TRANSSHOP

Katalizatory SCR - Sklep Kaliński

40TON.netNaprawa foteli TIRSpeedtruck.euHOL-EXPO



Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
PostWysłano: 29 mar 2015, 10:11 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 14 kwie 2014, 13:22
Posty: 11
Samochód: MAN TGA 410/430/440/460
Lokalizacja: Poznań
Witam Koledzy.

Moje pytanie może wydać się niektórym banalne, aczkolwiek i tak chciał bym je zadać ponieważ nigdzie nie mogę znaleźć konkretnych informacji na ten temat. Chciał bym się dowiedzieć co konkretnie różni SCANIĘ 124G np. od 124L. Jedyne informacje podawane w internecie mówią, o tym, że serię "G" tworzono do bardziej wymagających prac,ale mi chodzi o konkrety. Jestem zielony w temacie SCANII dlatego też prosze o informacje:)


Na górę
PostWysłano: 30 mar 2015, 15:19 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 11 maja 2008, 11:11
Posty: 156
GG: 7106329
Lokalizacja: Podkarpacie
Seria G miała grubsze ramy i często spotyka się je na zwolnicy, najczęściej wywrotki, samochody do lasu.

_________________
TRANSPORT DREWNA BIESZCZADY


Na górę
PostWysłano: 30 mar 2015, 21:13 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lis 2008, 22:56
Posty: 862
GG: 35025070
Samochód: S-U-P-E-R
Cytuj:
Seria G miała grubsze ramy i często spotyka się je na zwolnicy, najczęściej wywrotki, samochody do lasu.
Ja bym polemizował. Prędzej seria C miała zwolnice niż seria G. Na kilkadziesiąt obejrzanych Scanii G w konfiguracji 6x4, to 80% z nich miała półosie. Zwolnica to chyba tylko za dopłatą w serii G. Ogólnie po za wytrzymałością ramy, dostępnością kabin, oraz wersjami wyposażenia to niczym się wspomniane serie nie różnią.


Na górę
PostWysłano: 30 mar 2015, 21:56 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2007, 17:40
Posty: 1976
GG: 1
Samochód: Volvo takie, że a FE....
Lokalizacja: DK94
Inne warianty układów napędowych (napędów), inne wysokości i grubości ram, inne konfiguracje tonażowe i przełożenia osi, różne zawieszenia w przypadku podwozi dość często G miały większe DMC techniczne.

_________________
Wysłano z budki telefonicznej...

Za Roburem wszyscy sznurem...


Na górę
PostWysłano: 30 mar 2015, 22:53 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 14 kwie 2014, 13:22
Posty: 11
Samochód: MAN TGA 410/430/440/460
Lokalizacja: Poznań
koledzy chodzi mi głównie o ciągnik siodłowy 4x2 ;) zastanawia mnie tez co jest przyczyną jego wagi, gdyż auto które miałem okazję oglądać według danych dowodu rejestracyjnego ważyło 8t.


Na górę
PostWysłano: 31 mar 2015, 19:18 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2007, 17:40
Posty: 1976
GG: 1
Samochód: Volvo takie, że a FE....
Lokalizacja: DK94
Jaka konfiguracja tego ciągnika, bo moja 124L w dużej budzie i ze skrzynia narzędziową ważyła 8 ton bez paru kilo.

_________________
Wysłano z budki telefonicznej...

Za Roburem wszyscy sznurem...


Na górę
PostWysłano: 31 mar 2015, 19:59 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 14 kwie 2014, 13:22
Posty: 11
Samochód: MAN TGA 410/430/440/460
Lokalizacja: Poznań
Kolego kabina cr19, jeden zbiornik paliwa + hydraulika wywrotu. dane dotyczące wagi podałem z dowodu rejestracyjnego.


Na górę
PostWysłano: 01 kwie 2015, 17:48 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2007, 17:40
Posty: 1976
GG: 1
Samochód: Volvo takie, że a FE....
Lokalizacja: DK94
Tyle że często w dowodzie rejestracyjnym jest wbita nie do końca realna masa własna, a wiadomo w trakcie użytkowania coś przybędzie, coś odpadnie i rzeczywisty wynik będzie inny.

_________________
Wysłano z budki telefonicznej...

Za Roburem wszyscy sznurem...


Na górę
PostWysłano: 10 kwie 2015, 21:52 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 17 mar 2015, 19:42
Posty: 3
Samochód: SCANIA STREAMLINE 450
Scania serii G posiadała także przede wszystkim mniejszą kabiną, tzn.zawieszoną niżej na ramie, przez była krótsza kabina i tym samym lżejsza ale za to tunel silnika wyższy więc ciaśniej w środku, samochodu tego typu wykorzystuje się (domyślnie) przede wszystkim w ciężkim transporcie dystrybucyjnym (lokalnym)


Na górę
PostWysłano: 10 kwie 2015, 22:44 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2007, 17:40
Posty: 1976
GG: 1
Samochód: Volvo takie, że a FE....
Lokalizacja: DK94
BierutTCZEW chyba nie rozumiesz co czytasz, tu chodzi o różnice między modelami 124G a 124L, czyli typoszereg 4, a nie serię G.

_________________
Wysłano z budki telefonicznej...

Za Roburem wszyscy sznurem...


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  

Christ - Myjnie samochodów ciężarowych i autobusów

Targi Polska Pomoc Drogowa HOL-EXPO

Forum Samochodowe