Grupa Transportowa - logistyka krajowa i międzynarodowa

Auto-Mix - lodówki samochodowe, klimatyzatory postojowe, usługi transportowe, transport międzynarodowy.

40TON.netNaprawa foteli TIRSpeedtruck.eu



Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
PostWysłano: 07 mar 2016, 22:27 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 07 mar 2016, 22:09
Posty: 2
Samochód: Scania
Witajcie Panowie. Mam pytanie odnośnie włączania blokad/napędów w scani g420 6x6, zamieszczam zdjęcia z włącznikami i prosiłbym o wytłumaczenie co do czego i jak używać. W instukcji jest tak troche nie zrozumiale tak iście technicznie wytłumaczone- nie do końca dla mnie zrozumiale, a kazdy kolega mowi troche co innego. Podaje linki do zdjęć:
http://zapodaj.net/fe9b6c48774d5.jpg.html
http://zapodaj.net/0fc2a671f4467.jpg.html


Na górę
PostWysłano: 07 mar 2016, 22:39 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2007, 17:40
Posty: 1951
GG: 1
Samochód: Volvo takie, że a FE....
Lokalizacja: DK94
Jak jeździłem Steyrem 6x6 to mi tłumaczyli ze najpierw między-mostowa - mostowe -reduktor - przód. Czyli u ciebie od prawej do lewej na desce.

_________________
Wysłano z budki telefonicznej...

Za Roburem wszyscy sznurem...


Na górę
PostWysłano: 08 mar 2016, 11:45 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 gru 2014, 21:48
Posty: 440
Samochód: man tgs 6x6
Lokalizacja: Olsztyn
Od prawej 1-międzymostowa tył,2 blokada mostów tył.3 zapinasz przód.4-blokada przód.Osobiście uważam że to jest dziwny wynalazek bo możesz zapiąc np blokadę bez międzymostowej.przynajmniej u mnie tak było.Teraz w manie 6x6 jest pokrętło i idzie po kolei.czyli międzymostowa tył,międzymostowa przód,blokada tył i blokada przód.


Na górę
PostWysłano: 11 mar 2016, 22:00 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 07 mar 2016, 22:09
Posty: 2
Samochód: Scania
Dzięki Panowie ! A moglibyście podpowiedzieć w jakiej kolejności, jaki napęd/blokadę najlepiej używać. Jak w ogóle używać tych blokad żeby obyło się bez awarii.. Czytałem w którejś instrukcji, że niektóre można włączac gdy pojazd jest w ruchu, ale nie ma poślizgu kół. Nie próbowałem takich rozwiązań, ale czy to w ogole możliwe ? Proszę o porady


Na górę
PostWysłano: 11 mar 2016, 22:19 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 gru 2014, 21:48
Posty: 440
Samochód: man tgs 6x6
Lokalizacja: Olsztyn
Cytuj:
Dzięki Panowie ! A moglibyście podpowiedzieć w jakiej kolejności, jaki napęd/blokadę najlepiej używać. Jak w ogóle używać tych blokad żeby obyło się bez awarii.. Czytałem w którejś instrukcji, że niektóre można włączac gdy pojazd jest w ruchu, ale nie ma poślizgu kół. Nie próbowałem takich rozwiązań, ale czy to w ogole możliwe ? Proszę o porady


a przeczytałeś mój post który jest wyżej? :shock: :shock:


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  

Christ - Myjnie samochodów ciężarowych i autobusów

Forum Samochodowe