Autor
Wiadomość
Tytuł:
Post Wysłano: 04 lut 2007, 20:07
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 sie 2005, 15:04
Posty: 2873

Nasi są wszędzie: :lol:

Obrazek

Obrazek

(C) http://www.lkw-infos.eu


Tytuł:
Post Wysłano: 07 lut 2007, 0:46

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 lut 2007, 23:19
Posty: 67
Lokalizacja: BIŁGORAJ

Cytuj:
Cytuj:
\8/ ???: :mrgreen:


Obrazek
Jeszcze sie z czyms takim nie spotkałem..."???"
:lol: :lol: :lol: niezły pomysł ktoś miał :D , a przynajmniej już nie jeden kierowca sie napewno z tego uśmiał.. :lol: pzdr
sorki ale nie dopatrzyłem sie tego. Juz wiem o co chodzi:D spoko:>

[ Dodano: Wto, 06.02.2007, 23:51 ]
Cytuj:
Witam! A co powiecie na temat 124L 400 lub 420 konnym Silnikiem. Czym się róznią ponoć silniki takie same mają. Czy taki silniczek wystarczy do ciągania 30 tonowych ładunków ( materiały sypkie, naczepa wywrotka). Czy może jakieś inne silniki zaproponujęcie ( najpopularniejsze).

nie kupuj tylko 144L bo to jest nie udany silnik i 124L 470KM poniewaz to juz jest wyłyłowany silnik i tez nie udany

_________________
Zawsze i wszędzie SCANIA V8 najlepsza będzie


Tytuł:
Post Wysłano: 07 lut 2007, 16:34

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 gru 2006, 18:40
Posty: 125
GG: 3796803
Lokalizacja: Zgierz

http://img442.imageshack.us/my.php?imag ... 007wt9.jpg

Nasza Scania :D Narazie wrzucam tylko zdjecie z komórki,a jak bede mial aparacik,to wrzuce zdjecia do działu Garaz

Aha silnil w niej to 420 HP

http://img128.imageshack.us/my.php?imag ... 003bn6.jpg
jeszcze jedna fotka :D


Tytuł:
Post Wysłano: 21 lut 2007, 19:26

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 lut 2007, 16:37
Posty: 4

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek


Tytuł:
Post Wysłano: 22 lut 2007, 18:19

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 19 kwie 2006, 20:12
Posty: 621
GG: 8765643
Lokalizacja: Lublin

Kolego jgdzie uchwyciles te Scanie??? Samochody sa z mojego miasta i czesto je widuje. Mieszkasz moze gdzies w LBN???

_________________
"... gdy w przyszłości wnuk przy kominku zapyta mnie: Dziadku, a co Ty w życiu robiłeś??? Odpowiem, że to, co najbardziej kochałem - JEŹDZIŁEM ..."


Tytuł:
Post Wysłano: 03 mar 2007, 15:34

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 lut 2006, 21:00
Posty: 206
Lokalizacja: Garwolin

Jeździłem Scaniami przez 3 lata. Większość 114l 380KM. Silniki bardzo dobre, mocne, niezawodne, ekonomiczne. Z awari to przewód do osuszacza: pęka, czasami zbiera się w nim woda, która może zamarznąć. Problemy stwarzają tuleje kabiny, które trzeba wymieniać co kilkadziesiąt tysięcy km. Wadą Scani jest też tylne zawieszenie. Jest tam tak jakby resor pomocniczy, który powoduje częstą utratę przyczepności. Przy jeździe z cementowozem (nacisk na oś napędzającą praktycznie taki jak bez naczepy) na pusto jest to dużym problemem. Trzeba ostrożnie operować pedałem gazu, szczególnie po deszczu, bo można się zdziwić. Zawieszenie sporo sztywniejsze niż w innych markach (w eRce wydaje się jeszcze sztywniejsze). Pod cementowozem szarpie na polskich dziurach, ale da się przyzwyczaić... Pozwala na szybkie pokonywanie zakrętów. Silnik bez problemu radzi sobie z 29 tonami cementu i ponad 41 tonami masy całkowitej. W kabinie niestety brak schowków. Po prostu nie ma gdzie poukładać najpotrzebniejszych rzeczy (kabina bez globa).
Podsumowując moje osobiste zdanie jest takie, że Scania ustępuje Volvo pod względem komfortu i przemyślenia kontrukcji. Niektóre rozwiązanie zastosowane w Scanie są złe. Na plus jest mocny i ekonomiczny silnik oraz bardzo dobre przyspieszenie (na pusto pod cementowozem (masa pustego zestawu 12200kg) nawet Mercedesy Sprintery zostają)


Tytuł:
Post Wysłano: 04 mar 2007, 12:31

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 19 lis 2006, 17:52
Posty: 161
Lokalizacja: Knyszyn->(Podlasie)<-Poland

Obrazek

http://www.lkw-infos.eu

_________________
Obiekt mego pożądania -Renault Magnum Vega!!!


"Zamiast szukać winnych jak najdalej od siebie wystarczy spojrzeć w lustro i zacząć poprawę od najtrudniejszej osoby: samego siebie."-Cyryl


Tytuł:
Post Wysłano: 10 kwie 2007, 16:12

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 kwie 2007, 11:52
Posty: 95
Lokalizacja: BYDGOSZCZ

koledzy czy to prawda że w wersji TOPLINE górne łóżko ma szerokość 90 cm ??

_________________
DAF XF SUPER SPACE CAB
KRÓL PRZESTRZENI

viewtopic.php?f=44&t=13976


Tytuł:
Post Wysłano: 10 kwie 2007, 16:14
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 sie 2005, 9:17
Posty: 399
GG: 0

Cytuj:
koledzy czy to prawda że w wersji TOPLINE górne łóżko ma szerokość 90 cm ??
Prawda :wink:


Tytuł:
Post Wysłano: 13 kwie 2007, 20:08

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 lut 2007, 16:13
Posty: 29
GG: 0
Samochód: DAF 95XF 380
Lokalizacja: Łęczyca

ma ktos moze fotki scani w srodku seri4??


Tytuł:
Post Wysłano: 13 kwie 2007, 20:22

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 maja 2005, 11:48
Posty: 201

Proszę..
ObrazekObrazekObrazek


Tytuł:
Post Wysłano: 14 kwie 2007, 22:49

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 wrz 2006, 16:50
Posty: 1136

Cytuj:
koledzy czy to prawda że w wersji TOPLINE górne łóżko ma szerokość 90 cm ??
To jest prawda tak jak już ktoś pisał. Jednak kierowcom niezbyt odpowiadało łóżko nad siedzeniami i w Scaniach typu R z uwagi na prośby i wygodę kierowców łóżko wróciło na tylną ścianę tak jak to było w 3 serii.


Tytuł:
Post Wysłano: 15 kwie 2007, 11:50

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 kwie 2007, 19:44
Posty: 1

Pytanie do osób które posiadają scanie 4 generacji z silnikiem euro 3 380 km. slyszalem ze w tych silnikach wadliwe są pompowtryskiwacze.....czy to prawda?


Tytuł:
Post Wysłano: 15 kwie 2007, 12:18

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 wrz 2006, 16:50
Posty: 1136

Nie wiem jak to jest w 11 litrowych 380-tkach, ale w scanii 124L 420 mój ojciec po 400 000 miał wycieki z pompo wtrysków i były wymieniane.


Tytuł:
Post Wysłano: 17 kwie 2007, 21:45
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 kwie 2005, 23:22
Posty: 2431
Samochód: Scania
Lokalizacja: Jelcz Laskowice

Cytuj:
hehe 90 cm to nawet niektóre kanapy domowe tyle nie mają
Ale wstając z jakiejkolwiek domowej kanapy nie nabijesz sobie guza o sufit :lol:


Tytuł:
Post Wysłano: 17 kwie 2007, 22:04
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 gru 2006, 23:15
Posty: 187
GG: 0
Samochód: magnum 480
Lokalizacja: warszawa

Ta, a jak się już pukniesz, to uważaj na wysoki schodek obok łóżka :D

_________________
"spokojnego nie znam dnia, na dżdżo spalam pety dwa i herbaty tak jak trza nie posłodze
po asfalcie, czy przez piach, gładko, czy po kocich łbach, taki mi się trafił fach-życie w drodze"
W.Młynarski "Absolutnie"


Tytuł:
Post Wysłano: 17 kwie 2007, 23:12

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 sie 2006, 13:25
Posty: 529
Lokalizacja: Zielona Góra

Cytuj:
Pytanie do osób które posiadają scanie 4 generacji z silnikiem euro 3 380 km. slyszalem ze w tych silnikach wadliwe są pompowtryskiwacze.....czy to prawda?
nie prawda.
Cytuj:
Nie wiem jak to jest w 11 litrowych 380-tkach, ale w scanii 124L 420 mój ojciec po 400 000 miał wycieki z pompo wtrysków i były wymieniane.
Zapewne cieklo z oringow uszczelniajacych (zdarza sie). Same pompowtryski napewno pozostaly te same.


Tytuł:
Post Wysłano: 18 kwie 2007, 21:17

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 kwie 2007, 20:27
Posty: 2

Witam.

Kupiłem Scanie 144/G/530. Zestaw do przewozu kłód leśnych.
Przebieg 480 tyś. Czy ktoś może coś więcej powiedziec na temat tego modelu? Jakieś rady przestrogi.


Tytuł:
Post Wysłano: 19 kwie 2007, 9:21

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 sie 2006, 13:25
Posty: 529
Lokalizacja: Zielona Góra

oczywiscie smarowac samochod, robic obslugi i jezdzic. Jezeli auto jest w dobrym stanie to bedzie Ci dlugo sluzyc.
Jedyny taki minus, to jezeli bedzie jezdzic w lesie, pracowac na HDS-ie to spalanie na 100km moze podchodzic nawet pod 60L.
Czesto tez sie zdarza ze lubi pasc pierwszy wtryskiwacz (ten z przewodem elektrycznym) - wtedy silnik nie ma mocy.


Tytuł:
Post Wysłano: 19 kwie 2007, 10:22
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 kwie 2006, 14:55
Posty: 1587
Lokalizacja: Brzesko

Cytuj:
To jest prawda tak jak już ktoś pisał. Jednak kierowcom niezbyt odpowiadało łóżko nad siedzeniami i w Scaniach typu R z uwagi na prośby i wygodę kierowców łóżko wróciło na tylną ścianę tak jak to było w 3 serii.
Eh, trzeba byc głupcem aby mówić ze górne łóżko w Scanii 4 jest niewygodne. Moim zdaniem jest to najlepsze łóżko dla kierowcy spośród tych zastosowanych w autach wielkiej 7. Nie dość że jest szerokie, to jak na górne łóżko przestrzeń nad głową jest wystarczająco duża.

_________________
www.Truck-Spotters.eu


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: