus S3 M46


Witam,
Mama pytanie
Mozesz powiedziec czy ten naped Hydro... lepszy od klasycznego 6x4
wymienaimy auto na naowsze i do wybor mam miedzy klasyczny a hydrodrive

ponizej POST:

Witam
Prosba o rade
Mysle o wymianie auta
teraz jedzimy man tga 26.460 na pompie silnik,
na
ponizej link
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... eNumber=2#

mozecie poiwedzic mi powiedziec co swiecej o aucie
glownie o silniku 440km E5 comon rail 2011r oraz napedzie , tu hydrodirve - czy lepsze od klasycznego co treaz mamy 6x4 zwolnica

jakbys mielibyscie wybierac to tego z gory link
czy ponizej
cena duzo wieksza ale przebieg duzo mniejszy:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... geNumber=2

dzikei za pomoc


Post Wysłano: 30 lis 2015, 16:32

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 lis 2015, 14:12
Posty: 7
Samochód: MAN

Ja posiadam ciągnik siodłowy przystosowany do warunków budowlanych. hydro kupiłem po to aby mniejsza była waga zestawu całego. W terenie powiem tak na kopalni gdy jest błoto na poziomy wyjedzie bez problemu, po budowach czy w terenie tez sobie świetnie radzi. Ale nie ma co ukrywać ten napęd to tylko taki wspomagacz. Jeśli samochód się zakopie czy utknie gdzieś to hydro nie pomoże :) Musisz wiedzieć do czego chcesz samochód jak więcej po terenie to wiem że każdy doradza klasyczny napęd, jeśli chcesz mieć mniejszą wagę pojazdu hydro to zapewnia i o oczywiście.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 4 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: