Strona 1 z 1 [ Posty: 11 ]
Autor
Wiadomość
Tytuł: Scania klasy D
Post Wysłano: 24 gru 2004, 15:52

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 gru 2004, 16:30
Posty: 64
GG: 9348516
Lokalizacja: lubelskie

Obrazek
Scania klasy D to pojazdy dystrybucyjne przeznaczone do transportu krajowego realizowanego na krótkich dystansach.


Najczęściej jest to ciężarówka z nadwoziem sztywnym do dystrybucji miejskiej. Zastosowano tu lekkie i wytrzymałe ramy nośne, które mogą znajdować się na wysokości normalnej N lub obniżonej L, przydatnej do budowania pojazdów o dużej przestrzeni ładunkowej.

Scania D to pojazd dwu- lub trzyosiowy zdolny do tworzenia zestawów drogowych o masie całkowitej do 36 ton. Samochody 4x2 są cenione szczególnie za niską masę własną podwozia. Trzyosiowe pojazdy, zdolne do zabrania większego ładunku, mogą być budowane także w wersjach z kierowaną osią podporową umieszczoną przed lub za osią napędową.


Scania o przeznaczeniu dystrybucyjnym napędzana jest przez silniki 9-cio litrowe o mocach 230, 260 i 300 KM. W układzie napędowym, oprócz klasycznych, manualnych skrzyń biegów o 8-miu, 9-ciu i 12-stu przełożeniach, można zainstalować także 6-cio biegową skrzynię automatyczną Allison.

Zarówno przednie, jak i tylne osie pojazdów klasy D mogą być zawieszone na resorach parabolicznych lub na poduszkach powietrznych. Zawieszenie pneumatyczne tylnej osi jest jednym z najważniejszych czynników umożliwiających płynny załadunek i wyładunek, zapewniając możliwość wzdłużnego pochylenia całego pojazdu. Zastosowanie zawieszenia pneumatycznego również dla przedniej osi daje kilka innych korzyści. Jedną z nich jest zwiększenie komfortu jazdy, dzięki czemu jeszcze lepiej chronione są ładunki szczególnie wrażliwe na wstrząsy.

Obrazek

(C) http://www.scania.pl


Tytuł:
Post Wysłano: 24 gru 2004, 17:26

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 gru 2004, 19:31
Posty: 10
Lokalizacja: City Of Westminster (Londyn)

Jak się nie mylę to u mnie śmieciara taka jedna jeździ :?

_________________
http://www.samochodyswiata.pl


Tytuł:
Post Wysłano: 21 sty 2005, 11:49

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 sty 2005, 20:45
Posty: 10
Lokalizacja: chełm

Te scanie to chyba niczym się nie różnia po za mocą silnika i przeznaczeniem no może trochę wyglądem
-------------------
Arkadiusz Tasior-post edytowany


Tytuł:
Post Wysłano: 17 lut 2005, 19:09

fajne ale po co 4 osie do cystery spozywczej


Tytuł:
Post Wysłano: 20 lut 2005, 2:14

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 lut 2005, 0:53
Posty: 111
Lokalizacja: Warszawa/Suwałki

Aby droga hamowania była krótsza :D A ta czwarta oś to też po to żeby pojazd był stabilniejszy w zakrętach bo jak bedzie przewoził mleko to żeby sie nie wywrócił :lol: :lol:

_________________
Witam po latach przerwy! ;)


Tytuł:
Post Wysłano: 04 maja 2005, 14:49
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 kwie 2005, 15:00
Posty: 79
GG: 2314600
Lokalizacja: Łódź

Faina w sodku jest nie ma cio ale to SCANIA w końcu no nie :P


Tytuł:
Post Wysłano: 30 mar 2006, 11:28

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 mar 2006, 11:00
Posty: 6

U was jeżdzi śmieciara a ja nic niewidzę :/ :/


Tytuł:
Post Wysłano: 30 mar 2006, 11:47

A ja obrazka nie widzę...


Tytuł:
Post Wysłano: 23 kwie 2006, 21:11

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 kwie 2006, 18:42
Posty: 227
Lokalizacja: MAŁOPOLSKA

HEJ To przykład seri D Fajna była ale juz sprzedaliśmy ;(
18Epalet 10t ładunku .........eh jakby ktoś chciał informacje to proszę pisać :):)
http://www2.shrani.si/files/sca450016.jpg

_________________
Mój uśmiech jest bezcenny za wszystkie inne zapłacisz kartą VISA :):)
>>>>V8POWER<<<<
MOC JEST BOGIEM PRĘDKOŚĆ NAŁOGIEM QUATTRO ZABAWĄ A TURBO PODSTAWĄ


Tytuł:
Post Wysłano: 23 kwie 2006, 21:42
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 30 lis 2005, 17:01
Posty: 487
Lokalizacja: kędzierzyn-koźle

Każda Scania jest składana pod klienta, począwszy od wysokości ramy, ilości osi aż po kabinę. I dlatego ma tak wielu zwolenników łącznie ze mną, choć nie jest tak twarda na bez awaryjność jak Volvo.


Post Wysłano: 21 mar 2010, 22:47

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 mar 2010, 22:32
Posty: 2
GG: 0

Panowie a jak z częściami do tej 94.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 11 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: